Ήρθε η ώρα σιγά σιγά να σκαλισουμε τον κινητήρα να δούμε τι γίνεται... Για αρχή σκοπός είναι να συνδεθούν δύο μπαταρίες (24V) και να πατήσουμε μίζα για να μετρήσουμε συμπίεση... Αποτέλεσμα μηδέν! Κανένας κύλινδρος συμπίεση... Αδειάζουμε τα λάδια παύλα βαλβολινες παύλα στραγγιστο γιαουρτακι σε επόμενη φάση...
Μετά ανοίγουμε καπάκι βαλβίδων να δούμε τι γίνεται... Με το καλημέρα ένα σπασμένο κοκκορακι και συγκεκριμένα το 3ο...
Βγαίνει το κοκκορακι, κολλιεται και πάμε για προσπάθεια Νο2:
Σπάει για δεύτερη φορά το ίδιο κοκκορακι και σε επόμενη φάση πάμε για αλλαγή...