Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: Εξάτμιση/βελτίωση 330ci E46

Hybrid View

Kostas Maras Φίλε μου αφού έβαλες... 15-06-21, 23:32
BILL007 :+1:00000 Συμφωνώ με το... 14-09-18, 11:36
Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αρχικά για τι budget μιλάς και τι σκοπό έχεις? Turbo? Πρόγραμμα? Για ποιο λόγο να αλλάξεις χταπόδια?

    Γενικά τα χταπόδια δεν είναι όλα απαγορευτικά π.χ ψάξε για TA TECHNIX
    (αυτό το λινκ δεν ειναι για Μ54, αλλά για να πάρεις μια ιδέα)
    https://www.ebay.de/itm/391987090958




    Τώρα αμα θές Supersprint θα τα πληρώσεις.

    https://www.ebay.de/itm/391956775215




  2. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    A8hnaios (14-09-18), bakalos (14-09-18)

  3. #2
    Εγγραφή
    14-11-14
    Μηνύματα
    13
    Thanked
    0
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για προγραμμα για αρχη. Παντως στο site της supersprint το εβρισκα το χταποδι στα 2700. Τα 1200 δεν ειναι και τοσο υπερβολικο. Απλα μετα θελει δουλιτσα για καταλυτες και λαμδα.

  4. #3
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kotsos5297 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για προγραμμα για αρχη. Παντως στο site της supersprint το εβρισκα το χταποδι στα 2700. Τα 1200 δεν ειναι και τοσο υπερβολικο. Απλα μετα θελει δουλιτσα για καταλυτες και λαμδα.
    Φίλε μου εκκεντροφόρους, προγραμμα, χταπόδι superspint 1200€, καταλύτες 200αριδες, μεσαίο και τελικό καζανάκι......25 αλογάκια και το αφήνεις έτσι. Τώρα για κομπρεσορες κτλ.....καλύτερα να τα αφήσεις για άλλους!

  5. #4
    Εγγραφή
    04-02-14
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου εκκεντροφόρους, προγραμμα, χταπόδι superspint 1200€, καταλύτες 200αριδες, μεσαίο και τελικό καζανάκι......25 αλογάκια και το αφήνεις έτσι. Τώρα για κομπρεσορες κτλ.....καλύτερα να τα αφήσεις για άλλους!
    Εγώ στο δικό μου 325ci έβαλα σήμερα χταπόδια χωρίς καταλύτη. Τα καυσαέριά του βέβαια ήταν στο Θεό και σκέφτομαι να βάλω 2 διακοσάρηδες καταλύτες. Το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνουν αυτοί οι καταλύτες; Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους δύο αισθητήρες λάμδα και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπουν εκεί που ήταν και οι άλλοι. Εκτός αν γίνεται και κάτι άλλο

  6. #5
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jorgeVmax Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ στο δικό μου 325ci έβαλα σήμερα χταπόδια χωρίς καταλύτη. Τα καυσαέριά του βέβαια ήταν στο Θεό και σκέφτομαι να βάλω 2 διακοσάρηδες καταλύτες. Το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνουν αυτοί οι καταλύτες; Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους δύο αισθητήρες λάμδα και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπουν εκεί που ήταν και οι άλλοι. Εκτός αν γίνεται και κάτι άλλο
    Φίλε μου αφού έβαλες χταπόδι.......οι καταλύτες θέλεις δεν θέλεις, πηγαίνουν πιο πίσω κοντά στο μεσαίο καζάνι.......όσο αφορά τους αισθητήρες, οι καταλύτες μπαίνουν ενδιάμεσα απο αυτούς.
    Το κόστος της εξάτμισης μπορεί να είναι μεγάλο όπως είπε κάποιος πιο πάνω αλλα η καράφιμωμένη πολλαπλή εξαγωγής της bmw είναι απαράδεκτη......που σημαίνει πως έκανες πολύ καλά που έβαλες το χταπόδι........όμως......οι εκκεντροφόροι και το προγραμμα για να δουλέψουν τα παραπάνω είναι αναγκαία!
    Ελπίζω να σε βοήθησα......

