Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: Suzuki SJ jeep project restoration

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην πιλοτή βάφτηκε. Ο στόχος δεν ήταν να ανακατασκευαστει για ιστορικό. Ουτε πρόκειται για δουλειά που μπορεί να συγκριθεί με αυτή των επαγγελματιών. Θέλαμε απλά να κρατηθεί αξιοπρεπώς στη μάχη. Γενικα τα έφαγε τα στοκαρισματακια του. Δεν μπορώ να πω το αντίθετο. Εξάλλου κάνει κρα νομίζω.
    Μία χαρά είναι δεν είπα τίποτα.
    Έχω περάσει διπλής σε πυλωτη και βγήκε τζάμι στο μονής τι πρόβλημα να υπάρχει...

    Τα λάστιχα γιατί τα λερωσες;

  2. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μία χαρά είναι δεν είπα τίποτα.
    Έχω περάσει διπλής σε πυλωτη και βγήκε τζάμι στο μονής τι πρόβλημα να υπάρχει...

    Τα λάστιχα γιατί τα λερωσες;
    Nα σου εξηγήσω.
    Δεν είχα εμπειρία. Είχα βάψει αρκετές φορές στο παρελθόν με σπρέι αλλά ποτέ με το συγκεκριμένο εξοπλισμό.
    Όταν πέρασα το primer δεν έλαβα προειδοποίηση. Έβαλα μπεκ 1,7mm και το κονφλερ στα 2 bar. Ρύθμισα τη δέσμη μου και ήταν όλα οκ. Δεν είχα καθόλου rebound/αιωρούμενο υλικό/άχνη ή όπως αλλιώς θες πες το. Ήταν λιγότερo και από τα spray. Απέκτησα τόση αυτοπεποίθηση που θεωρούσα ότι μπορώ να βάψω απλά με μια φαρδιά χαρτοταινία.
    Έρχεται η ώρα της τελικής βαφής. Βάζω το μπεκάκι το 1,4mm, το κονφλέρ ξανά στα 2 bar, φτιάχνω το πρώτο δοχείο χρώμα και ξεκινάω(μονής όπως σωστά παρατήρησες και συγκεκριμένα ήταν το body 2K).
    Και παθαίνω σοκ. Απίστευτα πολύ υλικό να αιωρείται στην πιλοτή...
    Επί τόπου τα παρατάω όλα και ξεκινάω να καλύπτω επιπλέον με εφημερίδες και με κόλλες Α4. Βλέπεις ήμουν τόσο σίγουρος που δεν είχα πάει να πάρω ένα ρολό να δουλέψω σαν άνθρωπος.
    Επίσης ενώ θα μπορούσα να πετάξω το υλικό που είχα μέσα στο δοχείο, να καθαρίσω το κανατάκι και το μπεκ και να έχω το χρόνο με το μέρος μου, τα καβούρια στην τσέπη αγρίεψαν και δάγκωναν. Οπότε επικράτησε ένας κακός χαμούλης προκειμένου να γίνουν όλα σε ένα 10 λεπτο και να συνεχίσω.
    Εστίασα στην καμπίνα και προχώρησα.
    Είχα παράπλευρες απώλειες στα λάστιχα, στον κρίκο ρυμούλκησης και τα σκουλαρίκια της σούστας εμπρός και στα αντίστοιχα τμήματα πίσω. Με το που τελείωσα καθάρισα τα πλαινά των ελαστικών (το πέλμα το άφησα να το αναλάβει η άσφαλτος) και τις επόμενες μέρες έκανα ρετουσαρισματάκια στα περιφερειακά που λέρωσα (κάποια καθάρισαν, κάποια τα αγρίεψα και τα πήρα με μαύρο spray κλπ)
    Γενικά με την άχνη που αιωρούνταν είχα πρόβλημα.
    Βλέπεις καθόταν και σε κομμάτια που είχαν βαφτεί λίγο πιο πρίν και είχαν προλάβει να αρπάξουν.
    Στο τέλος χρειάστηκε ένα καλό γυάλισμα το αυτοκίνητο. Νομίζω με body 2000 ήταν το πρώτο χέρι και body fine το δεύτερο. Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά γιατί το τμήμα των γυαλισμάτων, των σκούφων, των αλοιφών κλπ είναι κάτι που ανέλαβε εξολοκλήρου ο αδερφός μου.

    Όταν ήρθε η ώρα του κουβουκλίου, προκειμένου να έχω λιγότερο αιωρούμενο υλικό έριξα την πίεση στο 1,2 bar.
    Όντως ήταν πολύ καλύτερα. Στο συγκεκριμένο θέμα.
    Με 1,2 bar όμως δυσκολεύτηκα πολύ στο θέμα της επιφάνειας και τελικά άφησα πορτοκάλι στο κουβούκλιο κάτι που το αυτοκίνητο δεν έχει. Η μάλλον έχει αλλά είναι πολύ απαλό.
    Έ, το κουβούκλιο έχει αισθητά πιο έντονο.
    Πιθανόν με μια ενδιάμεση ρύθμιση να ήταν οκ, αλλά κακά τα ψέμματα, για να γίνει σωστή δουλειά όταν υπάρχουν απαιτήσεις πρέπει το αμάξι να είναι σε φούρνο και να γίνεται αναρρόφηση την ώρα που πέφτει το χρώμα. Δεν γίνεται σε πιλοτές.
    Πιθανόν ένας μικρός αερογράφος να δουλεύει καλά και σε εξωτερικό χώρο για τοπικές επισκευές. Είναι κάτι που θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή

    Kαλημέρα!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 30-03-18 στις 05:45

  3. The Following 5 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (31-03-18), isou (31-03-18), mark e92 (30-03-18), Vassilis ///M (31-03-18), wheelman (30-03-18)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP