ξερει κανεις αν υπαρχει καποιο κιτ για κομπρεσορα για το ταπεινο 46αρι με τα 118 αλογα όχι το βαλβετρονικ
ξερει κανεις αν υπαρχει καποιο κιτ για κομπρεσορα για το ταπεινο 46αρι με τα 118 αλογα όχι το βαλβετρονικ
Ετοιμο δυστυχως οχι, απο οσο γνωριζω
Send from my OT 997D
BILL007 (04-03-16)
καμμια ιδεα για να ξυπνησω λιγο το μοτερακι μου χωρις αλλαγη και χωρις τούρμπο?
Μπάξιμο εισαγωγής και ολόκληρης εξάτμισης![]()
Για 46άρι όπως τα λέει ο Ηλίας!
"Έτοιμο" κιτ για Μ43 μόνο σε Ε36 και Ζ3 έχω δει εδώ https://www.koperformance.com/BMW/tu...harger_kit.htm
Για εμένα, χωρίς turbάκι ή κομπρεσσοράκι δεν ξυπνάει και θα πετάξεις τσάμπα τα λεφτά σου.
Eδώ μπορείς να διαβάσεις τα πάντα για τον Μ62 και σχεδόν ότι χρειάζεται για να έρθει σε πέρας ένα τέτοιο projectάκι https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=21023
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 04-03-16 στις 19:49
wheelman (04-03-16), βασιληςe46 (04-03-16)
είμαι κατά του τούρμπο απλα ρωτησα για να το ξυπναγα λιγακι
αλλα μαλλον βλεπω να βαζω κανα μοτερ αλλο
βασιληςe46 (05-03-16)
όταν είχα το 46άρι Μ43 είχα ψαχτεί λίγο και ήταν και ο λόγος που αγόρασα 46αρι μπορείς να σηκώσεις με ασφάλεια στα 180 άλογα χωρίς να πειράξεις εσωτερικά κινητήρα, τούρμπο,προγ/μα,κουλερ και έτοιμος. Δεν θα το σπας συνέχεια συνέχεια. Θα δουλεύεις χαμηλή πίεση και θα σαι οκ. Όχι δύσκολη μετατροπή δεν θα κάνεις κάτι φοβερό πολλά άτομα την κάνανε έτσι και κυκοφορούνε πολλά 46άρια αν θυμάμαι την έβαζε και η bmw.
Κόστος 3-5000... από ιδιώτη -->σε bmw αντιπρ
βασιληςe46 (11-03-16)