  7. #6
    Εγγραφή
    04-02-14
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε μου αφού έβαλες χταπόδι.......οι καταλύτες θέλεις δεν θέλεις, πηγαίνουν πιο πίσω κοντά στο μεσαίο καζάνι.......όσο αφορά τους αισθητήρες, οι καταλύτες μπαίνουν ενδιάμεσα απο αυτούς.
    Το κόστος της εξάτμισης μπορεί να είναι μεγάλο όπως είπε κάποιος πιο πάνω αλλα η καράφιμωμένη πολλαπλή εξαγωγής της bmw είναι απαράδεκτη......που σημαίνει πως έκανες πολύ καλά που έβαλες το χταπόδι........όμως......οι εκκεντροφόροι και το προγραμμα για να δουλέψουν τα παραπάνω είναι αναγκαία!
    Ελπίζω να σε βοήθησα......
    Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι στα Ε46 οι πρώτοι αισθητήρες λ είναι μπροστά πάνω στο χταπόδι και οι πίσω είναι θεωρητικά πίσω από τους καταλύτες της μάνας του. Αν μπουν πίσω από την χταπόδι οι καταλύτες δεν φτάνουν οι λ εκεί. Μπορώ να επιμηκυνω το καλωδιο για να φτάσουν εκεί πίσω;

  8. #7
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jorgeVmax Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ στο δικό μου 325ci έβαλα σήμερα χταπόδια χωρίς καταλύτη. Τα καυσαέριά του βέβαια ήταν στο Θεό και σκέφτομαι να βάλω 2 διακοσάρηδες καταλύτες. Το θέμα είναι σε ποιο σημείο μπαίνουν αυτοί οι καταλύτες; Θα πρέπει να είναι ανάμεσα στους δύο αισθητήρες λάμδα και αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μπουν εκεί που ήταν και οι άλλοι. Εκτός αν γίνεται και κάτι άλλο
    Λοιπόν οι καταλύτες δεν μπαίνουν επάνω στο χταπόδι και όσο για τους αισθητήρες λ αν τους ξετυλιξεις θα δεις πόσο μακρυά μπορούν φτάσουν δηλαδή έχει πολύ μεγάλο μήκος το καλώδιο.

  9. #8
    Εγγραφή
    04-02-14
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν οι καταλύτες δεν μπαίνουν επάνω στο χταπόδι και όσο για τους αισθητήρες λ αν τους ξετυλιξεις θα δεις πόσο μακρυά μπορούν φτάσουν δηλαδή έχει πολύ μεγάλο μήκος το καλώδιο.
    Ευχαριστώ φίλε για τις πληροφορίες. Θα πάω να το δω τώρα το πρωί γιατί μου μυρίζει και η καμπίνα καύσιμο από εχθές που τα έβαλα και πρέπει να το φτιάξω και αυτό

  10. #9
    Εγγραφή
    04-02-14
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Kostas Maras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν οι καταλύτες δεν μπαίνουν επάνω στο χταπόδι και όσο για τους αισθητήρες λ αν τους ξετυλιξεις θα δεις πόσο μακρυά μπορούν φτάσουν δηλαδή έχει πολύ μεγάλο μήκος το καλώδιο.
    Να σε ρωτήσω και κάτι που πιθανόν να ξερεις; τα καλώδια των μπροστινών αισθητήρων λάμδα έχουν καθόλου μπόσικο για να πάνε πιο πίσω η είναι κοντά και δε φτανουν; μου είπαν στο συνεργείο ότι οι μπροστινοι λάμδα έχουν πολύ κοντο καλώδιο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jorgeVmax : 16-06-21 στις 11:12

  11. #10
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο jorgeVmax Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σε ρωτήσω και κάτι που πιθανόν να ξερεις; τα καλώδια των μπροστινών αισθητήρων λάμδα έχουν καθόλου μπόσικο για να πάνε πιο πίσω η είναι κοντά και δε φτανουν; μου είπαν στο συνεργείο ότι οι μπροστινοι λάμδα έχουν πολύ κοντο καλώδιο.
    Λοιπόν και οι μπροστινοι έχουν αρκετό μήκος για να κάνεις ότι χρειάζεται.
    Σε τι είδους συνεργείο έχεις πάει?

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP