Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: ειδε κανεις καμια harley εδω γυρω?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
    1. Οι Γερμανοί μηχανικοί, ακόμη και οι ερασιτέχνες της «διασποράς»,
    φαίνεται πως ήταν ικανότατοι. Αχ, αυτά τα γερμανικά γονίδια..
    2. Οι πρώτες αγάπες δεν ξεχνιούνται. Ογδόντα χρόνια αργότερα, θα
    πραγματοποιηθεί η επιστροφή των Belt Drives. Απωθημένο, αναγκαιότητα ή
    marketing;
    3. O Arthur Davidson υποκύπτοντας στην περίεργη μοίρα που θέλει κάποιους
    μεγάλους ανθρώπους της μοτοσικλέτας και του κόσμου της να χάνονται σε οδικό
    ατύχημα, άφησε την τελευταία του πνοή μέσα στο κατεστραμμένο αυτοκίνητό
    του. Τα τετράτροχα πήραν μια μεγάλη ζωή που αφιερώθηκε σε δίτροχες αγάπες.
    4. Τα ζώα της ράτσας Guernsey προμηθεύτηκε ο Davidson από τη φάρμα Hendee,
    ιδιοκτησίας του ιδρυτή του «άλλου» θρύλου, της Indian Motorcycle Company.
    5. Τέτοιες πράξεις χαρακτηρίζουν τους πραγματικά μεγάλους ανθρώπους. O
    άνδρας που τίμησε την ιδέα και τον κόσμο της μοτοσικλέτας, πάνω απ' όλα
    ήξερε να τιμά τον ίδιο τον άνθρωπο.
    6. H Harley-Davidson κατάφερε ν' αντέξει ακόμη μια μεγάλη επίθεση από την
    Ιαπωνία, στις επερχόμενες δεκαετίες του '70, '80 και '90.
    7. H πρώτη μοτοσικλέτα του Β‹ Παγκοσμίου Πολέμου που μπήκε στο Βερολίνο,
    ήταν μια WLA 45, πολύ πριν από τις Norton, BSA και λοιπές των συμμάχων.
    8. Τη φιλοσοφία του «αν δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι, αντέγραψέ το», δεν
    την ασπάστηκαν, όπως μας δείχνει η ιστορία, πρώτοι οι Ιάπωνες...
    9. O V-4 έμελλε να γίνει best seller από Honda και Yamaha με τα μοντέλα VFR
    1000 και V-Max, με την Honda να σέρνει το χορό των εξωτικών κατασκευών στην
    παραγωγή της κορωνίδας της, την NR 750 με τα οβάλ πιστόνια.
    10. Οι προσπάθειες για «δίαιτα» και απώλεια βάρους συνεχίζεται έως σήμερα.
    11. Αργότερα θα συγχωνευτεί με τη γνωστή Nash Motors Company.
    12. Οι ιθύνοντες της εταιρίας μόλις είχαν χαρίσει το πολυπόθητο know-how
    στους Ιάπωνες, έναντι «πινακίου φακής» : $32.320 ακριβώς το πούλησαν...

    ?????. Πολλαπλασιάζοντας με το 16,75 έχετε τη χωρητικότητα σε κυβικά
    εκατοστά.

