
Αρχικό μήνυμα απο
topmar
Δηλαδή πόσα ΗΡ το είχε ανεβάσει αυτός, από τα 136 ΗΡ του εργοστασιακου 1.6;
Ποιο είναι ένα λογικό ασφαλές όριο αύξησης ΗΡ σε αυτό το μοτέρ;
Redmi Note 5 via Tapatalk
Το αυτοκίνητο δεν έσπασε από τα άλογα. Όπως έγραψα και παραπάνω έσπασε από τη ροπή και την ανεξέλεγκτη χρήση του από τον πρώην ιδιοκτήτη του.

Αρχικό μήνυμα απο
merbeind
Τα f θα ήθελαν παρά πολύ να έχουν μοτέρ αρχαιολογίας των e46 και e90.
Ο Μ54 είναι ότι καλύτερο έχει βγάλει η Bmw από θέμα αξιοπιστίας με κομπρεσσορα να φτάνει 400+ άλογα από 231 ενώ τα e90 με τον N54 είναι το πιο εξελίξιμο μοτέρ της Bmw από τη μέρα που βγήκε μέχρι και σήμερα.
Δεν μιλάμε για τον m43 που με τουρμπισμα σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13.
Μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί. Ποιος μίλησε για straight six σύνολα και πόσο μάλλον τουρμπάτα straight six;
Καλά για τον Μ43 γελάνε και οι πέτρες, και ακόμη περισσότερο με αυτό "σε στοκ μορφή τα 200 έφταναν ανετα και οχι οριακά όπως ο n13".
Για βρες μου έναν Ν13 που τα έφτασε τα 200 οριακά.
Αυτά λέτε για αυτό δε γράφει κανείς με F series εδώ και όλοι πάνε στο διπλανό φόρουμ.
BMW 116i (225hp/32kg) (2015) F20 M-Pack