Σε ποιο καθημερινο αμάξι αυτής της κατηγορίας μετά απο 2 χρόνια δεν χάνεις το 20% της αξίας του;
Σε ποιο καθημερινο αμάξι αυτής της κατηγορίας μετά απο 2 χρόνια δεν χάνεις το 20% της αξίας του;
Detailing Madness
Αλλου είναι το point μου. Όταν σου περισευουν 43 χιλιάρικα για αμάξι δεν το πουλας σε ενάμιση χρονο. Εχεις υπολογισμενα και τα έξοδα του και τις υποχρεωσεις σου π.χ. δανεια και εχεις και μαξιλάρι.
Φοβάμαι οτι ακόμα και σήμερα δεν βάζουν μυαλό κάποιοι.
Δεν μιλάω για σημαντικές στραβές π.χ. αρρώστιες κλπ.
Είναι αυτό που λες αλλά υπάρχουν κ άλλα:
Πήρε εταιρικό, του βγήκε μικρο στην πορεία (2ο παιδι κλπ), θέλει πιο δυνατό. Δεν είναι μόνο αυτά που λες
Detailing Madness
Δεν υπολογίζουν όλοι όπως εμείς.....
Υπάρχει κόσμος που θεωρεί τα 5000 ευρώ χασούρα ετησίως για να έχει καινούργιο αμάξι... εφικτά...
Και να το κρατούσε άλλο ένα χρόνο.... θα το έδινε 25000 ευρώ....
Δλδ εμάς μας κοστίζουν πολύ λιγότερα νομίσετε ;;;
Αν βάλετε τα τέλη πιο παλιών αυτοκινήτων, service, λάστιχα, βλάβες κλπ κλπ.... ο συγκεκριμένος δεν πλήρωσε για service και λάστιχα...
Θεωρώ αυξημένο το ρίσκο : Πολλά τα χιλιόμετρα: και για τον λόγο ότι μιλάμε για Μ και δεύτερον και πειραγμένο.
Μπορεί να εχουν πέσει πολλά λεφτά πάνω αλλά δεν θα την χαρακτήριζα την αγορά του trouble free.
ειναι πολλα τα λεφτα των εξτρα:
1: αυτοκολητα στα φρενα 10 ευρω
2: σηματα τιμονι -καπω-πορτπαγκαζ 25ευρω
3: πατσαβουρα... αλκανταρα στο τιμονι 0 ευρω (μαλλον τον πληρωσαν να το βαλει)
4: κεντητο σημα Hamann στα προσκεφαλα 30 ευρω
5: Hamann καπακια στις μαϊμου ζαντες 17 ευρω
5: Hamann αυτοκολητα στο χωρο του κινητηρα (τραβερσα) 5 ευρω
6: εξατμιση αποληξεις τυπου eisenmann 100 ευρω
Τα υπολοιπα που αναφερει περι ιπποδυναμης INDIVIDUAL HAMANN 675PS ειναι ανευ σχολιασμου και μονο γελιο προκαλουν
Υ.Γ: Δεν ειναι μονο αυτος στο car, εχει και αλλους https://www.car.gr/8307609-bmw-m6-v10-v-max-noelle, για να παρεις 650+ ιππους απο το V10 θες κομπρεσορες με φουντες...
A8hnaios (08-10-16), aristent (07-10-16), atha (09-10-16), BILL007 (08-10-16), chrisgiapz3 (12-10-16), Dimimav (07-10-16), doctore (09-10-16), Konstantinos E60 (09-10-16), pilot (07-10-16), vagmag (07-10-16)
Θείο το αμάξι είναι για οδήγηση σε αγωνιστική πίστα..το λέει ο άνθρωπος!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
alexm (07-10-16)
θα σε μαλωσω θειο,οι αποληξεις ειναι σιγουρα eisenmann!!!....φανταζομαι να ειναι και τα καζανακια.....αλλα απο τις φωτο δεν φαινεται αυτο.
Ξερω οτι δεν εχεις εμπειρια σε οβαλ........ενω εγω ξερεις ποσο το εχω μελετησει!!!
Δεν υπαρχει εταιρεια που να εχει ακριβως την "κοψια" του νυχιου του προφυλακτηρα σε οβαλ αποληξη!!!...ή οβαλ σκετες θα ειναι,ή στρογγυλες.
για του λογου το αληθες,εδω οι γνησιες:
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 07-10-16 στις 18:13
alexm (07-10-16)
Οι αποληξεις Αρη ειναι σαν τις δικες σου τυπου eisenmann και για να το διατυπωσω καλυτερα ειναι γνησιες eisenmann αποληξεις αλλα δεν ειναι eisenmann εξατμιση!!!
Τα καζανακια ειναι τα μαμα του Μ5 ασημι ματ, τα eisenmann ειναι νικελ γυαλιστερο.
Εαν ειχε eisenmann εξατμιση στις αποληξεις θα ηταν χαραγμενο το λογοτυπο της εταιριας.
Αυτα τα 4 λογοτυπα φιλε στοιχιζουν ενα 2000χιλιαρο παραπανω...
Τελικα το θεμα ειναι οτι στο συγκεκριμενο Μ6 δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα αυτα που αναφερει ο πωλητης...
Photo-0041.jpg
B5258.22180-inst-7.jpg