Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: Μετατροπή 540 Ε34

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο /vaggelis/ Εμφάνιση μηνυμάτων
    *** UPDATE ***

    Μόλις στα 162 χλμ μετά το τέλος της μετατροπής συνέβη το ακόλουθο: στην ευθεία και πάνω στην αλλαγή από 3η σε 4η, με περίπου 130 km/h, ακούστηκε ένας έντονος μεταλλικός θόρυβος σπασίματος και το αυτοκίνητο έμεινε. Η αυτοψία έδειξε ότι ο δίσκος του συμπλέκτη καταστράφηκε τελείως (σκόνη), ενώ τα θραύσματά του προκάλεσαν και μια ρωγμή στη χελώνα του κιβωτίου.

    Όλο το σετ του συμπλέκτη καθώς και το βολάν αγοράστηκαν καινούρια από την Πλατωτεχνική στην Αθήνα δίνοντας αριθμό πλαισίου από χειροκίνητο 540 Ε34. Ο δίσκος είμαι σίγουρος ότι ήταν ο κατάλληλος αφού είχε τη σωστή διάμετρο (265mm).

    Το ερώτημα είναι το εξής: τι προκάλεσε την τόσο γρήγορη φθορά του;

    Ο μηχανικός υποστηρίζει ότι δεν άντεξε τη μεγάλη ροπή του V8 καθώς τα λαμάκια που συγκρατούν περιμετρικά τα φερμουίτ είναι πάρα πολύ λεπτά. Μάλιστα μου έδειξε δίσκο από αμάξι 1000 κυβικών με πιο χοντρά λαμάκια. Μπορεί όντως να ισχύει κάτι τέτοιο; Και αν ναι, παγκοσμίως όλα τα χειροκίνητα 540 Ε34 δε θα είχαν εμφανίσει το ίδιο πρόβλημα;

    Η λύση που προτάθηκε είναι να φτιάξουμε χειροποίητο ενισχυμένο δίσκο σε μαγαζί που ειδικεύεται σε ανταλλακτικά για αγωνιστικά αμάξια.

    Επίσης συμβαίνει και το εξής: στο ρελαντί το μοτέρ παρουσιάζει έναν έντονο κραδασμό (τρέμει έντονα στη θέση του) που μεταδίδεται σε όλο το αμάξωμα. Λογικά ο κραδασμός αυτός θα υπάρχει και εν κινήσει που όμως δεν γίνεται αισθητός λόγω της ταχύτητας. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν αυτός ο κραδασμός μπορεί να προκάλεσε την αστοχία του δίσκου...

    Καμιά ιδέα κανείς;
    Aρχικά θέλω να πιστεύω ότι ο κραδασμός μάλλον είναι κάποια βασή μηχανής. Για το πιο ενισχυμένο βολάν και δίσκο θα σου πρότεινα να μην πας σε 6φτερους και αγωνιστικούς, γιατί κατα 98% δεν θα σου είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Θα προσανατολιζόμουν σε βολάν και δίσκο απο Μ5 Ε34 που είναι δοκιμασμένη ήπια λύση.




  2. #2
    Εγγραφή
    28-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    108
    Thanked
    59
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Μήπως ,λεω μήπως, ειναι προβληματικο και το βολαν σου; Αυτός ο κραδασμος ποι λες μήπως ειναι απο κακο ζυγισμα και κακη τοποθετηση του βολαν και στραβογυρνα δημιουργοντας αντιβαρο;Λογικά το σασμαν σου θα πρεπει να ειναι απο καποιο χειροκινητο v8 της BMW γιατι 540 χειροκινητο δεν πρεπει να βγήκε και αν βγηκε θα πρεπει να ειναι super σπάνιο.Οι χώρες στις οποιες απευθύνεται αυτο το μοντέλο εχουν παραδοση στο cruising και σε αυτοματα κιβώτια με πολλα κυβικά. Τι προτείνω λοιπόν........ Αν το σασμαν σου ειναι π.χ. απο m5 βαλε βολαν και δισκο πλατω απο Μ5 και ουτω καθ εξής. Θέλω να πιστευω οτι απο εκει ειναι το προβλημα σου

  3. The Following User Says Thank You to panos320 For This Useful Post:

    BILL007 (18-03-17)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP