Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Πρώτες εντυπώσεις από 116d efficient dynamics

  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή Πρώτες εντυπώσεις από 116d efficient dynamics

    Μάλιστα, ακριβώς
    Έχω έρθει Ελλάδα για λίγες μέρες αλλά αυτή τη φορά αεροπορικώς

    Και νοίκιασα αυτοκίνητο, καλή τιμή λέω, ένα 116d ED 2015

    Ενδιαφέρον

    1) Το αυτοκίνητο έχει φάρδος και δυσκολέυεται σε στενούς δρόμους

    2) Το τιμόνι είναι ηλεκτρικό, άρα απαράδεκτο. Δεν νιώθεις τίποτα, πάει ο παλιός καλός καιρός κλαψ

    3) Κουνάει τον ποπό του σε στροφές και στο ίσιωμα με και χωρίς το traction control. Παράδειγμα δρόμου (για τους εξ Αθηνών)
    Στο περιφερειακό δρόμο από Αργυρούπολη λίγο πριν βγούμε στον Καρέα, έχει μια μεγάλη ανηφόρα και μετά καμπή δεξιά πριν το φανάρι. Ε, λοιπόν, στην ευθεία με 3η ταχύτητα παρακλώ (είχα βγάλει φυσικλά το traction control off) κούνησε λιγο ποπό δεξιά, διόρθωσα ελαφρά, μετά αριστερά και ξανά ελαφρά διόρθωση.
    Σήμερα πηγίνοντας προς Εθνική στο τελευταίο φανάρι Τατοιου στροφή αριστερα (πριν μπουμε Εθνική) σχεδόν από στάση ( το traction control 'ηταν on), το αισθάνθηκα οτι γλιστρησε ελαφρα και ήθελε ψιλοδιόρθωση.

    Μάλιστα....

    Βέβαια το ταξίδι Αθήνα-Λάρισα ήταν άνετο, ξεκούραστο και οικονομικό!!!! Το αμάξι πάει αξιοπρεπώς, αν και κάπου-κάπου αισθάνθηκα την έλλειψη ισχύος στις ανηφόρες πριν τον Αλμυρό.
    Α, είχαμε και μπλόκα των αγροτών στις Μικροθήβες, Αλμυρό και Βελεστίνο. Κανένα πρόβλημα, αφού υπήρχαν παρακάμψεις

    Θα δω αν καταφέρω να το ξεκουνήσω στην Λάρισα ή όταν γυρίσω Αθήνα
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  2. The Following 5 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    A8hnaios (28-02-16), alexandra (04-03-16), BILL007 (21-02-16), freddys (21-02-16), wheelman (20-02-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Μερικές ακόμα παρατηρήσεις

    Το σύστημα stop-start, αν δεν το απενεργοποιήσετε τότε
    - η μηχανή παίρνει μπρος απο μόνη της και αν ακόμα κατά λάθος μας σβήσει στο ξεκίνημα
    - η μηχανή παίρνει μπρος από μόνη της όταν σταματήσουμε και με ελαφρά κίνηση του τιμονιού δεξιά αριστερά

    Στον αυτοκινητόδρομο με στροφές όπως έξω από Αλμυρό στο ρεύμα της κατηφορας, έπρεπε να έχω 4η ταχύτητα και παίζοντας γκάζι on-off κρατούσε 110-115, αλλά δεν το αισθανόμουν να πατάει τόσο καλά, όσο όταν είχα το ALPINA D3 το οποίο άνετα ήταν με 4η και 120-130 στα ίδια σημεία.

    Σε αλάνα (όχι δημόσιος δρόμος), με το traction control off και το σύστημα stop-start απενεργοποιημένο
    - θα κάνει ντόνατς με το τιμόνι κλειδωμένο και με 1η
    - θα δυσκολευτεί να κάνει J-turn λόγω ABS εκτός αν υπάρχει γλίτσα
    - θα πετάξει λίγο κωλαράκο στη στροφή, αν το επιθυμεί ο οδηγός

    Γενικά είναι ένα τιμιο αυτοκίνητο-απάντηση στην τωρινή(!) Ελληνική φορολογική τρέλλα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη I_MNL : 28-02-16 στις 14:06
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  4. The Following 5 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    A8hnaios (28-02-16), BILL007 (25-05-16), freddys (29-02-16), nikosk81 (28-02-16), vagmag (28-02-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εντυπώσεων συνέχεια...

    Μετά απο κάποια εξοικείωση τόσες μέρες, πήγε καλύτερα στο δρόμο από Αθήνα προς Λάρισα.

