Υποψιαζομαι οτι καποιος που θα κανει μετατροπη μεσα σε αντιπροσωπεια δε θα εχει θεμα δηλωματος της μετατροπης.
Αναμμενομενο.
Σε αλλες εταιρειες αυτο συνεβαινε απο το 2000 κατι...
Υποψιαζομαι οτι καποιος που θα κανει μετατροπη μεσα σε αντιπροσωπεια δε θα εχει θεμα δηλωματος της μετατροπης.
Αναμμενομενο.
Σε αλλες εταιρειες αυτο συνεβαινε απο το 2000 κατι...
Μήπως το έκαναν για αυτό δηλαδή να γίνει η μετατροπή και όχι μόνο στα χαρτιά...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m_power_lunatic : 14-07-16 στις 19:41
insane in the ///Midbrain
Ολα θα γίνονται σε βάθος χρόνου απο Εταιρίες..
Ο κατακερματισμός που υπάρχει στην Ελλαδα,να εχει ο καθένας ενα μαγαζάκι θα σταματήσει
Ετσι θέλουν....
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
Οχι, το δικο μου φτιαχτηκε μεσα σε αντιπροσωπια οπως εχω ξαναπει
Μπα, δεν εχουν ιδεα ουτε επαφη με το τι γινεται εξω
Με καμια δυναμη
Απαντηση σημερινη τελικη απο Γερμανια.....
Dear Mr. ,
enclosed the answer from our special Department about your Question.
Hello Mr. Adamski,
the information you have on the subject certificate in an engine rebuilding, are correct. The BMW AG provides this from no more certificates. A decrease for vehicles of the German market through the technical testing organization. For example, TÜV
Which testing organization in Greece or other countries is responsible is me unfortunately not before.
I'm sorry, if I can give no further information rations you in the matter.
Mit freundlichen Grüßen
Best Regards
Karl-Heinz Adamski
BMW Group
Karl-Heinz Adamski
Konzernkommunikation und Politik
Produktmanager Teilevertrieb
BMW Group Classic
Moosacher Straße 66
80809 München
Telefon: +49-89-382-24467
Mail: Karl-Heinz.Adamski@bmwgroup.com
Web: https://www.bmwgroup.com/
https://www.bmwgroup-classic.com
https://shop.bmw-classic.com
Απαντηση προχτες απο BMW Hellas (ναι τους ενημερωσαν οι Γερμανοι.....)
Αξιότιμε κύριε ,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Καταρχάς, θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε πως η BMW Hellas, ως θυγατρική της BMW AG, χειρίζεται όλες τις περιπτώσεις αιτημάτων και παραπόνων που εκφράζουν οι πελάτες μας και αφορούν τη χώρα μας. Συνεπώς, οι επικοινωνίες των πελατών προς το εργοστάσιο της BMW AG, προωθούνται σε εμάς προς έλεγχο και διαχείριση.
Αναφορικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η BMW Hellas και το εργοστάσιο κατασκευής δεν μπορούν να πιστοποιήσουν την ασφαλή χρήση του οχήματος. Αν επιθυμείτε κάτι άλλο θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που επικοινωνήσατε μαζί μας για το ζήτημα αυτό και να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλα τα σχόλια και παράπονα των πελατών είναι πολύ σημαντικά για εμάς, καθώς βοηθούν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, τόσο της BMW Hellas όσο και των επίσημων μελών του δικτύου μας.
Με εκτίμηση,
Για την BMW Hellas
Ανδρέας Παπαγεωργίου
Τμήμα Επικοινωνίας Πελατών
BILL007 (15-07-16)
H Y.A. ομως δεν απαιτει εγγραφη συναινεση του κατασκευαστη παρα μονο του επισημου αντιπροσωπου στην χωρα.
Οποτε οπως το καταλαβαινω εγω μπορει μεν να μην στελνει τετοιο χαρτι η Γερμανια, αλλα ο επισημος αντιπροσωπος θα μπορουσε να το δωσει σε 'εξαιρετικες' περιπτωσεις, χωρις να υπαρχει συναινεση απο την BMW Γερμανιας αφου δεν απαιτειται απο το Υπουργειο. Ετσι το καταλαβαινω εγω.
Σε περιπτωσεις που δεν τον ενδιαφερουν αμεσα, πεταει το μπαλακι στην BMW Γερμανιας οποτε και δεν φερει ευθυνη
BILL007 (15-07-16)
Συγγνωμη αλλα δεν ειναι λογικο να μην μπορει ο κεντρικος αντιπροσωπος (αλλα και να μην θελει να ασχοληθει) προκειμενου να πιστοποιησει ενα αυτοκινητο το οποιο εχει ριζικες επεμβασεις δομης λειτουργιας ?
