Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: best bmw engine ever?????

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • S54B32 (E46 M3 - Z3M)

    20 27,40%
  • S85B50 (E60 M5/M6)

    16 21,92%
  • P85 (E46GTR)

    4 5,48%
  • V12 6lt (M8 prototype)

    3 4,11%
  • M42B18 (E30 318is)

    7 9,59%
  • M44B19 (E36 318is)

    6 8,22%
  • S14B23 (E30 M3)

    1 1,37%
  • N45B20 (E90 320si)

    1 1,37%
  • M52B25 (E36-E46-E39 325/525)

    3 4,11%
  • M52B28 (E36-E46-E39 328/528)

    7 9,59%
  • S50B30 (E36 M3)

    5 6,85%
  • S50B32 (E36 M3 EVO)

    8 10,96%
  • N54B30 (E9X 335)

    8 10,96%
  • M54B30 (E39-E46-X3-Z3-E60)

    27 36,99%
  • S38B38 (Ε34 Μ5)

    5 6,85%
  • S62B50 (E39 M5- Z8)

    7 9,59%
  • M43TU (E46 316-318, Z3)

    6 8,22%
  • S65B40 (E9X M3)

    3 4,11%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Best BMW engine ever?????

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11987
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο απογονος αυτων ειναι το n45b20...το οποιο ομως και αυτο εχω οδηγησει (bmw 320si) και το οποιο δυστυχως δεν μ αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις...προσεξτε εξαιρετικο αμαξι σε στησιμο και feeling αλλα το μοτερ φαινεται λιγο...ειναι παρα πολυ βαρυ με αποτελεσμα να μην ταριαζει στην καροτσα...δυναμη επισης ψηλα...αλλα πολυ κουφιο χαμηλα....μετα τις 4000rpm παει συμπαθητικα...αλλα μεχρι εκει..missed opportunity if you ask me...
    Πάλι με πρόλαβες Νίκο μιας και ήταν το δεύτερο μοτέρ για το οποίο ήθελα να γράψω..

    Συμφωνώ με όσα γράφεις, ωστόσο (δεν έχω φυσικά την εμπειρία σου) θεωρώ πως βοηθιέται το αμάξι από την κλιμάκωση του κιβωτίου του.
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάλι με πρόλαβες Νίκο μιας και ήταν το δεύτερο μοτέρ για το οποίο ήθελα να γράψω..

    Συμφωνώ με όσα γράφεις, ωστόσο (δεν έχω φυσικά την εμπειρία σου) θεωρώ πως βοηθιέται το αμάξι από την κλιμάκωση του κιβωτίου του.
    Ισχυει είναι θεοκοντο..αλλα και πάλι ρε γμτ...

  3. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (28-02-18), Ptboul (28-02-18)

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ας παμε τωρα και στα ωραια εξακυλινδρα!

    παμε απο τα παλια λοιπον...οχι τα πολυ παλια m20-m30 που ηταν πραγματικα αθανατα και η μαμα bmw κρατησε για παρα πολλα χρονια στην παραγωγη και ουσιαστικα την εδραιωσαν την μαρκα σαν σοβαρο παιχτη στο παγκοσμιο αυτοκινητιστικο στερεωμα..τα μονα προβληματα τους ηταν η ταση για θερμοκρασιες και οτι "αρπαζε" ο εκκεντροφορος διοτι βουλαναν τα λουκια που ανεβαζαν το λαδι πανω..(ναι μου χουν τυχει και τα δυο..)