    1) Στο κλασσικό φανάρι Τατοίου αριστερά λίγο πριν την Εθνική, ούσα σταματημένη πρώτη στο φανάρι. Ξεκινώ άθελα μου λίγο καθυστερημένα και στο εκνευρισμένο κορναρισμα των πίσω αυτοκινήτων, ο άσσος απαντά με πέταγμα του ποπού (έτσι για να το δουν καλά) και να μην φωνάζουν και το διόρθωσα. Είχα βγάλει το traction control off. Το φχαριστήθηκα έτσι!

    2) Στο κομμάτι μέχρι την Υλύκη, διατήρησε ικανοποιητικές ταχύτητες 130-140, αλλά φαινόταν ευαίσθητο στους πλευρικούς ανέμους και στο οδόστρωμα και δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη για πιο πολύ.

    3) Όλως περιέργως στις στροφές Υλύκης και λίγο πιο πέρα Αλμυρού, είχε υποδειγματική συμπεριφορά, αφού τις έπαιρνε άνετα με 4η και 5η αναλόγως και μεταξύ 130-155. Χμ, ενδιαφέρον.

    4) Τέλος στο κομμάτι μετά τον Βόλο και μέχρι τα διόδια πριν την Λάρισα, ο άσσος πλησιάσε ένα "ξεχασμένο" στην εξωτερική λωρίδα 46άρι με πινακίδες ΡΙΧ....και de-badged (οποτε δεν ξέρω αν ήταν 318 ή 320, γιατί για 316 ΔΕΝ πήγαινε όπως θα δείτε) γύρω στα 160... κατά τα άλλα ο΄δρόμος ήταν άδειος!!! Τέλος πάντων ο άσσος δεν καταφέρε να προσπεράσει, αφού το 46άρι ήθελε να μείνει μπροστα Ο καημένούλης τελίκιασε στα 200 και παραπάνω δεν πήγαινε, ενώ το 46άρι έφευγε με πιο πολλά...

    Μετά και απο αυτή την εμπειρία, το συμπέρασμα για το 116d efficient dynamics

    - Το ηλεκτρικό τιμόνι παραμένει ένα σοβαρό μειονέκτημα, το οποίο χρειάζεται εξοικείωσης, ώστε να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του σασί
    - Το αυτοκίνητο έχει μαλακή ανάρτηση και μπορεί να "πλέει" ανάλογα με το οδόστρωμα. Θα το ήθελα λίγο πιο σφιχτό, αλλά αυτό είναι θέμα καθαρά προσωπικό
    - Εφόσον ακολουθήσει κανείς καλές γραμμές (όσο γίνεται, αφού δεν είναι πίστα ο δρόμος), το αυτοκίνητο μπορεί να κρατήσει υψηλές ταχύτητες στις ανοιχτές παρατεταμένες στροφές. Φυσικά δεν ενθαρρύνω κάτι τέτοιο, απλά έγινε ως δοκιμή (αφού δεν μπορούσα να έρθω στην πιστα Σερρών λόγω του συνεδρίου...) και δεν θα επαναληφθεί.

    Ελπίζω να μην σας κούρασα.
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    alexandra (04-03-16), BILL007 (25-05-16)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων

    - θα δυσκολευτεί να κάνει J-turn λόγω ABS εκτός αν υπάρχει γλίτσα
    Οφείλω να διορθώσω πως ΝΑΙ θα την κάνει την μανούβρα, εφόσον ο χειριστής/ η χειρίστρια εξοικειωθεί ικανοποιητικά με την διαδικασία
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    BILL007 (25-05-16), freddys (03-03-16)