Εαν αυτο το αμαξι μετα εμπλακει σε ατυχημα (ποσω μαλλον θανατηφορο , μακρια απο ολους) μετα οι ασφαλιστικες θα στρεφονταν και κατα του φορεα πιστοποιησης ...
Λογικο να μην θελει να εμπλακει η επισημη αντιπροσωπεια εφοσον ο νομος της πεταει το μπαλακι ...
BILL007 (15-07-16)
Ρε συ Χαρη οχι οτι θελω να παρω το μερος αυτων που εχουν ενα 316 και πετανε ενα μοτερ απο Μ3 και το τουρμπιζουν κιολας, και κυκλοφορουν με φρενα και αναρτησεις απο 316, αλλα θα επρεπε να υπηρχε ενας φορεας που να πιστοποιει κατα ποσον ειναι καταλληλο η οχι το οχημα για κυκλοφορια.
Οπως γινεται σε πολλες χωρες του εξωτερικου.
Εχεις δει τι μετατροπη κυκλοφορει στην Γερμανια και στην Αμερικη νομιμα? Αυτοι νομιζεις δεν κοπτονται για την ασφαλεια? Για αμερικη μιλαμε ε που κανουν μηνυση επειδη φτερνιστηκες και τους πηραν τα σαλια
Το να κρεμεσαι λοιπον απο τα @@ ενος αντιπροσωπου, και που δεν θα κανεις δουλεια στο τελος ακομα και το αμαξι να ειναι αριστο, δεν νομιζω οτι ειναι η λυση του προβληματος
compactM3 (15-07-16), Vassilis ///M (15-07-16)
Δεν διαφωνω Μητσο , ειπα πως εφοσον το κρατος πεταει το μπαλακι στον γενικο αντιπροσωπο , λογικο ειναι αυτος να μην θελει να αναλαβει ευθυνες ...
Προφανως γιατι δεν μπορει να γνωριζει τι ειδους δουλεια εχει γινει σε καθε μετατροπη και απο που προερχονται τα donations...
Εαν η μετατροπη ειχε γινει στον εκαστοτε γενικο αντιπροσωπο , αρα αυτος θα ειχε την εποπτεια και την ευθυνη , τοτε προφανως θα εξιδεδε το πιστοποιητικο ..εαν οχι θα ηταν παραλογο να μην το κανει απο την στιγμη που ανελαβε και πληρωθηκε ...
Τι θελω να πω ?
Ναι φταιει το κρατος που δεν μεριμνα , αλλα απο την αλλη υπαρχουν πολλες πτυχες του θεματος για τις οποιες ολοι θελουν να αποφυγουν τις πιθανες ευθυνες που θα αναλογιστουν σε μια στραβη ...
Γιατι ενα μαμα F82 εαν παρει φωτια τοτε ολοι θα ψαχτουν να αποζημιωθουν απο οπου μπορουν ακομη και εαν δεν ειχε ασφαλεια πυρος....
Εαν ομως παρεις ενα F32 το κανεις F82 και παρει φωτια , ποιος θα αναλαβει τις ευθυνες αποκαταστασης ζημιας εαν ο ιδιοκτητης το ειχε ασφαλισμενο για πυρος ...
Μην πας μακρια ... εδω στου συγχωρεμενου του μαυρικου τα εριξαν στην ελλιπη συντηρηση και στην μη υπαρξη εξειδικευμενων προιοντων.
Χαιρετώ την παρέα και γράφω για λογαριασμό φίλου μιας και αυτός δεν είναι μέλος.
Πρωτού έρθει το νήμα ξανά στην επιφάνεια έψαξε εντός του φόρουμ είδε πολλά και διάφορα σχετικά,επειδή όλα είναι παλαιά θα ήθελε την γνώση που πιθανόν να έχετε εδώ μέσα για το τι ισχύει για το <σήμερα>.
Είναι κάτοχος 316 ε46 και τον ενδιαφέρει να βάλει ένα μοτέρ από 325 δηλ 2500κ.εκ. Είναι εφικτό να γίνει νόμιμα τόσο για την κυκλοφορία του οχήματος όσο και για την ασφαλιστική κάλυψη;
Αν έκανα λάθος και το έγραψα εδώ ας μετακινηθεί εκεί που πρέπει.Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όποια απάντηση.
Δέκα ζευγάρια λάστιχα αλλάζω όλο τον χρόνο...
γιατί κάτω από το σπίτι σου περνώ με μπαντιλίκια μόνο