Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: [E46] Dyno results...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην εισαι τοσο σιγουρος ...Ναι μεν οι αγριοι εκκεντροφοροι αποδιδουν ψηλα, αλλα πρεπει να υποστηριζουν και τα ελατηρια των βαλβιδων! Δεν ξερω που ειναι τα ορια τους ,αλλα δεν ειναι και σταθερα ,αφου γερνανε με το περας των χιλιομετρων. Επισης τα κινουμενα μερη ενος κινητηρα ειναι ζυγισμενα και ζυγοσταθμισμενα για το ευρος στροφων λειτουργιας του + ενα περιθωριο ασφαλειας! Μην το εξαντλησουμε...οι κραδασμοι και οι ταλαντωσεις θα προκαλεσουν ζημιες με το περασμα του χρονου
    Σπύρο το ξέρω αυτό που λές για τα ελαττήρια των βαλβίδων (δες τί έχω γράψει πιο πρίν).
    Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε για κόφτη στροφών στις 7600 (μετά το διόρθωσε).
    Εγώ ξέρω οτι στην δική μου τότε δυναμομέτρηση, στις 7000 που είχα κόφτη, η καμπύλη μέχρι και εκεί δεν είχε ακόμα πτώση. Υποθέτω θα τραβούσε λίγο ακόμα.

  2. #2
    shido Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο το ξέρω αυτό που λές για τα ελαττήρια των βαλβίδων (δες τί έχω γράψει πιο πρίν).
    Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε για κόφτη στροφών στις 7600 (μετά το διόρθωσε).
    Εγώ ξέρω οτι στην δική μου τότε δυναμομέτρηση, στις 7000 που είχα κόφτη, η καμπύλη μέχρι και εκεί δεν είχε ακόμα πτώση. Υποθέτω θα τραβούσε λίγο ακόμα.
    μεχρι 7200 τραβαει καλα..γιαυτο και ειναι 1 σταδιο,,για πιο πολυ στοαφρσιμα εχει και αλλους αλλα εκει αλλαζει και στις μεσαιες η συμπεριφορα,

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο shido Εμφάνιση μηνυμάτων
    μεχρι 7200 τραβαει καλα..γιαυτο και ειναι 1 σταδιο,,για πιο πολυ στοαφρσιμα εχει και αλλους αλλα εκει αλλαζει και στις μεσαιες η συμπεριφορα,
    Ναι Γιαννη αλλα μετα για να εκμεταλευτεις το υψηλο οριο περιστροφης θελεις ελαφρωμα στο βολαν, βασικα αλλαγη με αλλο μονης μαζας, δισκο με ελατηρια...Αλλαζοντας τον χαρακτηρα του αυτοκινητου σε πιο κοντραδικο στυλ!
    Μην σου πω οτι αμα το παρακανεις με τον κοφτη πρεπει να κοντυνεις και ενα κλικ το διαφορικο σου!

  4. #4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπύρο το ξέρω αυτό που λές για τα ελαττήρια των βαλβίδων (δες τί έχω γράψει πιο πρίν).
    Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε για κόφτη στροφών στις 7600 (μετά το διόρθωσε).
    Εγώ ξέρω οτι στην δική μου τότε δυναμομέτρηση, στις 7000 που είχα κόφτη, η καμπύλη μέχρι και εκεί δεν είχε ακόμα πτώση. Υποθέτω θα τραβούσε λίγο ακόμα.
    Βαγγελη ναι, δεν διαφωνουμε πουθενα, εγω ειπα απλα την θεωρια.Εσυ και ο Γιαννης τα εχετε δει στην πραξη στο συγκεκριμενο μοτερ...εχετε εναν λογο παραπανω!

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βαγγελη ναι, δεν διαφωνουμε πουθενα, εγω ειπα απλα την θεωρια.Εσυ και ο Γιαννης τα εχετε δει στην πραξη στο συγκεκριμενο μοτερ...εχετε εναν λογο παραπανω!
    κι εγώ αυτά απ'τον shido τα'μαθα, στην αρχη σαν θεωρία, μετά ελάφρωσε η τσέπη μου, μετά τα είδα στο αμάξι μου και στο τέλος στο δυναμόμετρο και μετά κατάλαβα οτι με σχεδόν τα ίδια χρήματα θα είχα βαλει κομπρέσσορα και αντί για 30 άλογα θα είχα πάρει 100 άλογα.
    Βέβαια δεν το μετανιώνω γιατί και πάλι θα τα έκανα αλλά με ανάποδη χρονική σειρά.

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP