Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: BMW X1 RUNFLAT

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gnx Εμφάνιση μηνυμάτων
    To 45 δυστυχως ειναι χαμηλό για πέλμα σχετικά στενο σαν το 225, δυστυχώς. Το αυτοκίνητο πάλι θα κοπανάει ακόμη και συμβατικό λάστιχο να βάλεις. Επίσης έχει να κάνει με την ανάρτηση η οποία καμιά φορά έχει αντιδράσεις λίγο ξερές, ακόμη και με 18άρα, συμβατικά και ηλεκτρονική ανάρτηση στο comfort, στη περίπτωσή μου.

    Καλύτερα να τα φας και να τα αλλάξεις όταν έρθει η ώρα τους.

    Τη μαλακή γόμα που λες καλυτερα να την αποφύγεις, απλά θα φθαρούν πιό γρήγορα.

    Συμφωνώ σε όλα...
    καλύτερα να κατέβεις σε 18αρα ή 17αρα ζάντα και ας έχεις RFT. το χαμηλό προφίλ ακόμα και σε συμβατικό ελαστικό κοπανάει απο μόνο του, δεν χρειάζεται να είναι RFT.
    αν θες να κατάλαβεις όντως διαφορά και να μην είναι στο μυαλό σου οτι απλά κατι έκανες πρέπει να πας σε 18 συμβατικά με μεγαλύτερο προφίλ απο 50 ή σε 17 όπου μπορείς να παραμείνεις σε RFT μιας και πλέον ο αεροθάλμος θα είναι αρκετά μαγαλύτερος για να απορροφά κραδασμούς.
    ΦΥΣΙΚΑ όπως αναφέρθηκε ΜΕΓΑΛΟ ρόλο παίζει ΚΑΙ η ανάρτηση και τα BMW έχουν γενικά σκληρές αναρτήσεις και ας μην είναι Μ έκδοση.
    Δεν φημίζονται δηλαδή για την ευκολιά με την οποία αποσβαίνουν κραδασμούς, θορύβους και σαμαράκια...

  2. #2

    Προεπιλογή

    Το γενικό μου συμπέρασμα, όταν είναι ο καιρός τους να τα αλλάξω, κατεβαίνω 18 σε συμβατικά
    τουλάχιστον θα υπάρξει μια, κάποια διαφορά σε άνεση..

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP