Τα Canceller που εχει βαλει ειναι με πυκνωτη ετσι ωστε να κραταει φορτιο στα ακρα του και να μην κανει το flickering την ωρα του τεστ στην εκκινιση οπως ειπε και @giyama !! Αν εχει σκασει ο πυκνωτης ή τελος παντων ειναι ελλατωματικα ισως να προκαλουν και αυτα το ολο θεμα !
Βγαλε τα εντελως και δοκιμασε τα το σφαλμα ας αναψει δε σε νοιαζει
Εφοσον ειναι ολα οκ μετα θα προτεινα να παρεις ενα σετακι καινουριο ballast canbus να ηρεμησεις![]()
Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.
tolis251 (18-08-16)
Εγώ απορώ γιατί να του διαβάζει μετά το γύρισμα του διακόπτη ότι έχει καμμένη
λάμπα.Το σφάλμα το διαβάζει πάντα, άσχετα αν έχεις ανναμένα φώτα.Εγώ
πιστεύω κάτι φταίει στην συνδεσμολογία λάμπες-ballast-cancellers.
Νικο και ομως συμβαινει και αυτο ! Κανει το τεστ αρχικα το αμαξι και εφοσον εχε κανσελερ δεν βλεπει σφαλμα....Οταν ομως παει να τα αναψει τα xenon για καποιο λογω δεν αναβουν ( μαλλον τα ballast ) και εφοσον δεν αναβουν βγαζει σφαλμα
Γενικα ειναι περιεργο το θεμα αλλα μονο ενα τεστ με αλλα μπαλαστ θα πεισει![]()
Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.
nikos valvetronic (19-08-16), tolis251 (19-08-16)