Είμαι κάτοχος bmw X1 23dxdrive με συμπληρωμένα 200.000κχλ.Εδώ και λίγες μέρες μου εμφάνισε την ένδειξη του φίλτρου dpf(σωματιδίων πετρελαίου)
Αφού έκανα παθητικό regeneration με το πρόσθετο στο καύσιμο και τα χιλιόμετρα στο δρόμο (χωρίς αποτέλεσμα) μου μένουν οι εξής επιλογές:
-Αντικατάσταση 2000 ευρώ το γνήσιο και πολύ φθηνότερα τα υπόλοιπα..μιλάμε για 250 ευρώ
-ενεργητικό regeneration που σημαίνει ξήλωμα του φίλτρου και μηχανικός καθαρισμός όπου και αυτό έχει κόστος και είναι αμφιβόλου διάρκειας
-Πλήρης κατάργηση του φίλτρου
(ΥΠΌΨΙΝ το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο πρόβλημα στον δρόμο να ναι μπουκωμένο ή να έχει πέσει η απόδοση του κινητήρα)

Κάποια γνώμη τεκμηριωμένη θα μου ήταν αρκετά χρήσιμη..ευχαριστώ