    TO ΜΥΣΤΙΚΟ ΕΝΟΣ ΑΙΩΝΑ


    H έννοια της λέξης «Ιστορία» είναι αρκετά πιο βαθιά απ' ό,τι μπορεί κανείς
    έτσι, στα γρήγορα, να συλλογιστεί.
    Κατά μια έννοια θα μπορούσε να σημαίνει και ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Είναι ο κύριος στόχος, το σημαντικότερο εύρημα κάθε ιστορικού.
    Όσον αφορά την ιστορία της H-D, ο Herbert Wagner και το περιοδικό American
    Rider καταγράφουν και αναλύουν μια σειρά γεγονότων, που αποκαθιθιστά
    (πιθανώς και κατά μία έννοια...) την ακρίβεια στην πρώτη δίτροχη κατασκευή
    του θρυλικού εργοστασίου.
    H βασική -για όλους τους μεταγενέστερους ιστοριοδίφες- πηγή πληροφοριών για
    την «προϊστορία» της H-D είναι ένα τεχνικό άρθρο στην εφημερίδα Milwaukee
    Journal στις 31 Μαρτίου 1914.
    Σε αυτό το άρθρο, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι στους πρώτους κινητήρες της
    H-D η διάμετρος των κυκλικών αντίβαρων του στροφάλου (που έπαιζαν και το
    ρόλο του σφονδύλου), ήταν 11— ίντσες, μια διάσταση που οι ιστορικοί
    επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά στα βιβλία τους μεταφέροντας έτσι μια «μυθική»
    διάσταση των πραγμάτων.
    H έρευνα που έγινε, φανερώνει πως μια σειρά γεγονότων στο παρελθόν
    δημιούργησε ένα είδος παραπληροφόρησης που κράτησε για 82 χρόνια.
    Με τη σύμφωνη γνώμη του ιστορικού Martin J. Rosenblum που επιβεβαίωσε ότι ο
    διαθέσιμος κινητήρας που κοσμεί το χώρο υποδοχής του εργοστασίου είναι ο
    αρχαιότερος χρονολογικά, οι μηχανικοί Ray Schlee και Greg Hahn με 10ετη
    εμπειρία στην ανακατασκευή μοτο/τών H-D, αποφάσισαν να τον
    αποσυναρμολογήσουν και να επαληθεύσουν -ή όχι- τη διάμετρο του «μύθου».
    Οι περιβόητες 11— ίντσες είχαν μειωθεί ως διά μαγείας στις 9.732! Συγχρόνως
    επιβεβαιώθηκαν οι 6 βίδες που κλείνουν τις κάσες για το μοντέλο 1903/04
    (ενώ το 1905 ήταν 8) και το υλικό των εδράνων στροφάλου που ήταν
    ορείχαλκος.(μπρούτζος τοποθετήθηκε μετά το 1905).
    Με την ευκαιρία αυτού του γεγονότος ο H. Wagner ανακάλυψε επίσης ότι
    μηχανές που κατασκευάστηκαν το 1905 δεν είχαν την ιπποδύναμη της
    αντίστοιχης H-D.
    Συνοψίζοντας στο τι συνέβη, δύο είναι οι πιθανές εκδοχές.
    Ή όλα τα ιστορικά βιβλία που γράφτηκαν για την H-D (και που έχουν βασιστεί
    στο άρθρο της Milwaukee Journal) λένε πατάτες... διαμέτρου 11— ιντσών (όπερ
    και πιθανότερον...) ή οι κύριοι Harley &Davidson ξεκίνησαν με άλλες
    διαστάσεις σφονδύλου προτού καταλήξουν στις 11— ίντσες. Πράγμα που δεν
    μπορεί να επιβεβαιωθεί παρά μόνο λύνοντας μια άλλη H-D εποχής ή μετρώντας
    την εξωτερική διάμετρο της κάσας της για να διαπιστωθεί αν στο εσωτερικό
    της χωράει ενας σφόνδυλος 11— ιντσών.
    Who cares any way!

    Λεζάντες

    Μία χαρακτηριστική εικόνα της Αμερικανικής Αστυνομίας το 1966.
    Έξω από ένα σχολείο ο «officer» ρυθμίζει την κυκλοφορία ώστε οι μαθητές να
    διασχίζουν το δρόμο με ασφάλεια, έχοντας σαν βασικό εργαλείο για τη δουλειά
    του τη Harley Davidson. Μια εικόνα που δίνει μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής
    στην Ελλάδα του 2000, η οποία συνεχίζει να παρέχει αστυνομική «προστασία»
    οπουδήποτε αλλού εκτός από τα σχολεία.
    H Harley Davidson από το 1910 εξόπλιζε Αστυνομία και Στρατό με τις
    μοτοσικλέτες της διανύοντας χιλιάδες χιλιόμετρα.

    Ύστερα από τη νίκη της σε έναν αγώνα στο Fresno της California, το 1921, η
    Harley Davidson μπήκε δυναμικά στο «παιχνίδι» της αγωνιστικής εξέλιξης. H
    εταιρία απ' το Μιλγουόκι είχε συμμετοχή σε αρκετούς αγώνες με κινητήρα 74
    κυβ. ιντσών, πετυχαίνοντας μάλιστα και ρεκόρ μ.ω.τ. με πάνω από 100 mph.
    Στη φωτογραφία, μια αγωνιστική Harley χωρίς σασμάν, με τη μετάδοση να
    γίνεται απευθείας από το στρόφαλο στον πίσω τροχό. O αναβάτης της φωτό
    είναι ο Βρετανός Claude Temple σε αγώνα των Brooklands τον Ιανουάριο του
    1922. Ήταν ο μοναδικός αγώνας στον οποίο μπορούσε να πρωταγωνιστήσει στην
    Ευρώπη η Harley λόγω της μεγάλης μ.ω.τ. που μπορούσε να επιτύχει.

    Στις αρχές του αιώνα, η εκμετάλλευση της γης ήταν η κύρια ασχολία των
    ανθρώπων. H αγωνία τους ήταν ο κόπος τους να αποδώσει καρπούς. Στις αχανείς
    εκτάσεις της Αμερικής την εποχή εκείνη, η μετακίνηση είχε μια διαφορετική
    έννοια. Μοναδική ομοιότητα το χαμόγελο του οδηγού όταν νιώθει το τρυφερό
    άγγιγμα από το «έτερον ήμισυ»... O φωτογράφος είχε τη μοναδική ικανότητα να
    αποθανατίσει μια στιγμή χαράς ενός ζεύγους που περπάτησε - ανώδυνα, κατά τα
    φαινόμενα- «ξυπόλητο» μέσα στο χρόνο, δίνοντας σε εμάς τη σκυτάλη της ζωής.