    επομενα ειναι οι βασιλιαδες της πλατειας, (φυσικα αδηλωτα) τα m316 e36 που εγιναν μετατροπη σε 325-328..οταν καταλαβαν οι καγκουρες ιδιοκτητες οτι ο τιμιος m40-m43 δεν μπορουσε να γυρισει καλα καλα την πρωτη!τα οργια που εχουν γινει με αυτα ειναι επικα...και μια μετατροπη plug n play γινοταν horror movie οταν εμπαινε ο m50b25 ή πιο σπανια ο m52b28 με 80χιλ. χιλιομετρα απο γερμανια....συνηθως 300 φυσικα για του λογου το αληθες!!μετα απο πολυ παιδεμα και τον μπαμπη το μηχανικο να εχει ξαναπαει στο τελ. για να καταφερει να δουλεψει το εργαλειο...τα μοτερακια αυτα διναν πλεον φτερα στο m316 του λαου..η οποια μεταμορφωταν σε μπεμπα..γεμιζοντας ταυτοχρονα τα φανοποια της γειτονιας...οταν ο επιδοξος χερας νομιζε οτι "το χει"...το μπλοκε φυσικα δεν χρειαζοντουσαν!τα μοτερακια αυτα ηταν εξαιρετικα..επισης πολυ αξιοπιστα και με μονο προβλημα τα υδραυλικα ωστηρια μετα απο πολλα πολλα χιλιομετρα...αξιζει να σημειωθει οτι ανετα αυτα τα μοτερ φταναν τις 300-400χιλ..πολλα εχουν και πολυ παραπανω χωρις να εχουν ανοιχτει ποτε!προσωπικα δεν ειχα ποτε τετοιο μοτερ αλλα ειχα πολλους φιλους με τετοια και πραγματι ηταν σκυλια...ακομα και στην πιστα..

  5. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    bakalos (05-03-18), BILL007 (01-03-18), steliose36 (02-03-18), zaharias (01-03-18)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.338
    Thanked
    7406
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    παμε τωρα και στο βασιλια της μετατροπης..που τολμησαν πολλοι...και οπου οι περισσοτεροι πληρωσαν αδρα...δεν ειναι αλλος απο τον s50b30 (μ3 286) που γεμισε η ελλαδα!να γραφτει επισης οτι ο μπαμπης ο μηχανικος δεν τολμαγε γενικα να αγγιξει τον s50b32 γιατι δεν ηταν "αξιοπιστος"..κατι το οποιο φυσικα δεν ισχυει..λιγακι πιο ευαισθητος απο τον s50b30..που ηταν πραγματικα bulletproof..αλλα αν τον προσεχες και ησουν τυπικος ηταν και αυτος σκυλι.....το ε36 με αυτα τα δυο μοτερ ηταν πραγματικα υπεροχο αμαξι..ο γραφων κοντεψε καποια στιγμη να παρει ενα μ3 286 (μετατροπη)...και ειναι κριμα πραγματικα που ο παγκοσμιος τυπος ψιλοεθαψε αυτο το αμαξι....σε σχεση με το μ3 ε30...προσωπικα θεωρω οτι ναι ειχε χασει καποια γοητεια..αλλα δεν επαυε να ειναι ενα εξαιρετικο συνολο...οποιος δεν εχει οδηγησει...αξιζει να το δοκιμασει..δεν πιστευω οτι ενας πραγματικος οδηγος χρειαζεται κατι παραπανω..ακομα και σε 286 μορφη..ειναι υπεραρκετο....και μπορει να διδαξει καμποσα συγχρονα hatchback 300 ιππων τι παει να πει αισθηση!!!!για να επιστρεψω στο θεμα και τα δυο μοτερ ειναι στροφαριστα..και μετα τις 4000 πανε πολυ δυνατα με προτιμηση προσωπικη στο μικρο 286..καθως ο προπομπος του s54 (s50b32)...ηταν αρκετα αροπος χαμηλα...στο κατω κατω δεν μπορεις να δουλευεις ολη μερα πανω απο τις 4000rpm για να παρει το αμαξι τα ποδια του!δεν εχουμε honda!σκεφτειτε οτι μεχρι και ο s54....θεωρειται αροπος χαμηλα....στον s50β32 ηταν λιγο τραγικα τα πραγματα!απο κει και περα οσοι το εχουν ας μας πουν μια γνωμη...

  7. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    A8hnaios (30-03-18), bakalos (05-03-18), BILL007 (01-03-18), steliose36 (02-03-18), Vassilis ///M (01-03-18)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP