
Αρχικό μήνυμα απο
Apostolos
Γεια σου φίλε μου. Αν και εφόσον η αγορά σου έγινε μέσω paypal (η πληρωμή εννοώ) τότε δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Άνοιξε στο resolution center της paypal ένα case γράφοντας πως αυτό που παρήγγειλες δεν ήταν όπως στην περιγραφή του πωλητή και μετά από μερικές εβδομάδες θα αποζημιωθείς κανονικά. Στείλε όμως πρώτα ένα email στον πωλητή μήπως σου επιστρέψει εκείνος τα λεφτά, απλά στέλνοντας το αντικείμενο που πήρες πίσω. Εγώ έχω αποζημιωθεί έτσι 2 φορές από την paypal. H μία φορά ήταν για μικρό ποσό κάπου στα 30 δολάρια αλλά η δεύτερη φορά ήταν για 380 δολάρια...