Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Θέμα: Ολικό exhaust cutout - μύθος ή πραγματικότητα?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    25-04-14
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    102
    Thanked
    173
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Από την στιγμή που δεν υπάρχει εμπόδιο και τα καυσαερια έρχονται με πίεση θα πρέπει να συνεχίσουν ευθεία και αν δημιουργηθεί πίεση στο πίσω μέρος από το τελικό, άρα δυσκολότερη διαδρομή, να αρχίσουν να βγαίνουν και από το cutout. Αλλά πάντα ένα μέρος θα περνάει από την εξάτμιση. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Μόνο αν είχε 2 βαλβιδες, με τη μια να απομονωνει την εξάτμιση θα έβγαινε όλο από εκεί. Μπορούμε εύκολα να το δοκιμάσουμε φτιάχνοντας το με καλαμάκι για αναψυκτικά και φυσώντας..

    Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  2. The Following User Says Thank You to nikosk81 For This Useful Post:

    BILL007 (21-09-17)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.298
    Thanked
    14171
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikosk81 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από την στιγμή που δεν υπάρχει εμπόδιο και τα καυσαερια έρχονται με πίεση θα πρέπει να συνεχίσουν ευθεία και αν δημιουργηθεί πίεση στο πίσω μέρος από το τελικό, άρα δυσκολότερη διαδρομή, να αρχίσουν να βγαίνουν και από το cutout. Αλλά πάντα ένα μέρος θα περνάει από την εξάτμιση. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ. Μόνο αν είχε 2 βαλβιδες, με τη μια να απομονωνει την εξάτμιση θα έβγαινε όλο από εκεί. Μπορούμε εύκολα να το δοκιμάσουμε φτιάχνοντας το με καλαμάκι για αναψυκτικά και φυσώντας..

    Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    και εγώ το ίδιο το καταλαβαίνω. Δεν ξέρω αν με κάποια διαφορά πίεσης γίνεται κάτι άλλο και λειτουργεί ώστε να μην χρειάζεται 2 βαλβίδες...



Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP