ας παμε τωρα και στα ωραια εξακυλινδρα!
παμε απο τα παλια λοιπον...οχι τα πολυ παλια m20-m30 που ηταν πραγματικα αθανατα και η μαμα bmw κρατησε για παρα πολλα χρονια στην παραγωγη και ουσιαστικα την εδραιωσαν την μαρκα σαν σοβαρο παιχτη στο παγκοσμιο αυτοκινητιστικο στερεωμα..τα μονα προβληματα τους ηταν η ταση για θερμοκρασιες και οτι "αρπαζε" ο εκκεντροφορος διοτι βουλαναν τα λουκια που ανεβαζαν το λαδι πανω..(ναι μου χουν τυχει και τα δυο..)
επομενα ειναι οι βασιλιαδες της πλατειας, (φυσικα αδηλωτα) τα m316 e36 που εγιναν μετατροπη σε 325-328..οταν καταλαβαν οι καγκουρες ιδιοκτητες οτι ο τιμιος m40-m43 δεν μπορουσε να γυρισει καλα καλα την πρωτη!τα οργια που εχουν γινει με αυτα ειναι επικα...και μια μετατροπη plug n play γινοταν horror movie οταν εμπαινε ο m50b25 ή πιο σπανια ο m52b28 με 80χιλ. χιλιομετρα απο γερμανια....συνηθως 300 φυσικα για του λογου το αληθες!!μετα απο πολυ παιδεμα και τον μπαμπη το μηχανικο να εχει ξαναπαει στο τελ. για να καταφερει να δουλεψει το εργαλειο...τα μοτερακια αυτα διναν πλεον φτερα στο m316 του λαου..η οποια μεταμορφωταν σε μπεμπα..γεμιζοντας ταυτοχρονα τα φανοποια της γειτονιας...οταν ο επιδοξος χερας νομιζε οτι "το χει"...το μπλοκε φυσικα δεν χρειαζοντουσαν!τα μοτερακια αυτα ηταν εξαιρετικα..επισης πολυ αξιοπιστα και με μονο προβλημα τα υδραυλικα ωστηρια μετα απο πολλα πολλα χιλιομετρα...αξιζει να σημειωθει οτι ανετα αυτα τα μοτερ φταναν τις 300-400χιλ..πολλα εχουν και πολυ παραπανω χωρις να εχουν ανοιχτει ποτε!προσωπικα δεν ειχα ποτε τετοιο μοτερ αλλα ειχα πολλους φιλους με τετοια και πραγματι ηταν σκυλια...ακομα και στην πιστα..