εδω καλα καλα εμεις στην Ελλαδα δν εχουμε δει πολλες F10 για να μη κανω κουβεντα για F14.... Να δω ποτε θα δουμε και τις G
εδω καλα καλα εμεις στην Ελλαδα δν εχουμε δει πολλες F10 για να μη κανω κουβεντα για F14.... Να δω ποτε θα δουμε και τις G
aristent (16-10-16), BILL007 (16-10-16), Eleni (22-10-16), Panos 316T (19-10-16), Ptboul (17-10-16)
Συμφωνω.
...ομως αργησαμε πολυ να δουμε και την Ε60.....ισως ομως τοτε να ηταν στα αρνητικα ο κυβισμος,που στην πιο "μικρη" εκδοση ηταν στα 2,200 κ.εκ......ισως να "ξενιζε" ο νεος σχεδιασμος,.....ισως....ισως.... παντως μετα το 2008 δεν ειναι σπανιο θεαμα η Ε60....δηλαδη 5-6 χρονια μετα την παρουσιαση.
BILL007 (16-10-16)
H E60 έπεσε σε σχετικά καλές εποχές για τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα, σίγουρα πολύ καλύτερες απ΄ότι όταν άρχισε να κυκλοφορεί η F10. Ακόμα και τα Μ5 Ε60 δεν ήταν και πολύ σπάνια.
Αν δεν κάνω λάθος, οι περισσότρες F10 που κυκλοφόρησαν εδώ ήταν το 520d το οποίο στις περισσότρες των περιπτώσεων αφορούσε εταιρική χρήση. Μην κάνουμε λόγο για Μ5 F10, ένα είδα όλο κι όλο κι αυτό ήταν ένα σκούρο μπλέ της BMW Hellas.
"Με τούτα και με κείνα" που λέει κι ένας φίλος, υποψιάζομαι οτι η Μ5 Ε60 θα αρχίζει να αναβάζει τιμή και λόγω του "αγωνιστικού DNA" 10-κύλινδρου αλλά και του ξεχωριστού του σχεδιασμού.