απο την ελαχιστη εμπειρια μ με csl αυτο που παρατηρησα ηταν το εξης
...οτι το αμαξι μπροστα δεν απειχε πολυ απο ενα νορμαλ m3...ηδη το m3 απο μαμα..εχει καμποσο καμπερ μπροστα...αν και σε αμαξι δρομισιο..πανω απο 2 δεν εχει νοημα θεωρω (τοσο ειχα και εγω)...max 2.2 και αντε να δωσεις και λιγακι καστερ...για πιο γρηγορες επαναφορες..πολυ λιγο ομως...γιατι μετα το τιμονι θα γυριζει τρελλα και θα τρομαζει..ιδιως στα πολλα!!!!ηδη το m3 εχει πολυ επαναφορα!
....ολα τα λεφτα ομως στο csl..ηταν στον πισω αξονα...ο οποιος παρακαλω..ειχε ελαχιστο καμπερ, σχεδον μηδενικο...ουτως ωστε να διωχνει πολυ λιγοτερο απο μαμα m3!σκεφτειτε οτι ουτως η αλλως οτν στριβεις το αμαξι παιρνει καμποσο καμπερ!!!
προσωπικα..εγω θα ξεκιναγα απο πισω...χωρις να πειραξω το μπροστα...και αμα χρειαζοταν..δηλαδη στην πραξη μπροστα εχανε λιγο τα μουτρα..τοτε θα ασχολιομουν και μπροστα!










Απάντηση με παράθεση
και όσο γινεται φιλικό.. ετσι μια all around ευθυγράμμιση. 

