εγω εχω κανει στο δικο μου (μιλαω ομως για E60) την πρωτη λυση που λες.....δεν φανηκε κατι να πεφτει σε αποδοση στον "πανισχυρο" Ν43 μου!!!
.....σοβαρα τωρα,πιστευω οτι μικροδιαφορες και "κακες ανασες" ,λογο των εξτρα σωληνωσεων, μπορει να υπαρχουν!!!....,ομως με πολυ μικρες,εως και μηδενικες, συνεπειες για το μοτερ.
Το οπτικο αποτελεσμα ειναι βεβαιο οτι θα σου αρεσει....σε συνδιασμο παντα με τον εξτρα προφυλακτηρα η σποιλερ που θα χρειαστεις.
Η 2η προταση ειναι ακομη καλυτερη,την εκανε προσφατα στο Βολο ενας κουμπαρος μου σε Ε93 320i....αλλα το κοστος ξεπερασε αν θυμαμαι καλα τα 1500 ευρω!!!.....ο θορυβος απο τις 335 ειναι αρκετα πιο μπασος,αλλα σιγουρα οχι και ιδιος με αυτον του γνησιου 335....
...σκεψου αναλογα και πραξε φιλε Νικο.![]()