Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 307

Θέμα: Μ5

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή Μ5

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο doctore Εμφάνιση μηνυμάτων

    Έλα Αθήνα για καφεδάκι και φωτογράφιση, και να σου ρίξω και 4 κολόνες φιλική τιμή πάντα
    Εγώ θα σας τραβάω βίντεο πιο μπροστά από γνωστό V10..... χαχαχαχα

    Καλορίζικο και από εμένα Alex, τα παμε και τηλεφωνικώς εμείς!
    Detailing Madness

  2. The Following 4 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    alexm (11-01-17), deepBLUE (11-01-17), doctore (11-01-17), VanVIC (11-01-17)

  3. #2
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να το χαίρεσαι και πάντα καλοτάξιδο! Συμφωνώ 100% με την προσέγγισή σου σχετικά με την επιλογή ενός σύγχρονου αυτοκινήτου που ταυτόχρονα πληροί πολλά απο τα στάνταρ που ΕΣΥ θέτεις στον εαυτό σου (κι όχι αυτά που θέλουν να ορίσουν άλλοι). Έχω βαρεθεί να ακούω απόψεις του στυλ: "ναι, αλλά το παλιότερο έστριβε καλύτερα" ή "τι τα θέλουν τόσα κουμπιά και ηλεκτρονικά, άμα χαλάσει κάποιο τι κάνεις;" κλπ. Εγώ λέω, όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Ας μας πει ένας απ' όσους θεωρούν κατάντια το μίτσου, τι αυτοκίνητο έχουν και που είναι καλύτερο. Το σήμα μόνο, δε λέει τίποτα. Έχω πχ 116 ή 316 και χλευάζω το EVO X γιατί... δεν έχει ποιότητα!. Για γέλια δηλαδή....
    Και ναι, οι αισθητήρες φώτων και η οθόνη για παράδειγμα είναι κάτι που θες να έχεις. Οι πρώτοι που τα κατακρίνουν είναι εκείνοι που έχουν ξεπουληθεί εκ των υστέρων για να τα βάλουν! Να μην πω και για κάτι "xenon" που έχουν πονέσει τα μάτια μας (κυριολεκτικά και αισθητικά)
    Η τεχνολογία προχωράει, αλλιώς θα κρατάγαμε τις ασπρόμαυρες τηλεοράσεις και τα ψυγεία ESKIMO του '70 που "δεν χάλαγαν ποτέ"...
    Το γεγονός ότι κάποιοι "έφυγαν" απο τη BMW δε σημαίνει οτι δε γουστάρουν πια τη μάρκα. Απλά, τα αυτοκίνητα της της δεκαετίας 2000-2010, για να έχουν αξιοπρεπείς έως εκρηκτικές επιδόσεις συνεπάγονταν υψηλό για τα ελληνικά δεδομένα κυβισμό, και πλέον δε συμφέρει να τα κρατάς. Εναλλακτικές υπάρχουν μπόλικες, δεν έχουμε μετοχές στη BMW για να ακουμπάμε αδιαμαρτύρητα κάθε χρόνο απο 1000 έως σχεδόν 3000ευρώ ΤΚ και ΦΠ, για τα δίλτρα και πάνω.
    Και πάλι καλοτάξιδο!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Koyotte : 11-01-17 στις 13:40

  4. The Following 5 Users Say Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    alexm (11-01-17), BILL007 (11-01-17), chrisgiapz3 (21-01-17), deepBLUE (11-01-17), vagmag (11-01-17)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλοταξιδο Αλέξη, πολλά, ασφαλή και διασκεδαστικά χιλιόμετρα να έχεις...!
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  6. The Following User Says Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    alexm (11-01-17)

  7. #4
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1234
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Και αυτοί που έχουν 116 η 316 τα γουστάρουν και τα έχουν και μπορούν να έχουν άποψη για το κάθε Εvo.Ειναι διαφορετικης φιλοσοφίας αυτοκίνητα και όχι άμεσα συγκρίσιμα .Συγκρινε καλύτερα π.χ το lancer 1.6 με το 316i f30....Η μήπως θες να μου πεις ότι έκανα μ@λ@κια που πήρα με 60000e το Ε60 αντί για το τότε evo3? 4? 5?( ποιο ήταν το 2005)Η μήπως δεν τα έφτανε η αλεπού...... (για μήνυμα koyotte)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη E60_Arkadia : 11-01-17 στις 17:19

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP