Όσοι νομίζετε ότι υπάρχει μια ελπίδα για αυτο τον τόπο......τωρα νομιζω την χάσατε ή την χάσαμε όλοι μαζί.
Ξεκάθαρα πληρώνει την επιτυχία του,λυσσαξανε οι υπόλοιποι προφανώς.
Όσοι νομίζετε ότι υπάρχει μια ελπίδα για αυτο τον τόπο......τωρα νομιζω την χάσατε ή την χάσαμε όλοι μαζί.
Ξεκάθαρα πληρώνει την επιτυχία του,λυσσαξανε οι υπόλοιποι προφανώς.
insane in the ///Midbrain
Προβληματίστηκα αρκετά για ένα ανέβω εχθές απο Αθήνα ... Κ μιας κ ειναι επίκαιρο ας ενημερώσω εδώ .
Το μεσημεράκι ξεκίνησα απο Αθήνα .
Απο τροχαία κ εθνική οδό πληροφορήθηκα οτι η εθνική θα ήταν κλειστά : "Θήβα , Μικροθηβες, Νικαια, Τεμπη, Κατερίνη και Μάλγαρα, όλα κλειστά.....εχουν λεει παρακάμψεις..... Δεν ξέρουν ποτέ κ αν θα ανοίξουν "
Πολύ ωραία ...
Βγήκαμε μια βόλτα απο Αλίαρτο κ συνεχίσαμε απο Μπραλο για Λαμία . Ευτυχώς ο Μπραλος ανοιχτός . Οι ουρανοί άνοιξαν κ η βροχή μας συντρόφευε μεχρι τις 12:00 το βράδυ που φτάσαμε επιτέλους Θεσσαλονίκη .
Στο συγκεκριμένο κομμάτι η κίνηση δεν ήταν ιδιαίτερη .
Πιο κάτω βγήκαμε ( ταξίδεψα ευτυχώς με ένα φίλο κ είχα παρέα ) , για Δομοκό κ μετά Λάρισα . Ο δρόμος στην αρχή ήταν άδειος , έχει μεν στροφές κ λίγους κρατήρες αλλά βατος κ καλός .
Λίγο πιο κάτω πληροφορηθήκαμε οτι ο Δομοκός ειναι κλειστά αλλά έχει παράκαμψη .
Τελικά προτού φτάσουμε διαπιστώσαμε οτι ήταν κλειστός αλλά μόλις είχε ανοίξει ... Η συνέπεια αυτού τόσο το δικό μας ρεύμα όσο κ το απέναντι να ειναι γεμάτος νταλίκες !!!
Κανένα νόημα να προσπεράσεις , μιας κ ο κίνδυνος μεγάλος αλλά κ αμέσως σε περίμενε το επόμενο φορτηγό .
Τσούκου τσούκου η διαδρομή κύλισε προς Λάρισα όπου πλέον είχε βραδιάσει ... Όποτε φάγαμε ένα γύρο με πίτες για να πάρουμε δυνάμεις .
Η βροχή συνεχιζοτανε . Τα τεμπη εξακολουθούσαν κλειστά ...
Επόμενη εναλλακτική η Ελασσόνα .
Δρόμο παίρνουμε δρόμο αφήνουμε κ πετυχαίνουμε το επόμενο μπλόκο .
Υπό καταρρακτώδη πλέον βροχή , ο ευγενέστατος αστυνομικός μας εξηγεί οτι πρέπει να παρακάμψουμε μέσω "αργυροπουλειου , ασπροπουλειου ή κάτι τέτοιο ".
Φεύγουμε ξανά απο την πορεία κ πετυχαίνουμε πάλι λεωφορεία κ φορτηγά , τα οποία δεν χωρούσαν να περάσουν το ένα απέναντι απο το άλλο . Ο δρόμος πολύ στενός κ επικίνδυνος . Ακομα κ εγώ αισθανόμουν άβολα όταν απέναντι ερχόταν φορτηγό ... Δεν θεωρούσα οτι χωρούσαμε ....
