3lt λαδιου καταναλωση ανα 10.000 χλμ παντως δεν θεωρειται και τοσο συνηθισμενη η φυσιολογικη, κατα κανονα τα μοτερ καινε λιγοτερο
3lt λαδιου καταναλωση ανα 10.000 χλμ παντως δεν θεωρειται και τοσο συνηθισμενη η φυσιολογικη, κατα κανονα τα μοτερ καινε λιγοτερο
BILL007 (18-08-17), ghost-rider (05-04-18)
Χαχα απο μια μεριά είναι καλό δεν χρειάζεται να κάνει αλλαγή μόνο συμπλήρωμα, και μια κανονική κάθε 20.000κλμ.
Φυσιολογική ή νορμάλ (για να χρησιμοποιήσω και τους 2 όρους που έγραψαν οι πιο πάνω) η κατανάλωση 1lt λαδιού κινητήρα ανά 3.000ΚΜ, για μοτέρ με λιγότερα από 100Κ ΚΜ κιόλας;;;; Το μοτέρ είναι 4χρονο ή 2χρονο;;
OMFG!!
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater
BILL007 (18-08-17), ghost-rider (05-04-18), skaros (18-08-17)
Για 3χρονο το κόβω
Το δικό μου είναι στα 132.000 και μου το έβγαλε περίπου στα 105.000.
Ειχα ρωτήσει τον ιδιοκτήτη γνωστού καταστήματος βελτιώσεων στο π.φαληρο και μου είχε πει ότι κάποια στιγμή είχε βγει οδηγία από εταιρεία για επισκευή στα Ν52Β25 στα 100.000 χλμ.
Άποψη του να το παρακολουθήσω και αν δεν αυξάνεται να μην το πειράξω...
Ζ4 2.5si N52 με ασημί καπάκι 0.5-1lt από 1500-3000χλμ αναλόγως πώς το πήγαινα.
325 Ε92 Ν52 μαύρο καπάκι 0.5-1lt το πολύ ανα 10-12.000 χλμ και αν...
Οι διαφορές είναι χαοτικές...
Η bmw δικαιολογεί μέχρι 1λιτρο λαδι στα 1500χλμ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 17-08-17 στις 21:56
Detailing Madness
BILL007 (18-08-17), mr incredible (18-08-17), turbodog (18-08-17)
Εγω γιαυτο εγραψα κατα κανονα τα μοτερ καινε λιγοτερο, γιατι γνωριζω οτι οι κατασκευαστες δινουν μεχρι και 1 lt /1000 χλμ ως φυσιολογικη καταναλωση λιπαντικου. Σωστο η λαθος, ετσι λεει ο κατασκευαστης οποτε εγω δεν μπορω να ισχυριζομαι οτι ενα αμαξι σαν αυτο που συζηταμε, που καιει λαδι σαν διχρονο, εχει προβλημα
34 χρόνια που χω bmw, ποτέ δεν κοίταξα τα λάδια παρά μόνο στην αλλαγή τους κάθε χρόνο περίπου. Το kawasaki που χα πάντως έκαιγε λιγότερο σε αναλογία από το 1λτ/1000χλμ.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
Leonidas_E39 (20-08-17)
Νομιζω οτι αυτο το μοτερ πρεπει να καιει λαδι ,ειναι η τεχνολογια του τετοια...αν κανω λαθος διορθωστεμε...
Υπάρχει κάτι αντίστοιχο (να πρέπει να καίει, να προβλέπεται, κλπ) και στα μοτέρ Diesel της BMW;; Εάν ναι, σε ποια;
Sent from my Redmi Note 4Χ using Tapatalk
VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater