BILL007 (09-02-18)
Φίλε μ dimi..τα αυτοκίνητα δεν είναι αριθμοί...γιατι αν ήταν πράγματι αριθμοί το τάπερ καλή ώρα....μαλλον γράφει καλύτερο χρόνο από το βαρυ amg...ειναι ομως καλύτερο αμάξι????προφανώς και όχι.. Έτσι λοιπόν και το amg δεν είναι καλύτερο από το m2..κατι που δεν λεω Εγώ να προσθέσω....
doctore (09-02-18)
12 sec ποιο αργό είναι στο Nurburgring απο την Μ2..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Το Α45 στο Nürburgring έχει 8:04 και το Μ2 έχει 7:58. Έξι δευτερόλεπτα είναι μεγάλη διαφορά.
Στο Hockenheim το Α45 έχει 1:13:50 και το Μ2 έχει 1:12:20. Πολύ μεγάλη διαφορά.
Στο 0-200 km/h επίσης το Μ2 είναι πιο γρήγορο, όπως και στο 0-400μ.
Η σύγκριση αυτών των δύο αυτοκινήτων έχει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί είναι παρόμοιας ηλικίας, ιπποδύναμης και βάρους.
Όταν λοιπόν έχουμε με 2 αυτοκίνητα με πανομοιότυπο λόγο ιπποδύναμης/βάρους, και τόσο μεγάλες διαφορές σε πίστα,
εύκολα μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το σχεδιασμένο ως μπροστοκίνητο Α45 υστερεί σημαντικά απέναντι στο πισωκίνητο Μ2.
ώπα ώπα ώπα...διαφωνώ ότι τα αυτοκίνητα δεν είναι αριθμοί και μάλιστα απ'ολες τις απόψεις. από το κόστος τους, μέχρι και τους αριθμούς των επιδόσεων τους. έτσι και αλλιώς, εδώ και 3 σελίδες για αριθμούς μιλάμε. πιο συγκεκριμένα, οι αριθμοί είναι αυτοί που μας κάνουν να αποφασίσουμε το αν ένα αυτοκίνητο είναι για εμάς ή όχι.
το Μ2 νομίζω είναι ακόμα πιο μακρυά από τα αυτοκίνητα που σχολιάζουμε και ο λόγος είναι και πάλι το κόστος του. γενικά πιστεύω πως μάλλον, εμείς έχουμε κολλήσει σε μια άσχημη κατάσταση και το budget όχι μόνο δεν έχει μείνει στάσιμο, έχει μικρύνει κιόλα. ίσως για αυτόν τον λόγο μπορεί και να μην είναι αντικειμενική η άποψη μας. όταν εν έτη 2007 τα 115κ θεωρούνταν λογικότατη τιμή για ένα Μ3 Ε9Χ και αγοράζονταν σαν στραγάλια, ίσως και τα σημερινά 60κ να ήταν λογικά για το καινούριο τάπερ. αν αναλογιστούμε λοιπόν πως σε κάθε καινούριο μοντέλο έχουμε μια αύξηση 10% σε σχέση με το προηγούμενο, τότε ίσως να υπάρχει μια λογική στα σημερινά κόστη. πράγμα το οποίο δεν μπορούμε να καταλάβουμε εμείς, επειδή κάποτε, κάτι το οποίο ήταν στα μέτρα μας σήμερα απλά είναι πάνω απο τις δυνατότητες μας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
doctore (12-02-18), Konstantinos E60 (12-02-18), nik200 (12-02-18), vagmag (12-02-18)
we agree to disagree my friend...ναι ειμαστε σαφεστατα επηρεασμενοι απο την κατασταση και ειναι λογικο....και τα νουμερα ειναι σχετικα..
για τον κοντρακια τα amg παντα πιο γρηγορα απο m σε ευθεια...οχι σε στροφες...το focus rs ή το megane δεν ειναι τα πιο γρηγορα σε γκαζι αμαξια...αλλα ειναι τα πιο γρηγορα σε feeling και στροφες..ενα ταπερ ισως και να ναι και πιο γρηγορο σε πιστα και σιγουρα σε γκαζι (ελαφρυ 1380kg)-σιγουρα απο το focus και χανει απο megane...το α45 φοβερο αμαξι..το πιο γρηγορο απ ολα...αλλα δεν ειναι η απολυτη κορυφη απο θεμα συμπεριφορας...τα rs3 τωρα γαζωνουν τα m2 σε γκαζι..αλλα ειναι χειροτερα αμαξια συνολικα...
με την ιδια λογικη και το m2 στριβει πολυ καλυτερα απο ενα μ3 ε92..που φαινεται βαρκα μπροστα του (αυτο το χουν αναφερει δημοσιογραφοι, οχι εγω)....και κοστιζει πολυ λιγοτερα καινουργιο...τι προσπαθω να πω...οτι ολα ειναι εξελιξη..και γιαυτο οι αυτοκινητοβιομηχανιες εξυπνες ωντας ειδαν οτι πλεον ο πολυς κοσμος δεν αντεχει να παρει ενα m3...οποτε εξου και βγηκαν ολα αυτα τα huper hatches..και φυσικα και το m2 για να κερδισουν το κενο αυτο της αγορας που δημιουργηθηκε λογω της κρισης... και πιστευω οτι τα καταφεραν και μια χαρα...βγαζοντας αμαξια πολυ καλυτερα απο 10 χρονια πισω σε αυτες τις κατηγοριες...
και να σ φερω και ενα τελευταιο παραδειγμα...οταν ειχα το 135..μολις ειχε αγορασει ενας φιλος ενα m235...η διαφορα μεταξυ των αυτοκινητων ηταν χαοτικη οταν οδηγησα το m235...πραγμα που δειχνει οτι η bmw εδωσε βαση στην πιο μικρη της κατηγορια...κατι που δεν ασχολουνταν ιδιαιτερα το 2006-7....για να κερδισει μεριδιο και απο αυτη την κατηγορια και καλα εκανε κατ εμε...
doctore (12-02-18)
Τα αυτοκίνητα είναι αριθμοί όταν πρόκειται για επαγγελματικά εργαλεία (ταξί, αγωνιστικά σε πίστα). Για τον απλό κόσμο μετράει πάρα πολύ και η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος οδηγώντας ένα αυτοκίνητο.
E30 318i
BILL007 (13-02-18)