S54B32 (E46 M3 - Z3M)
S85B50 (E60 M5/M6)
P85 (E46GTR)
V12 6lt (M8 prototype)
M42B18 (E30 318is)
M44B19 (E36 318is)
S14B23 (E30 M3)
N45B20 (E90 320si)
M52B25 (E36-E46-E39 325/525)
M52B28 (E36-E46-E39 328/528)
S50B30 (E36 M3)
S50B32 (E36 M3 EVO)
N54B30 (E9X 335)
M54B30 (E39-E46-X3-Z3-E60)
S38B38 (Ε34 Μ5)
S62B50 (E39 M5- Z8)
M43TU (E46 316-318, Z3)
S65B40 (E9X M3)
ας παμε τωρα και στα ωραια εξακυλινδρα!
παμε απο τα παλια λοιπον...οχι τα πολυ παλια m20-m30 που ηταν πραγματικα αθανατα και η μαμα bmw κρατησε για παρα πολλα χρονια στην παραγωγη και ουσιαστικα την εδραιωσαν την μαρκα σαν σοβαρο παιχτη στο παγκοσμιο αυτοκινητιστικο στερεωμα..τα μονα προβληματα τους ηταν η ταση για θερμοκρασιες και οτι "αρπαζε" ο εκκεντροφορος διοτι βουλαναν τα λουκια που ανεβαζαν το λαδι πανω..(ναι μου χουν τυχει και τα δυο..)
επομενα ειναι οι βασιλιαδες της πλατειας, (φυσικα αδηλωτα) τα m316 e36 που εγιναν μετατροπη σε 325-328..οταν καταλαβαν οι καγκουρες ιδιοκτητες οτι ο τιμιος m40-m43 δεν μπορουσε να γυρισει καλα καλα την πρωτη!τα οργια που εχουν γινει με αυτα ειναι επικα...και μια μετατροπη plug n play γινοταν horror movie οταν εμπαινε ο m50b25 ή πιο σπανια ο m52b28 με 80χιλ. χιλιομετρα απο γερμανια....συνηθως 300 φυσικα για του λογου το αληθες!!μετα απο πολυ παιδεμα και τον μπαμπη το μηχανικο να εχει ξαναπαει στο τελ. για να καταφερει να δουλεψει το εργαλειο...τα μοτερακια αυτα διναν πλεον φτερα στο m316 του λαου..η οποια μεταμορφωταν σε μπεμπα..γεμιζοντας ταυτοχρονα τα φανοποια της γειτονιας...οταν ο επιδοξος χερας νομιζε οτι "το χει"...το μπλοκε φυσικα δεν χρειαζοντουσαν!τα μοτερακια αυτα ηταν εξαιρετικα..επισης πολυ αξιοπιστα και με μονο προβλημα τα υδραυλικα ωστηρια μετα απο πολλα πολλα χιλιομετρα...αξιζει να σημειωθει οτι ανετα αυτα τα μοτερ φταναν τις 300-400χιλ..πολλα εχουν και πολυ παραπανω χωρις να εχουν ανοιχτει ποτε!προσωπικα δεν ειχα ποτε τετοιο μοτερ αλλα ειχα πολλους φιλους με τετοια και πραγματι ηταν σκυλια...ακομα και στην πιστα..
bakalos (05-03-18), BILL007 (01-03-18), steliose36 (02-03-18), zaharias (01-03-18)
παμε τωρα και στο βασιλια της μετατροπης..που τολμησαν πολλοι...και οπου οι περισσοτεροι πληρωσαν αδρα...δεν ειναι αλλος απο τον s50b30 (μ3 286) που γεμισε η ελλαδα!να γραφτει επισης οτι ο μπαμπης ο μηχανικος δεν τολμαγε γενικα να αγγιξει τον s50b32 γιατι δεν ηταν "αξιοπιστος"..κατι το οποιο φυσικα δεν ισχυει..λιγακι πιο ευαισθητος απο τον s50b30..που ηταν πραγματικα bulletproof..αλλα αν τον προσεχες και ησουν τυπικος ηταν και αυτος σκυλι.....το ε36 με αυτα τα δυο μοτερ ηταν πραγματικα υπεροχο αμαξι..ο γραφων κοντεψε καποια στιγμη να παρει ενα μ3 286 (μετατροπη)...και ειναι κριμα πραγματικα που ο παγκοσμιος τυπος ψιλοεθαψε αυτο το αμαξι....σε σχεση με το μ3 ε30...προσωπικα θεωρω οτι ναι ειχε χασει καποια γοητεια..αλλα δεν επαυε να ειναι ενα εξαιρετικο συνολο...οποιος δεν εχει οδηγησει...αξιζει να το δοκιμασει..δεν πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος χρειαζεται κατι παραπανω..ακομα και σε 286 μορφη..ειναι υπεραρκετο....και μπορει να διδαξει καμποσα συγχρονα hatchback 300 ιππων τι παει να πει αισθηση!!!!για να επιστρεψω στο θεμα και τα δυο μοτερ ειναι στροφαριστα..και μετα τις 4000 πανε πολυ δυνατα με προτιμηση προσωπικη στο μικρο 286..καθως ο προπομπος του s54 (s50b32)...ηταν αρκετα αροπος χαμηλα...στο κατω κατω δεν μπορεις να δουλευεις ολη μερα πανω απο τις 4000rpm για να παρει το αμαξι τα ποδια του!δεν εχουμε honda!σκεφτειτε οτι μεχρι και ο s54....θεωρειται αροπος χαμηλα....στον s50β32 ηταν λιγο τραγικα τα πραγματα!απο κει και περα οσοι το εχουν ας μας πουν μια γνωμη...
A8hnaios (30-03-18), bakalos (05-03-18), BILL007 (01-03-18), steliose36 (02-03-18), Vassilis ///M (01-03-18)