    «Εasy Rider» με τους Dennis Hopper και Peter Fonda, την ταινία σταθμό που
    γυρίστηκε το 1969.
    Δύο προσωπικότητες που φαίνονται να ονειροπολούν τον επόμενο Highway.
    Οι Harley; O μισός εαυτός τους, οι μοτοσικλέτες που πραγματοποιούσαν τη
    φαντασίωσή τους.
    Μια εικόνα αφιερωμένη σε όσους κατάφεραν να καταλάβουν μια «στάση ζωής» που
    ταυτίζεται με την ελευθερία χωρίς όρια. Μια νοοτροπία που συνεχίζει να έχει
    οπαδούς ακόμη και σήμερα.
    Τα νικελωμένα τσόπερ διάνυσαν δεκάδες χιλιόμετρα, δίνοντας στους
    «ταξιδιώτες» μοναδικές εμπειρίες.


    Το 1936 παρουσιάστηκε ο κινητήρας 61 ιντσών, γνωστός ως Knucklehead από το
    σχήμα των καλυμμάτων της κεφαλής.
    H Harley ξέροντας τις δυνατότητες του κινητήρα της συμμετέχει ξανά σε
    αγώνες για την κατάρριψη του ρεκόρ ταχύτητας. Οι αγώνες αυτοί ήταν οι πιο
    διαδεδομένοι την εποχή εκείνη, μια και η ανώτατη ταχύτητα ενθουσίαζε τους
    πάντες.
    Τον επόμενο χρόνο ο Joe Petrali έκανε στην Daytona ρεκόρ με 136.183 mph,
    βοηθούμενος και από την ειδική αεροδυναμική σχεδίαση της μοτοσικλέτας του.
    Αμέσως ο κινητήρας της Harley Davidson έγινε πρωτοσέλιδο με τίτλο
    «Κnuclehead takes all».
    Τα επόμενα χρόνια η παγκόσμια βιομηχανία έριξε το βάρος της στο Β‹
    Παγκόσμιο πόλεμο. Οι ανάγκες του πολέμου προέτρεψαν το εργοστάσιο για άμεση
    αύξηση της παραγωγής. Με την WLA 45 τα ρεκόρ ταχύτητας μετατράπηκαν σε
    ρεκόρ παραγωγής.

    Από το 1937 η Harley Davidson ειχε ξεκινήσει την παραγωγή της σειράς W 45,
    μοτοσικλέτας με πλαγιοβάλβιδο κινητήρα 3 σχέσεων με χειροκίνητο επιλογέα.
    Αμέσως μετά προστέθηκε το γράμμα L ως ένδειξη για τη μεγαλύτερη διάμετρο
    της βαλβίδας εισαγωγής. H WL καθιερώθηκε στη συνείδηση των οπαδών της όσο
    καμιά άλλη. Αυτή η μοτοσικλέτα ντύθηκε με το χακί κοστούμι ώστε να εμπλακεί
    και αυτή με τη σειρά της στο Β‹ Παγκόσμιο πόλεμο. Οι διαφορές της με τις WL
    ήταν στα φαρδύτερα ελαστικά, στο μεγαλύτερο πιρούνι και στα «αξεσουάρ
    μάχης» που έπρεπε να διαθέτει.
    Μια από τις δυσκολότερες αποστολές που ειχε αναλάβει ήταν η χαρτογράφηση
    της ερήμου της Λιβύης. Το νεοσύστατο γκρουπ μοτοσικλετιστών, που ανέλαβε
    αυτήν την επιχείρηση, ήταν το LRDG (Long Range Desert Group). Ανθρωποι και
    μοτοσικλέτες περνώντας από την ατελείωτη έρημο με 142?F, ανεμοθύελλες σε
    συχνότητα μέρα παρά μέρα και διανύοντας συνολικά πάνω από 3.500 μίλια σε
    μικρό χρονικό διάστημα, η είσοδος στην Αλεξάνδρεια, φαινόταν σαν η πύλη του
    «Παραδείσου» (όχι του Αμαρουσίου).
    Στα 4 χρόνια του πολέμου το εργοστάσιο κατασκεύασε 88.000 WLA 45 και
    ανταλλακτικά για να συναρμολογηθούν άλλες 30.000. Παραγωγικότητα που της
    απέφερε 4 τιμητικές διακρίσεις από Στρατό και Ναυτικό. H παραγωγή της WL 45
    συνεχίστηκε έως και το 1952 (χρονιά που έκλεισε το εργοστάσιο της Indian).


    Το πρώτο μοντέλο Harley Davidson το 1903. H κατασκευή αυτή ήταν το έναυσμα
    για μια ένδοξη ιστορία, η οποία συνεχίζει μέχρι και σήμερα να γεμίζει το
    μοτοσικλετιστικό «Libro D' Οro».
    O κινητήρας της ήταν 3 ίππων χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων. O πίσω τροχός έπαιρνε
    κίνηση απευθείας από το στρόφαλο μέσω ενός δερμάτινου ιμάντα.
    Ήταν μια σημαντική χρονιά για την παγκόσμια βιομηχανία, μιας και ταυτόχρονα
    ο Henry Ford αρχίζει την παραγωγή του φημισμένου μοντέλου A,
    ενώ οι αδερφοί Wright πραγματοποιούν την πρώτη τους πτήση στη Βόρεια
    Καρολίνα. Ήταν μια χρονιά ορόσημο στην εξέλιξη της «μηχανολογίας».
    H μηχανοκίνηση είχε πια αρχίσει να εκστασιάζει τους ανθρώπους, καθώς
    διαφαίνονταν οι τεράστιες δυνατότητες που είχε, αλλά και οι ευκολίες που
    παρείχε.
    Όταν οι Harley & Davidson ίδρυσαν το 1907 την εταιρία τους, κανείς δεν
    μπορούσε να φανταστεί ότι δημιουργούσαν έναν από τους μεγαλύτερους θρύλους
    που βασιλεύει πάνω από 90 χρόνια.
    Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες που ακολουθούν απλά προσπαθούν να αγγίξουν τις
    ξεχασμένες σελίδες μιας ανεπανάληπτης ιστορίας.

    *1914 SIDE-CAR Τη χρονιά εκείνη ήταν το ξεκίνημα των προσπαθειών των
    δημιουργών της φίρμας απ' το Μιλγουόκι για την κατάρριψη του ρεκόρ
    ταχύτητας με side-car. Πέντε χρόνια μετά την κατασκευή του πρώτου
    δικύλινδρου ο Red Parkhurst μετέφερε την εμπειρία του στους μηχανικούς. H
    επιμονή και η γνώση του είχαν σαν αποτέλεσμα την άμεση εξέλιξη του
    δικύλινδρου κινητήρα. H φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Ormond Beach της
    Florida το 1914 και αυτό που κλέβει την παράσταση είναι το απίθανο
    αεροδυναμικό καλάθι.

    *1916 police line
    Οι πρώτες δικύλινδρες Harley Davidson στην υπηρεσία της Αστυνομίας του
    Detroit παρατεταγμένες τον Ιούνιο του 1916. Αυτή η στοίχιση των
    μοτοσικλετών, που υπηρετούν το νόμο, φαίνεται να είναι μια παλιά συνήθεια.
    Σε πολλούς πολίτες έφερνε αίσθημα ασφάλειας, ενώ σε μερικούς άλλους
    δημιουργούσε μια έντονη ανησυχία. Οι μοτοσικλέτες της Harley Davidson είχαν
    μια ποικιλία χρησιμότητας καλύπτοντας όλες τις ανάγκες.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to patriNOS For This Useful Post:

    bill_m3 (25-05-10), Κωνσταντίνος (25-05-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μερικα μοντελα ακομη.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη patriNOS : 20-10-10 στις 15:57

  4. #3
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αναμενεται και βιντεο απο την συναντηση στην πατρα μολις το φτιαξει ο Κωνσταντίνος....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη patriNOS : 20-10-10 στις 15:57

  5. #4
    Εγγραφή
    17-05-10
    Περιοχή
    Patra west coast
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    401
    Thanked
    230
    Rides
    1

    Post

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    αναμενεται και βιντεο απο την συναντηση στην πατρα μολις το φτιαξει ο Κωνσταντίνος....
    my dear patrinos!! κανε μου μια χαρι ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ HARLEY OXI ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...... :P:P:P:P:P:P

  6. #5
    Εγγραφή
    31-12-09
    Μηνύματα
    634
    Thanked
    268
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///M Arios Εμφάνιση μηνυμάτων
    my dear patrinos!! κανε μου μια χαρι ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ HARLEY OXI ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...... :P:P:P:P:P:P
    ρωτησα για αυτο που μου ειπες και ειναι κομπλε... δεν εχεις προβλημα..παρε με τηλεφωνο να συνενοηθουμε για να σου δωσω το shift light

  7. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πάτρα
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.147
    Thanked
    4325
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ///M Arios Εμφάνιση μηνυμάτων
    my dear patrinos!! κανε μου μια χαρι ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ HARLEY OXI ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...... :P:P:P:P:P:P
    Θα σου στέλνουμε αίτηση προς έγκριση απο δω και πέρα για το τι και αν θα λέμε ;........

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP