Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: 2018 new M5 τετρακίνηση και περισσότερη ισχύς!

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m_power_lunatic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κλασσική συμπεριφορά εταιρείας "μονα-ζυγα" κερδίζω ανάλογα τι με συμφέρει......

    Γραβατακηδες ψοφο........


    Τουλάχιστον στο Zuffenhausen κράτησαν και 1-2 άτμο έστω για τους τύπους...
    Εδώ μιλάμε για 100% στροφή!
    Detailing Madness

  2. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    compactM3 (16-10-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τουλάχιστον στο Zuffenhausen κράτησαν και 1-2 άτμο έστω για τους τύπους...
    Εδώ μιλάμε για 100% στροφή!
    καλά, άσε μην αρχίσω τώρα και με αυτούς τους αρχ.....δο...μ....κες.

    απο το 997 πήγανε στο 991 και του έχωσαν την κεντρική κονσόλα της παναμέρα και χάθηκε όλος ο μινιμαλιστικός χαρακτήρας του εσωτερικού. πάνε στα gt3-gt3rs και τι κάνουν? καταργούν το χειροκίνητο και βάζουν στάνταρ pdk. βάζουν και τετραδιεύθηνση και ανακοινώνουν οι μλκς ΟΤΙ...ενώ το αμάξι είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά απο το 997, σαζμάν και τετραδιεύθηνση μαζί κάνουν το σύνολο των μηχανικών μερών να είναι 60 κιλά βαρύτερα σε σχέση με το 997. βγαίνουν δλδ και λένε στους καμμένους πετρολχεντς ότι μπορουσαμε να το κάνουμε 90 κιλά ελαφρύτερο αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε.

    άσε που η επόμενη γενιά αυτών θα είναι με το μοτέρ του τούρμπο και θα στροφάρει περίπου 8κ. μόλις αρχίσουν τα Μ5 να τα κυνηγάνε στις πίστες, εκεί να δείς τι έχει να γίνει...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (19-09-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλά, άσε μην αρχίσω τώρα και με αυτούς τους αρχ.....δο...μ....κες.

    απο το 997 πήγανε στο 991 και του έχωσαν την κεντρική κονσόλα της παναμέρα και χάθηκε όλος ο μινιμαλιστικός χαρακτήρας του εσωτερικού. πάνε στα gt3-gt3rs και τι κάνουν? καταργούν το χειροκίνητο και βάζουν στάνταρ pdk. βάζουν και τετραδιεύθηνση και ανακοινώνουν οι μλκς ΟΤΙ...ενώ το αμάξι είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά απο το 997, σαζμάν και τετραδιεύθηνση μαζί κάνουν το σύνολο των μηχανικών μερών να είναι 60 κιλά βαρύτερα σε σχέση με το 997. βγαίνουν δλδ και λένε στους καμμένους πετρολχεντς ότι μπορουσαμε να το κάνουμε 90 κιλά ελαφρύτερο αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε.

    άσε που η επόμενη γενιά αυτών θα είναι με το μοτέρ του τούρμπο και θα στροφάρει περίπου 8κ. μόλις αρχίσουν τα Μ5 να τα κυνηγάνε στις πίστες, εκεί να δείς τι έχει να γίνει...
    Ξέχασες το καλύτερο αστείο της Πόρσε Θωμά. Το RS για πρώτη φορά είναι ίδιο βάρος (10 κιλά), πιο αργό στην επιτάχυνση και στροφάρει πιο χαμηλά από το απλό GT3. Γιατί έχει downforce .
    Έχουν ξεπεράσει κάθε επίπεδο μάρκετινγκ στο Zuffenhausen.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (19-09-16), Thomelef (19-09-16)

  7. #4
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλά, άσε μην αρχίσω τώρα και με αυτούς τους αρχ.....δο...μ....κες.

    απο το 997 πήγανε στο 991 και του έχωσαν την κεντρική κονσόλα της παναμέρα και χάθηκε όλος ο μινιμαλιστικός χαρακτήρας του εσωτερικού. πάνε στα gt3-gt3rs και τι κάνουν? καταργούν το χειροκίνητο και βάζουν στάνταρ pdk. βάζουν και τετραδιεύθηνση και ανακοινώνουν οι μλκς ΟΤΙ...ενώ το αμάξι είναι ελαφρύτερο κατά 30 ολόκληρα κιλά απο το 997, σαζμάν και τετραδιεύθηνση μαζί κάνουν το σύνολο των μηχανικών μερών να είναι 60 κιλά βαρύτερα σε σχέση με το 997. βγαίνουν δλδ και λένε στους καμμένους πετρολχεντς ότι μπορουσαμε να το κάνουμε 90 κιλά ελαφρύτερο αλλά προτιμήσαμε να κάνουμε αυτό που κάναμε.

    άσε που η επόμενη γενιά αυτών θα είναι με το μοτέρ του τούρμπο και θα στροφάρει περίπου 8κ. μόλις αρχίσουν τα Μ5 να τα κυνηγάνε στις πίστες, εκεί να δείς τι έχει να γίνει...
    Για την εμφάνιση της 991 κονσόλας έχεις δίκιο που γκρινιάζεις ψηλέ, δεν βλέπεται !
    Αλλά μπορούμε να την υποστούμε με ιδιαίτερη ευχαρίστηση, γιατί ο λεβιές έχει έρθει πολύ πιο κοντά στο τιμόνι.

    Πολλοί θεωρούν το 997.2 πιο σκληροπυρηνικό από το 991. Γι αυτό και κρατάει τη τιμή του.
    Επίσης πολλοί θεωρούν το 997.1 turbo καλύτερο από το 997.2 turbo γιατί έχει το καλό μοτέρ. Γι αυτό και κρατάει τη τιμή του.
    Σε άλλους αρέσει το 996 turbo γιατί είναι αυτό που είναι. Γι αυτό και ακριβαίνει.

    Η αλήθεια είναι ότι αν αφήσουμε την αίσθηση στην άκρη, το 991.2 είναι πιο γρήγορο από το 991, κι αυτό πιο γρήγορο από τά 997.2, το 997.1, το 996.

    Με αυτά και με αυτά σου έχω αραδιάσει 5 γενιές τη μία πιο attractive από την άλλη.
    Εντελώς αντικειμενικά. Δεν το λέω εγώ, οι τιμές το λένε.

    Επομένως με 911 είτε μπρος πας, είτε πίσω πας, είσαι πάντα ευχαριστημένος

  8. The Following 5 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    BILL007 (20-09-16), chrisgiapz3 (30-09-16), pilot (20-09-16), vagmag (16-10-16), VanVIC (16-10-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP