Γενικα το bilstein ειναι ενα αριστο αμορτισερ. Συνδιαζοντας το με ενα καλο ελατηριο εχεις μια αριστη αναρτηση.
Μπορει να μην ειναι ρυθμιζομενη αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι 8 στα 10 αυτοκινητα που φορανε ρυθμιζομενη δεν εχουν σεταριστει με αποτελεσμα να δουλευουν χειροτερα απο ενα φιξ set up τυπου bilstein-eibach η koni-h&r κλπ.
Σκοπευεις να αφιερωσεις χρονο και αλεπαλληλες ρυθμισεις για το στησιμο η θα στο βαλει καπου αυτος που θα κανει την τοποθετηση και θα ξεμεινεις εκει?
Αν ειναι να το κανεις ετσι ξεχνα τη ρυθμιζομενη.
Στα παραπανω συνυπολογισε οτι οι ρυθμιζομενες που στριφογυριζουν κατω απο χιλιαρικο ειναι δυστυχως γτπκ.-
Επισης παντελως αχρηστες ειναι καποιες που ρυθμιζουν μονο υψος.
Πολυ προτιμοτερο να βαλεις ενα ρυθμιζομενο σε σκληροτητα αμορτισερ (koni κιτρινο) και ενα καλο ελατηριο και να αρχισεις τις δοκιμες σου, παρα να παρεις μια μαιμουδια που ρυθμιζει υψος και να νομιζεις οτι εστησες το αυτοκινητο...
Αν θες ρυθμιζομενη θα πας σε bisltein, tein, kw ισον πλησιαζεις το εναμισι η και το περνας.
Και ξηλωνεσαι και αν δεν ξημεροβραδιαζεσαι πιστα θα σου ειναι αχρηστες οι παραπανω.
Καλο συνδιασμο ελατηριων και αμορτισερ κανε.
Δες λιγο το κιτ της h&r(cup kit).
Ψαξε για συνδιασμο bilstein-eibach η αν αυτος σου φαινεται πολυ σφιχτος δες koni-h&r.
Και αν εχεις αυξημενες απαιτησεις κοιτα για αφτερ μαρκετ αντιστρεπτικες.