Όποιο συνεργείο αυτοκινήτων και να ρωτήσεις θα σου πει ότι από τα VAG τρώει ψωμί... Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
Όποιο συνεργείο αυτοκινήτων και να ρωτήσεις θα σου πει ότι από τα VAG τρώει ψωμί... Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο!
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,
ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!
Ως πρωην κάτοχος αυτοκινήτου GROUP VAG έχω να πω ότι με την γρια μπέμπα απολαμβάνω ταξίδι και πάτημα στο δρόμο.
11 χρονων αυτοκίνητο και δεν κάνει τσικ στο εσωτερικό του![]()
A8hnaios (17-12-16), HLIAS - E36 (15-12-16)
Για να πω την αλήθεια το μόνο που με χαλάει θα ήθελα στο σκαρί της Ε90 άλλα 100 αλογάκια.
Ήμουν αλλιώς μαθημένος με την τσέχα.......
Cabrio και ουτε τσικ μηπως υπερβαλεις λιγο![]()
quattro ist fur sissies
διαφωνω με τους παραπανω...
ειμαι στο 3ο bmw μου ηδη και παω για το τεταρτο...ιδιαιτερα προβληματα, και με χρηση κανιβαλλου ωρες ωρες, δεν ειχα ποτε....
οσο για τα vag που ολοι κραζουν επισης διαφωνω οτι βγαζουν προβληματα..περα απο κατι dsg σε μικρα μοντελα...και κατι μοτερακια tsi (1.4) ναι που εχουν τα θεματακια τους..ολα τα υπολοιπα ειναι μια χαρουλα...
turbodog (15-12-16)
Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι ιδιοκτήτες έχουν προσανατολιστεί σε αύξηση ιπποδύναμης αρκετά πάνω από τα εργοστασιακά νούμερα. Αυτό έχει ως επακόλουθο αυξημένες ζημιες και φθορές. Το ίδιο (και χειρότερα) θα γινόταν αν οι μισοί κινητήρες Bmw δούλευαν με αύξηση 50% της ιπποδύναμηςτους.
Φυσικά και δεν λέω ότι είναι οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες που υπάρχουν, άλλωστε είναι γνωστές οι ιστορίες με την κατανάλωση λαδιου, αλλά να βγαζουμε άχρηστους κινητήρες που πραγματικά έχουν περάσει τα πάντα στο χέρι του κάθε βελτιωτη και έχουν αντεξει, είναι άστοχο.