Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 96

Θέμα: Νέοι Τιμοκατάλογοι BMW - ΜΙΝΙ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτό που διαπιστώνω, είναι ότι γενικά δεν αξίζει κάποιος να αγοράζει πλέον καινούριο αυτοκίνητο 2000 κυβικών και πάνω γιατί τα τεκμήρια και οι φόροι είναι τόσοι πολλοί ώστε πολλαπλασιάζεται στην ουσία η τιμή του. Για μεταχειρισμένο πενταετίας (όπου και υπάρχει κάποια αξιόλογη μείωση φόρων κλπ) είναι πιο εφικτό, αλλά και πάλι καλείσαι να πληρώσεις τόσα, ώστε αυξάνεται κατα πολύ η τιμή του αυτοκινήτου.

    Έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή η νομοθεσία, σε ωθεί σε μεταχειρισμένα δεκαετίας (όπου και καταργείται ο φόρος πολυτελείας ενώ μειώνονται και πολύ τα τεκμήρια),αν μιλάμε ότι θέλεις να πάρεις ένα αυτοκίνητο "πολλών κυβικών" για τα ελληνικά δεδομένα (ας μη γελιόμαστε τα 2000 κυβικά μόνο στην Ελλάδα θεωρούνται πολλά).

  2. The Following User Says Thank You to Panagiotise46 For This Useful Post:

    BILL007 (08-06-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panagiotise46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ας μη γελιόμαστε τα 2000 κυβικά μόνο στην Ελλάδα θεωρούνται πολλά
    Ασε Παναγιώτη!!!! 2000cc=ΩΝΑΣΗΣ!



  4. #3
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασε Παναγιώτη!!!! 2000cc=ΩΝΑΣΗΣ!
    Έχεις δίκιο ρε Βασίλη! Αυτό το κόλημα μ@@@κι@ ότι όποιος έχει όχηνα από 2000 cc και πάνω είναι πλούσιος δε μπόρεσα ποτέ να το καταλάβω...!

    Και έτσι αυτοκίνητα 20ετίας καλούνται να πληρώνουν παραπάνω τέλη από άλλα καινούρια που στοιχίζουν περιουσίες και όντως πρέπει να είσαι πολύ πλούσιος για να τα αγοράσεις.

    Δε μπορεί ένα Χ5 δεκαπενταετίας να πληρώνει τα ίδια ή και παραπάνω τέλη από μία καινούρια aston martin 300.000 ευρώ! Εναι για να χτυπάς το κεφάλι σου στο τοίχο!!!

  5. #4
    Εγγραφή
    25-03-14
    Περιοχή
    Glyfada Athens
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    419
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panagiotise46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό που διαπιστώνω, είναι ότι γενικά δεν αξίζει κάποιος να αγοράζει πλέον καινούριο αυτοκίνητο 2000 κυβικών και πάνω γιατί τα τεκμήρια και οι φόροι είναι τόσοι πολλοί ώστε πολλαπλασιάζεται στην ουσία η τιμή του. Για μεταχειρισμένο πενταετίας (όπου και υπάρχει κάποια αξιόλογη μείωση φόρων κλπ) είναι πιο εφικτό, αλλά και πάλι καλείσαι να πληρώσεις τόσα, ώστε αυξάνεται κατα πολύ η τιμή του αυτοκινήτου.

    Έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή η νομοθεσία, σε ωθεί σε μεταχειρισμένα δεκαετίας (όπου και καταργείται ο φόρος πολυτελείας ενώ μειώνονται και πολύ τα τεκμήρια),αν μιλάμε ότι θέλεις να πάρεις ένα αυτοκίνητο "πολλών κυβικών" για τα ελληνικά δεδομένα (ας μη γελιόμαστε τα 2000 κυβικά μόνο στην Ελλάδα θεωρούνται πολλά).

    Εδω θα διαφωνησω, περισσοτερο για αυτοκινητα 2000κυβικων 5ετιας.
    Το κοστος σηματος ( με το συστημα των ρυπων ) + φορο πολυτελειας ερχεται χαμηλοτερα απο ενα αντιστοιχο με κοστος σηματος συμφωνα με τα παλια τέλη.

    Για παραδειγμα :

    Αυτοκινητο του 2009 : σημα + φορος πολυτελειας = 690 + 307 = 997
    Αυτοκινητο του 2012 : σημα ( BMW 320i 184 HP) + φορος ποlυτελειας = 272 + 440 = 720


    Αν μπεις στον χωρο τον 2000 κυβικων, συμφερει να παρεισ αυτοκινητο του 2011 και μετα!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to tsaltinho For This Useful Post:

    Alex_ (09-06-16), Panagiotise46 (08-06-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP