-
Δυστυχως η εργοστασιακη βαλβιδα πιεσης (στα Μ54 τουλαχιστον) ειναι ον οφ.
Ουτε ο εγκεφαλος γνωριζει ακριβως με τι πιεσεις δουλευει.
Γνωριζει απλα αν εχει παραπανω απο 0,3 (οποτε δε βγαζει αλαρμ) η αν εχει παρακατω(οποτε αναβει).
Χρειαζεται συνδεση οργανου πιεσης και παρακολουθηση του κινητηρα για μερικες μερες υπο ολες τις συνθηκες.
Πρεπει οπωσδηποτε να κρατα 1 bar/1000 rpm μεχρι να ανοιξει το by pass.
Μετα οι στροφες ανεβαινουν και αυτο κρατα σταθερη (σχεδον) πιεση.
-
The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP