Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 35

Θέμα: [Z4]Πρόβλημα λαδιού ή όχι

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν το καπακι των λαδιων δεν εχει απο κατω ασπρα καταλοιπα (φλατζα η βαλβδα αναθυμιασεων) τοτε ισως δεν ειναι τπτ τρομερο.
    Θερμοκρασια περιβαλλοντος οταν το κανει;

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλως ηρθες και εδω φιλε Σπυρο.
    Δες διεξοδικα αυτα που ειπαμε και στο Αγγλικο site, και οτι σου λεμε τα παιδια εδω (εχουμε δυνατους γνωστες). Παντως να ξερεις οτι φορας εναν απο τους καλυτερους κινητηρες της BMW και ισως δεν ειναι τπτ ανησυχητικο.

    Αν εχει κανεις τους τυπους λαδιου που πρεπει να βαζει εκει στη ζεστη που ζει ο Σπυρος (Καταρ) ας τους λινκαρει please.

  3. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλως ηρθες και εδω φιλε Σπυρο.
    Δες διεξοδικα αυτα που ειπαμε και στο Αγγλικο site, και οτι σου λεμε τα παιδια εδω (εχουμε δυνατους γνωστες). Παντως να ξερεις οτι φορας εναν απο τους καλυτερους κινητηρες της BMW και ισως δεν ειναι τπτ ανησυχητικο.

    Αν εχει κανεις τους τυπους λαδιου που πρεπει να βαζει εκει στη ζεστη που ζει ο Σπυρος (Καταρ) ας τους λινκαρει please.
    15-50 βαζουν στα θερμα κλιματα αλλα το θεμα με το καταρ ειναι απο οτι θυμαμαι απο τη σχολικη μου γεωγραφια η τεραστια διαφορα θερμοκρασιας που υπαρχει τη νυχτα. Δεν ξερω λοιπον αν θεωρειται ζεστο κλιμα πραγματικα.

  4. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    εξαρταται λοιπον αν ο φιλος μας ειναι πρωϊνος ή βραδυνος τυπος....

    μπραβο σιταματη... αυτο το παιδι απο μικρο εδειχνε επιμελεια...
    γεωγραφια, θρησκευτικα, γυμναστικη, οικοκυρικα... σε ολα αριστα ειχε...

  5. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sm6 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εξαρταται λοιπον αν ο φιλος μας ειναι πρωϊνος ή βραδυνος τυπος....

    μπραβο σιταματη... αυτο το παιδι απο μικρο εδειχνε επιμελεια...
    γεωγραφια, θρησκευτικα, γυμναστικη, οικοκυρικα... σε ολα αριστα ειχε...
    σωστα. Σε επομενο θρεντ θα αναφερθω αναλυτικα στα αμφια του αρχιεπισκοπου και τις επιπτωσεις του ρασου στην αεροδυναμικη οπισθελκουσα. Ειδες που σου ελεγα οτι καπου θα φανουν χρησιμα ολα αυτα; Κοπανατζη;

  6. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δικιο εχεις. αν δεν σου κανει κοπο να εξηγησεις καποια στιγμη και το φαινομενο της πεταλουδας και την επιπτωση του στην καταναλωση λαδιου...
    γιατι δεν το ειχα καταλαβει....:conf_13:

  7. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γκουχου-γκουχου ειπε ο σουπερ-μοντερειτορ.
    Ρε ειπα στο φιλο απο ενα σοβαρο αγγλικο site να γραφτει εδω και τον εχετε τρελλανει στα offtopic
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 01-01-10 στις 20:22

  8. #18

    Προεπιλογή

    H Fuchs μια απο τις μεγαλυτερες αλλα και ανεξαρτητες κατασκευαστριες εταιριες λιπαντικων αυτοκινητων και οχι μονο, προτινει W5-30 To link που παραθετω ειναι τις Νοτιου Αφρικης ,μιας και πισττευω οτι θα εχετε παραπλησιες θερμοκρασιες.
    https://lubeonline.co.za/fuchs/passengerResults.asp .

    Η αληθεια ειναι οτι η BMW δικαιολογει αρκετη ποσοτητα καμενου λαδιου.Αυτο εν μερη μια δικλειδα ασφαλειας οπως θα πουν οι περισσοτεροι.Αλλα αυτο ειναι η μιση αληθεια...Τα σημερινα λιπαντικα περιεχουν προσθετα καθαριστικα για την καλυτερη συντηρηση του κινητηρα.Αυτα αντιδρουν με τις επικαθισεις και την βρωμια του κινητηρα και καιγονται.Ετσι εχουμε καθαροτερο κινητηρα με μικρη καταναλωση λαδιου.Η οποια δεν ειναι κατι κακο! Πρεπει λοιπον να αποβαλουμε την παλια νοοτροπια .οτι οι κινητηρες δεν πρεπει να καινε καθολου λαδι! Καινε, τα προσθετα καθαριστικα οπως ειπαμε! Αυτο επιβεβαιωνεται απο το γεγονος οτι μπορουμε να παρατηρησουμε διαφορα στο συμπληρωμα λαδιου στον ιδιο κινητηρα στα ιδια χλμ ,αλλα με διαφορετικη μαρκα λαδιου! Πχ τα aral εχει παρατηρηθει οτι δεν καιγονται πολυ! Τα castrol τσιμπανε. Τα motul chrono τα αγωνιστικα δεν καινε καθολου για μικρη χρηση ,καθως δεν περιεχουν καθολου προσθετα.(μην ξεχνατε οτι απευθυνονται σε αγωνιστικα μοτερ ,που λυνονται προληπτικα).
    Με ολα αυτα θελω να πω οτι δεν ειναι τιποτα το να καιει λαδι ενα μοτερ.
    Το δευτερο που πρεπει να δουμε ειναι υπο ποιες συνθηκες καιει λαδι.Δηλαδη και απο τα πρωτα χλμ της αλλαγης ή μετα απο καποιες χιλιαδες?

  9. #19
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Περιμενω μια απαντηση για το καπακι του λαδιου. Απο εκει ισως δειξει αν ειναι στο φυσιολογικο η ειναι προβλημα.
    Και φυσικα οτι παραθετει ο αποπανω μου.

  10. #20
    shido Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτή η κατανάλωση λαδιού που περιγράφεις είναι μέσα στα επιτρεπόμενα πλαίσια, θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερη πχ αν το "πιέζεις" συνεχώς (max 1lt/1000km - εργοστασιακή oδηγία). Τώρα αυτό που βλέπεις μάλλον είναι πλούσια καυσαέρια (άκαυτη) και φαίνονται λευκά επειδή φωτίζονται από τα φώτα των πίσω αυτοκινήτων. Καλό θα ήταν να βγάλεις μια κάρτα καυσαερίων να δεις που βρίσκεσαι ...αν δεν έχεις ήδη. Μήπως φοράει το αυτοκίνητο κάποιο πρόγραμμα?? Αυτά μπορώ να σκεφτώ προς το παρόν...
    0,7 λτ /1000ΚΜ

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP