Bill βοηθά έχω ξεμείνει από μοτερια!!!!Για θύμισε κανενα...
S54B32 (E46 M3 - Z3M)
S85B50 (E60 M5/M6)
P85 (E46GTR)
V12 6lt (M8 prototype)
M42B18 (E30 318is)
M44B19 (E36 318is)
S14B23 (E30 M3)
N45B20 (E90 320si)
M52B25 (E36-E46-E39 325/525)
M52B28 (E36-E46-E39 328/528)
S50B30 (E36 M3)
S50B32 (E36 M3 EVO)
N54B30 (E9X 335)
M54B30 (E39-E46-X3-Z3-E60)
S38B38 (Ε34 Μ5)
S62B50 (E39 M5- Z8)
M43TU (E46 316-318, Z3)
S65B40 (E9X M3)
Bill βοηθά έχω ξεμείνει από μοτερια!!!!Για θύμισε κανενα...
BILL007 (07-03-18)
Pomonalover με απογοητεύεις...
μ30β35 old time classic.. για πολλά χρόνια και σε πολλές καρότσες...
UP YOURS!
nik200 (06-03-18)
BILL007 (07-03-18), Dr. Yamastura (06-03-18)
Νίκο δεν συγκρίνω τα δύο μοτέρ.
Σαφώς καλύτερο το s50 κατά τη γνώμη μου.
Απλά το Μ30 είναι θρυλικό,λόγω του ότι μπήκε σε πάρα πολλά μοντέλα της εταιρείας και για πολλά χρόνια.1968-1994
Στα συν του ότι είναι σκυλί μαύρο σαν το σ50.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M30
UP YOURS!
nik200 (07-03-18)
Νίκο έχεις ξεμείνει γιατί τα είπαμε όλα τα εργοστασιακά street legal της τελευταίες 35ετίας με εξαίρεση τα τελευταία που έχουν βγει.
Εγώ με την ευκαιρία του Μ54 θα κάνω μια αναφορά στο "Μ54" που έβαλε η Alpina στο E46 και πιο συγκεκριμένα για το μοντέλο το Alpina B3S στα 3.4lt (που βρέθηκα πολύ κοντά στην αγορά του πριν μερικά χρόνια, οπότε το είχα ψάξει).
Το συγκεκριμένο μοτέρ μόνο Μ54 δεν ήταν!!! Το block του ήταν iron απο Μ52 (NAI καλά διαβάζετε Μ52 με iron cast και όχι aluminum!!! https://www.bimmerforums.com/forum/s...on-block-stuff) που ουσιαστικά ήταν και στο Μ50 του E34!! Μαγικά κόλπα απο την Alpina που ήξερε τι αντέχει για να δώσει boost
Στα - βάζουμε τα παρακάτω:
1) Μεγάλη κατανάλωση λαδιών (κάποιοι έλεγαν και για λίτρο ανα 2000χλμ!!!)
2) Προβλήματα στη φλάτζα λόγω της αρκετά μεγαλύτερης διατομής του κυλίνδρου. Το επιθετικο άνοιγμα παραπάνω και απο το 3.3 που είχε φτιάξει πριν ήταν απόλυτα υπεύθυνο γι'αυτό το θέμα (Alpina has increased the bore from 86,4 mm to 87 mm which has increased the displacement to 3346 cm3)
3) Προβλήματα στο σύνολο της μετάδοσης, κυρίως στο αυτόματο κιβώτιο -switchtronic- λόγω της αυξημένης ροπής
4) Υψηλή κατανάλωση με minimum κατά την Alpina τα 10lt/100 για ανοιχτό δρόμο!!!
Στα +
1) Αlpina -> Δεν περιγράφω άλλο!(Φοβερή ροπή και ήχος για το αμάξωμα του Ε46!!!)
2) Χρόνοι για Ε46
Performance
Alpina claims(Switch-tronic):
Saloon: 0-100 km/h in 5,4(6,3) seconds, 0-1000 metres in 24,9(25,9) seconds and a top speed of 270(265) km/h.
Coupe: Exactly the same as the saloon but higher top speed, 271(266) km/h.
Touring: 0-100 km/h in 5,8(6,6) seconds, 0-1000 metres in 25,4(26,6) seconds and a top speed of 266(261) km/h.
Convertible: 0-100 km/h in 5,8(6,6) seconds, 0-1000 metres in 25,6(26,7) seconds and a top speed of 264(259) km/h.
In the german magazine Auto Motor und Sport the B3 S got some very impressive times: 0-100 km/h in 5,2 seconds, 0-160 km/h in 11,7 seconds and 0-200 km/h in 18,2 seconds.
In another german magazine, Auto Zeitung, they tested a B3 S with Switch-Tronic and it accelerated from 0-100 km/h in 5,9 seconds.
Κάποια στιγμή θα επανέλθω με thread γι'αυτό το αμάξιI_MNL
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 07-03-18 στις 12:49
Dimimav (07-03-18), nik200 (07-03-18), Ptboul (07-03-18), Vassilis ///M (03-04-18)