-
Καλησπέρα.
Για να μην παίρνει εύκολα μπρος, δύο πράγματα είναι πιθανά...:
1) Δυσλειτουργία στο κύκλωμα βενζίνης και συγκεκριμένα στην αντλία βενζίνης ή στο φίλτρο βενζίνης που έχει ενσωματωμένο το ρυθμιστή πίεσης &
2) Αισθητήρας στροφάλου
Εάν είχες "ηλεκτρονική" βλάβη σε κάποιον αισθητήρα (στροφάλου), έστω και σποραδικά θα είχε αποθηκευτεί κάποια βλάβη στον εγκέφαλο.. για να μην βλέπεις κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι η βλάβη οφείλεται καθαρά σε "μηχανικό" εξάρτημα.
Έλεγξε λοιπόν φίλτρο βενζίνης & αντλία καυσίμου σχολαστικά.
Υ.Γ. για ανάλυσε λίγο περισσότερο.. τι εννοείς με την έκφραση "κοβει τα ρευματα πισω στην αντλια και στους πολαπλασιαστες το διαγνωστικο δεν βγαζει καποια βλαβη"...???
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 10-04-16 στις 20:58
-
The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP