compactM3 (16-10-16)
καλά, άσε μην αρχίσω τώρα και με αυτούς τους αρχ.....δο...μ....κες.
απο το 997 πήγανε στο 991 και του έχωσαν την κεντρική κονσόλα της παναμέρα και χάθηκε όλος ο μινιμαλιστικός χαρακτήρας του εσωτερικού. πάνε στα gt3-gt3rs και τι κάνουν? καταργούν το χειροκίνητο και βάζουν στάνταρ pdk. βάζουν και τετραδιεύθηνση και ανακοινώνουν οι μλκς ΟΤΙ...ενώ το αμάξι είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά απο το 997, σαζμάν και τετραδιεύθηνση μαζί κάνουν το σύνολο των μηχανικών μερών να είναι 60 κιλά βαρύτερα σε σχέση με το 997. βγαίνουν δλδ και λένε στους καμμένους πετρολχεντς ότι μπορουσαμε να το κάνουμε 90 κιλά ελαφρύτερο αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε.
άσε που η επόμενη γενιά αυτών θα είναι με το μοτέρ του τούρμπο και θα στροφάρει περίπου 8κ. μόλις αρχίσουν τα Μ5 να τα κυνηγάνε στις πίστες, εκεί να δείς τι έχει να γίνει...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (19-09-16)
Για την εμφάνιση της 991 κονσόλας έχεις δίκιο που γκρινιάζεις ψηλέ, δεν βλέπεται !
Αλλά μπορούμε να την υποστούμε με ιδιαίτερη ευχαρίστηση, γιατί ο λεβιές έχει έρθει πολύ πιο κοντά στο τιμόνι.
Πολλοί θεωρούν το 997.2 πιο σκληροπυρηνικό από το 991. Γι αυτό και κρατάει τη τιμή του.
Επίσης πολλοί θεωρούν το 997.1 turbo καλύτερο από το 997.2 turbo γιατί έχει το καλό μοτέρ. Γι αυτό και κρατάει τη τιμή του.
Σε άλλους αρέσει το 996 turbo γιατί είναι αυτό που είναι. Γι αυτό και ακριβαίνει.
Η αλήθεια είναι ότι αν αφήσουμε την αίσθηση στην άκρη, το 991.2 είναι πιο γρήγορο από το 991, κι αυτό πιο γρήγορο από τά 997.2, το 997.1, το 996.
Με αυτά και με αυτά σου έχω αραδιάσει 5 γενιές τη μία πιο attractive από την άλλη.
Εντελώς αντικειμενικά. Δεν το λέω εγώ, οι τιμές το λένε.
Επομένως με 911 είτε μπρος πας, είτε πίσω πας, είσαι πάντα ευχαριστημένος![]()
BILL007 (20-09-16), chrisgiapz3 (30-09-16), pilot (20-09-16), vagmag (16-10-16), VanVIC (16-10-16)