  9. #5
    Εγγραφή
    20-02-15
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    23
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αγαπητή ή αγαπητέ (δεν κατάλαβα καλά) φίλη/ε, μου κάνει εντύπωση η αξιολόγησή σου στο αυτοκίνητο αυτό καθώς έχω εκ διαμέτρου αντίθετη γνώμη, ιδιαίτερα στα θέματα της ευελιξίας στην πόλη, του τιμονιού και της σταθερότητας στις στροφές. Κατ' εξοχήν (όπως ισχυρίζονται και οι κατασκευαστές του) πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αισθάνεται καλά στο αστικό περιβάλλον. Σε αυτό βοηθάει το ελαφρύ (στο comford πρόγραμμα) και κοφτό τιμόνι και πραγματικά οδηγώ μέσα στα στενά με ένα χέρι. Το βρίσκω πολύ πιο ευέλικτο από ibiza που είχα και από διάφορα άλλα μικρότερα (peugeot, polo, corolla, audi A3, eos κ.λπ) που έχω οδηγήσει. Στην εθνική αν βάλεις το sport mode το τιμόνι βαραίνει και γίνεται απίστευτα καλό, τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα. Μου έχει κάνει επίσης εντύπωση ότι το τιμόνι κρατάει την πορεία στροφής χωρίς να σε πιέζει να πας ίσια ενώ στρίβεις. Βεβαία το δικό μου έχει και servotronic, δεν ξέρω αν αυτό κάνει κάποια διαφορά. Για τη σταθερότητα, η αλήθεια είναι ότι μπορεί να σε ξεγελάσει λίγο το αυτοκίνητο. Όταν το οδήγησα πρώτη φορά σε μικρές ταχύτητες ένιωσα πράγματι μια ανασφάλεια καθώς το ελαφρύ τιμόνι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν πατάς καλά στο δρόμο. Όταν όμως έστριβα με μεγάλες ταχύτητες και βροχή στην εθνική εκεί συνειδητοποίησα ότι πατάει γερά και ζυγισμένα σαν "τραπέζι". Πιστεύω ότι μπορεί να αδικείται το αυτοκίνητο αυτό στα test drive καθώς το βλέπεις πάντα σε χαμηλές ταχύτητες. Θεωρώ ότι είναι ένα πλήρες και καλό αυτοκίνητο μέσα στην πόλη. Αν έπρεπε να βρω ένα σημείο που υστερεί, ας πούμε έναντι της Mercedes Α 180 που έχω οδηγήσει, αυτό είναι μάλλον η ποιότητα κύλισης. Αλλά η BMW με run flat και η A180 χωρίς.

  10. The Following 3 Users Say Thank You to George bmw 114i For This Useful Post:

    BILL007 (25-05-16), freddys (26-05-16), giannis z3 (27-05-16)

  11. #6
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.023
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω παλι διαφωνω και με τους 2 σε ορισμενα θεματα.
    το αυττοκινητο δεν πλεει καθολου σε οποιοδηποτε οδοστρωμα
    δεν ειναι ευαισθητο σε πλευρικους ανεμους
    δεν δυσκολευεται καθολου σε στενα γιατι στριβει ευκολα και υποδειγματικα ειδικα αν δεν εχεις ρανφλατ
    και τελος οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης το μονο αυτοκινητο που δεν μπορουμε να το συγγκρινουμε ειναι το απαραδεκτο α180.το συκρινω ευχαριστως με το νεο αντιστοιχο βολβο η' το γκολφ αλλα και παλι ειναι διαφορετικα σαν στησιματα,αφηνω την πισω κινηση η οποια γινεται αισθηττη σε ορισμενες περιπτωσεις.εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
    οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!

  12. #7
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παλι διαφωνω και με τους 2 σε ορισμενα θεματα.
    το αυττοκινητο δεν πλεει καθολου σε οποιοδηποτε οδοστρωμα
    δεν ειναι ευαισθητο σε πλευρικους ανεμους
    δεν δυσκολευεται καθολου σε στενα γιατι στριβει ευκολα και υποδειγματικα ειδικα αν δεν εχεις ρανφλατ
    και τελος οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης το μονο αυτοκινητο που δεν μπορουμε να το συγγκρινουμε ειναι το απαραδεκτο α180.το συκρινω ευχαριστως με το νεο αντιστοιχο βολβο η' το γκολφ αλλα και παλι ειναι διαφορετικα σαν στησιματα,αφηνω την πισω κινηση η οποια γινεται αισθηττη σε ορισμενες περιπτωσεις.εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
    οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!
    Έχεις οδηγήσει τα άλλα που αναφέρεις;
    Όχι το Α180 τα άλλα;;;
    Το V40 πχ;

  13. #8
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.023
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις οδηγήσει τα άλλα που αναφέρεις;
    Όχι το Α180 τα άλλα;;;
    Το V40 πχ;
    μα το ανεφερα...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω οδηγησει ολα τα ανταγωνιστικα μοντελα της κατηγοριας αλλα αυτο ειναι και υποκειμενικο.ενα ειναι σιγουρο...
    οταν ξαναμπαινα στην 116 αισθανομουν καλυτερα απο ολα τα αλλα!

  14. #9
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dreamer Εμφάνιση μηνυμάτων
    μα το ανεφερα...
    Ειδικά με το v40... Χάος και σε ποιότητα κατασκευής

  15. #10
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.023
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ποιοτητα κατασκευης δεν ξερω γιατι δεν το αγορασα..ποιοτητα κυλισης εχει,γιαυτο μιλησα.και εκει η α180 ειναι για εμενα στο τελος.

  16. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    Geokoem77 (07-06-16)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP