παίδες σε σχέση με αυτά που φόραγα καμία σχέση!
ξεκινάω με την πιο μεγάλη διαφορά : το σκληρό ντουπ που μου έφερναν τα προηγούμενα μέσα στην καμπίνα όταν περνούσα από λακούβα πλέον είναι κατά 60% λιγότερο.
Προς το παρόν τη ρύθμιση σκληρότητας την έχω ακριβώς στη μέση αλλά μου φαίνεται δε θα προχωρήσω σε πειράματα.Όσον αφορά το ύψος το σήκωσα 1,5 πόντο από ότι ήμουν αφού το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά στους ελληνικούς καρόδρομους,
Πραγματοποιήθηκε στροφοδιαδρομή και ένιωθα ότι συμβάλει πιο αρμονικά η coilover στη γενική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και στα πλασαρίσματα στις στροφές είναι πιο πρόθυμο να ακολουθήσει τις απαιτήσεις σου.
Δεν έχω ξαναβάλει ποτέ ρυθμιζόμενη και η σύγκριση γίνεται με τα μπιλσταιν-hr που είχαν διανύσει περίπου 45000 χλμ. συν ότι έχω ενισχυμένα συνεμπλοκ , x brace κλπ οπότε δε θα σας πω αν τις προτείνω.
η τοποθέτηση έγινε δίχως πρόβλημα και το μόνο που μένει είναι να δείξει ο χρόνος τυχόν κουσούρια.
τιμή € 500 χωρίς τοποθέτηση
τούρμπο και πράσινα άλογα