Συμφωνώ σε όλα...
καλύτερα να κατέβεις σε 18αρα ή 17αρα ζάντα και ας έχεις RFT. το χαμηλό προφίλ ακόμα και σε συμβατικό ελαστικό κοπανάει απο μόνο του, δεν χρειάζεται να είναι RFT.
αν θες να κατάλαβεις όντως διαφορά και να μην είναι στο μυαλό σου οτι απλά κατι έκανες πρέπει να πας σε 18 συμβατικά με μεγαλύτερο προφίλ απο 50 ή σε 17 όπου μπορείς να παραμείνεις σε RFT μιας και πλέον ο αεροθάλμος θα είναι αρκετά μαγαλύτερος για να απορροφά κραδασμούς.
ΦΥΣΙΚΑ όπως αναφέρθηκε ΜΕΓΑΛΟ ρόλο παίζει ΚΑΙ η ανάρτηση και τα BMW έχουν γενικά σκληρές αναρτήσεις και ας μην είναι Μ έκδοση.
Δεν φημίζονται δηλαδή για την ευκολιά με την οποία αποσβαίνουν κραδασμούς, θορύβους και σαμαράκια...