Φανταζομαι οχι αυτο που εβαλες....οτι και να αποφασισεις καλη τυχη και να το βρεις οπως θες.
Φανταζομαι οχι αυτο που εβαλες....οτι και να αποφασισεις καλη τυχη και να το βρεις οπως θες.
insane in the ///Midbrain
Νομίζω θυμάμαι ένα παλιό συγκριτικό του Mazda rx7 fc cabrio , με την τότε 944 Porsche cabrio ( έμοιαζαν πολύ ). ... Τότε νομίζω ερωτεύτηκα το rx7 ... Ήταν κ αουτσάιντερ στο συγκριτικό ... Κ χτυπούσε την Porsche ...
To FD απογείωσε την επιθυμία !!!
στελιο εισαι συλλεκτης???????????
οχι γιατι ή μλκας ή συλλεκτης πρεπει να σαι για να παρεις γιαπωνεζικο παρταλι δεκαετιας 90....(το πρωτο φυσικα και δεν παει για τον φιλο στελιο)...τι λενε ρε παιδια οι καφροι...ακου 7 χηνες....
για ενα τετοιο αμαξι με τις τιμες του σημερα..πανω απο 3-4χιλ δεν αξιζει να δωσεις....σε σχεδον αριστη κατασταση απο καροτσα...και μετριο απο χιλιομετρα..εκτος και αν παρεις ακομα καλυτερα σκετη καροτσα..και βαλεις οτι μοτερ θες....
υγ...jap style..my ass....να φτιαξουμε μαγκα τον καθε χαζο..
υγ 2..τα αμαξια που κοιτας θελουν αρκετα πραγματα για να μπουν πιστα...δεν βαζεις ενα 321 ή 286 στο αμαξι σ και θα σου παει και τα μισα....????
υγ 3..ελα παρε το ε30 μ...χιλιες φορες απο τα παραπανω!!!
chrisgiapz3 (23-03-16), steliose36 (09-03-16), Stunt Mike (09-03-16)
Και παλι πολλα ειναι....
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με τον Νικο!!Βρηκαν μοδα τα γιαπωνεζικα animation και βαρανε τις τιμες σε αυτοκινητα που θελουν μισο διαμερισμα σε φραγκα,μονο για να φτασουν μεχρι την πιστα,οχι να μπουν κιολας!!!Το 200sx,που το προτεινα κι εγω,ειναι να το αγορασεις μαξιμουμ στα 3000 ευρω και ειτε το κρατας μαμισιο σχεδον με την δυναμη που ειχε και το Ε36 σου,ειτε ξεκινας με ραψιμο καροτσας(σκιζονται για πλακα στο ραμφος),κλωβο,αναρτηση και 2-3 πραγματακια στο CA18 DET,που θα το φτασουν στα 270-300hp.....Αυτα για να πεις οτι εδωσες 8-10.000 και εχεις αμαξι που θα κρατησει.......Και ειναι νομιμο....Γιατι με αυτα τα λεφτα κανεις τα ιδια και σ'ενα Μ3 Ε36 3.2....Καταλαβες γιατι ολοι καταληγουν να παρουν bmw τελικα??![]()
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
chrisgiapz3 (23-03-16), I_MNL (10-03-16), nik200 (09-03-16), vagmag (09-03-16), Vasilis M3 (10-03-16)
Παρε ενα MX5 1.8 NB (οχι ΝC) και τουρμπισε το. Ειτε light με κλειστο μοτερ και μεχρι 0.5-0.6 bar στα 230-240 αλογα, ειτε το κανεις σφυριλατο μεχρι 1.2-1.3 bar καμια 300-320 ps. Με ενα boost controller θα μπορεις να το εχεις και σε χαμηλες πιεσεις με λιγα αλογα για να το στριβεις κιολας.
Μεχρι 300 ps το κιβωτιο/μεταδοση αντεχει αν δεν εισαι σιδεροφαγος και δουλευεις σταθερες πιεσεις χωρις μεγαλα overboost. Το μοτερ ειναι σκυλος μαυρος και αντεχει καθως οι ριζες του ειναι απο το 323 GTX το τουρμπατο που εβγαινε μια εποχη.
Φοβερο αυτοκινητο και πολυ καλο Value for Money, αν δεν σε ενδιαφερουν οι χωροι.
chrisgiapz3 (23-03-16), Dimzan (23-06-16), nik200 (09-03-16), Stunt Mike (09-03-16), vagmag (09-03-16), Vasilis M3 (10-03-16)
ολα σωστα δημητρη αυτα που λες..αλλα...
το mx5 δεν κανει για driftcar...
γιατι? οσο και αν σου φανει περιεργο ειναι πολυ μικρο οταν το οδηγας (που οκ αυτο ειναι και θεμα γουστου)....+ οτι ειναι καμπριο...θελει πολυ ενισχυση για να αντεξει την βαναυσοτητα του drift...πιστεψε με θα διαλυσει αν δεν μπει roll cage στις πρωτες φορες σε πιστα...το drift τα κοβει ολα απο κατω-σινεμπλοκ πατωματα-ιδιως πισω...+ turbo αμαξι για πιστα = εξοδα....πολλα εξοδα
value for money ειναι τα ε30-ε36....αντικειμενικα μιλωντας παντα και για ελλαδα...τα γιαπωνεζικα ξεκινας απο 7-8 χηνες για να μπεις και προχωρας...
chrisgiapz3 (23-03-16), vagmag (09-03-16)
Για drift car ψαχνουμε και αμαξι για πιστα?
Επειδη ειχα και MX5 σε διαφορες ιπποδυναμεις μεχρι και πανω απο 300 αλογα, οντως το αμαξι δεν κανει για drift γιατι οπως πολυ σωστα ειπες, ειναι πολυ κοντο.
Ειχα την εντυπωση οτι ψαχνουμε για αυτοκινητο με χρηση πολιτικη, οχι για drift car. Τα BMW ειναι οντως καλυτερα εκει
chrisgiapz3 (23-03-16), nik200 (09-03-16), vagmag (09-03-16)