-
Ξέχασε τα ελατήρια των εμβόλων.. τα συνεργεία δουλειά θέλουν.. όπως πολύ σωστά είπε ο Γιάννης είναι πλέον ρουτίνα για τα καλά εξειδικευμένα συνεργεία η αντικατάσταση στα τσιμουχάκια "από πάνω" χωρίς να κατεβάσεις καπάκι. Το κόστος μικρό & λογικό.. εάν θες την απόλυτα σωστή δουλειά, κατεβάζεις καπάκια για να τρίψεις έδρες βαλβίδων.
Για να σου φύγει το άγχος.. στο 46 που είχα με κινητήρα Ν42Β20 έκαιγε λιπαντικό 1lt/1000km... έκανα επισκευή "από πάνω" και δεν έκαιγε μέχρι που το έδωσα πάνω από 250ml από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών (10.000km).
-
The Following 4 Users Say Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:
giannis_compact (13-05-18), skaros (13-05-18), wheelman (14-05-18)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP