-
Το βολάν και το σετ συμπλέκτη τα αγόρασα από την Πλατωτεχνική στην Αθήνα δίνοντας αριθμό πλαισίου από χειροκίνητο 540 Ε34. Το κιβώτιο είναι το 6-άρι από 540 Ε39.
Βολάν και δίσκος από Μ5 Ε34 6-κύλινδρο δεν ταιριάζουν σε 8-κύλινδρο. Ο δίσκος του Μ5 Ε34 για παράδειγμα δεν χωράει στο μπριζντιρέκ. Μόνο σετ από Μ5 Ε39 αλλά είναι πανάκριβο!
Για να εξετάσω αν το βολάν είναι αυτό που δημιουργεί τον κραδασμό σκέφτηκα το εξής. Να το βγάλω και στη θέση του να βάλω την απλή λαμαρίνα που είχε αρχικά το αυτόματο 540. Λογικά η μίζα θα ξεκινήσει το μοτέρ και με την απλή λαμαρίνα, σωστά; Αν ο κραδασμός είναι και πάλι παρόν τότε σίγουρα φταίει η λειτουργία του μοτέρ. Η διάγνωση έδειξε μια σποραδική βλάβη στον αισθητήρα λ 1 και επίσης ότι το μπλοκ 1 έχει πολύ πλούσιο μείγμα. Υποθέτω ότι ίσως κάποιο μπεκ είναι κολλημένο ή ακόμα και σπασμένο ψεκάζοντας συνεχώς βενζίνη με αποτέλεσμα το μπλοκ 1 να μην συγχρονίζεται με το μπλοκ 2. Στα 162 χλμ που πρόλαβα να διανύσω είχα μια μέση κατανάλωση 26.7 L/ 100 km που είναι απλά υπερβολική ακόμα και για V8!
Βέβαια, ούτε στο μάστορα έχω εμπιστοσύνη και φοβάμαι ότι ίσως έγινε και κακή τοποθέτηση. Το ερώτημα είναι μπορεί να γίνει κακή τοποθέτηση κι αν ναι, πώς; Ή μήπως το σετ συμπλέκτη θα κουμπώσει σωστά ή καθόλου!
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP