Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 87

Θέμα: Mazda RX-7 Fc

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7386
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παρε ενα MX5 1.8 NB (οχι ΝC) και τουρμπισε το. Ειτε light με κλειστο μοτερ και μεχρι 0.5-0.6 bar στα 230-240 αλογα, ειτε το κανεις σφυριλατο μεχρι 1.2-1.3 bar καμια 300-320 ps. Με ενα boost controller θα μπορεις να το εχεις και σε χαμηλες πιεσεις με λιγα αλογα για να το στριβεις κιολας.
    Μεχρι 300 ps το κιβωτιο/μεταδοση αντεχει αν δεν εισαι σιδεροφαγος και δουλευεις σταθερες πιεσεις χωρις μεγαλα overboost. Το μοτερ ειναι σκυλος μαυρος και αντεχει καθως οι ριζες του ειναι απο το 323 GTX το τουρμπατο που εβγαινε μια εποχη.
    Φοβερο αυτοκινητο και πολυ καλο Value for Money, αν δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι.
    ολα σωστα δημητρη αυτα που λες..αλλα...

    το mx5 δεν κανει για driftcar...

    γιατι? οσο και αν σου φανει περιεργο ειναι πολυ μικρο οταν το οδηγας (που οκ αυτο ειναι και θεμα γουστου)....+ οτι ειναι καμπριο...θελει πολυ ενισχυση για να αντεξει την βαναυσοτητα του drift...πιστεψε με θα διαλυσει αν δεν μπει roll cage στις πρωτες φορες σε πιστα...το drift τα κοβει ολα απο κατω-σινεμπλοκ πατωματα-ιδιως πισω...+ turbo αμαξι για πιστα = εξοδα....πολλα εξοδα

    value for money ειναι τα ε30-ε36....αντικειμενικα μιλωντας παντα και για ελλαδα...τα γιαπωνεζικα ξεκινας απο 7-8 χηνες για να μπεις και προχωρας...

  2. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (23-03-16), vagmag (09-03-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ολα σωστα δημητρη αυτα που λες..αλλα...

    το mx5 δεν κανει για driftcar...

    γιατι? οσο και αν σου φανει περιεργο ειναι πολυ μικρο οταν το οδηγας (που οκ αυτο ειναι και θεμα γουστου)....+ οτι ειναι καμπριο...θελει πολυ ενισχυση για να αντεξει την βαναυσοτητα του drift...πιστεψε με θα διαλυσει αν δεν μπει roll cage στις πρωτες φορες σε πιστα...το drift τα κοβει ολα απο κατω-σινεμπλοκ πατωματα-ιδιως πισω...+ turbo αμαξι για πιστα = εξοδα....πολλα εξοδα

    value for money ειναι τα ε30-ε36....αντικειμενικα μιλωντας παντα και για ελλαδα...τα γιαπωνεζικα ξεκινας απο 7-8 χηνες για να μπεις και προχωρας...
    Για drift car ψαχνουμε και αμαξι για πιστα?
    Επειδη ειχα και MX5 σε διαφορες ιπποδυναμεις μεχρι και πανω απο 300 αλογα, οντως το αμαξι δεν κανει για drift γιατι οπως πολυ σωστα ειπες, ειναι πολυ κοντο.
    Ειχα την εντυπωση οτι ψαχνουμε για αυτοκινητο με χρηση πολιτικη, οχι για drift car. Τα BMW ειναι οντως καλυτερα εκει

  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (23-03-16), nik200 (09-03-16), vagmag (09-03-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP