
Αρχικό μήνυμα απο
nik200
για να το συνεχισω...
λεω εγω τωρα...αυτο το ταλαιπωρο μοτερακι απο το μ5..ναι αυτο το ταπεινο v8 με το "hot v" detuned στα 480 δεν μπορουσε να μπει στο καινουργιο m3?να πω οτι πλεον το καθε μοτερ ειναι bespoke για καθε μοντελο, το m2-m3-m4 δεν φορανε το ιδιο μοτερ ταχα????και ας παρουμε και το αλλο θεμα τωρα...το αμαξι δεν παταει....τι δεν παταει βρε ηλιθιοι????η alfa με 510hp εχει προβλημα προσφυσης???το merc εχει προβλημα προσφυσης-παρα το γεγονος οτι ειναι και το πιο βαρυ???το μονο αμαξι που δεν παταγε ηταν το m3 οταν πρωτοβγηκε και μετα ανα τα χρονια του αλλαζαν στησιμο συνεχεια για να γινει το 2016-2017 πραγματικα καλο και σοβαρο...το ξερατε οτι ο ιδιος ο biermann λιγο πριν φυγει το 2013 τους ειχε πει οτι το αμαξι "ουτε τοση δυναμη χρειαζεται ουτε τοσο πολυπλοκο σε συστηματα να ειναι"...προσεξτε ο ανθρωπος που δημιουργησε την m!!!!!και αυτοι τον εγραψαν κανονικα.....γιαυτο και μετα παει στην hyundai και απευθειας βαζει τα γυαλια με το i30n στα vagakia (το βασιλια της κατηγοριας επι χρονια)....τοσο καλος ειναι.....αν κατσετε και διαβασετε τι εκανε στους κορεατες, που τους εβαζε συνεχεια να αλλαζουν set up τιμονιου και απειρα set up αναρτησης θα καταλαβετε γιατι το αποτελεσμα ηταν τοσο καλο!!!!!!και ηταν η πρωτη φορα που εφτιαχνε προσθιοκινητο!!!!!!!
το m3 του 2020 πρεπει να ειναι καλο...ολοι το λενε....κοντευει η bmw να χασει το κυρος της...σε μια κατηγορια που ουσιαστικα δημιουργησε...και ξεκιναμε ηδη λαθος!
μακαρι να βγω ψευτης....θα δουμε..