Το κονβόι συνεχίστηκε μεχρι την Ελασσόνα , μιας κ όταν άνοιξε πλέον ο δρόμος η ομίχλη ήταν τοςο Πυκνή που έβλεπες στο 1 μέτρο . Στη ελλασονα τα φορτηγά πήγαν απο περιφερειακό - περιμετρικό δρόμο κ εμείς διασχίσαμε την ήρεμη Ελασσόνα .
Στην έξοδο ξανά συναντήσαμε φορτηγά κ κινηθήκαμε πάλι όλοι μαζί παρέα .
Σε κάποιο σημείο του δρόμου , στο πουθενά αλλά τελικά ειναι τοποθετημένο πριν απο κάποιες φουρκέτες , έχει ένα φανάρι κόκκινο ...
Λειτουργεί εναλλάξ η διαδρομή μια για το ένα ρεύμα κ μια για το άλλο .
Αφού άναψε πράσινο κ θα ξεκινούσαμε με έκπληξη είδαμε οτι κατηφορησαν απο απέναντι άλλες 3 νταλίκες ( πιθανώς είχαν περάσει με κόκκινο ή άργησαν πολύ να κατέβουν τη διαδρομή μιας κ υπήρχαν απότομες στροφές , κ το οδόστρωμα ήταν ολισθηρό ) .
Στη συνέχεια της διαδρομής μας άναψαν φώτα απο μακριά κ σταματήσαμε στην άκρη του δρόμου μιας κ υπήρξε κ άλλο σημείο μετά απο στροφή που κάποιες νταλίκες αναγκαζόταν να χρησιμοποιήσουν κ τα δυο ρεύματα για να περάσουν .
Τη βγάλαμε καθαρή κ εκεί κ στη συνέχεια υπήρχε τροχαία που έστελνε τα φορτηγά προς Κοζάνη ( κ μετά Θεσσαλονίκη ) κ τα ΙΧ απο Άγιο Δημήτριο .
Η διαδρομή απο Άγιο Δημήτριο για Κατερίνη , ειναι πανέμορφη , μέσα στη φύση , στριφτερη , αλλά πλέον στις 10 το βράδυ τέτοια ώρα τέτοια λόγια ....
Εμείς προσπαθούσαμε απλά να περάσουμε τις λακούβες .
Χαρακτηριστηκά όταν ζήτησα στο φίλο συνοδηγό να έχει κ αυτός το μυαλό του στο δρόμο για να με ενημερώσει για τυχόν λακούβες - κρατήρες , μου απάντησε οτι με τόση ομίχλη κ βροχή το μόνο που θα προλάβει ειναι να " πιάσει τα αυτιά του "... Αν μπορείτε να φανταστείτε κάποιον να πιάνει τα αυτιά του, την ώρα που περνάει το αυτοκινητο πάνω απο λακκούβα , μπορείτε να καταλάβετε τον κραδασμό που έκανε το αυτοκινητο προ ολίγου που πέσαμε σε ένα μεγάλο κρατήρα !!!! Αουτς !
Στο δρόμο υποτίθεται υπήρχαν μόνο ΙΧ , αλλά πέρασαν τελικά κ κάποια φορτηγά , που κινούνταν εκατερωθεν με υψηλές για την κατάσταση του δρόμου , λόγω βροχής , κ της ομίχλης , ταχύτητες .
Μετά απο 1-2 μικρογλυστριματα της ουράς κατηφορήσαμε μέσα στην Κατερίνη !
Με το που βγήκαμε στην ΠΑΘΕ , νομίζαμε οτι βγήκαμε στον παράδεισο ... Φτάσαμε !!! Φτάσαμε όμως ;
Πληρώσαμε στα διόδια Αιγινιου , όπου με απορία ρώτησα γιατι πληρώνουμε αφού δεν έχουμε κανει χρήση της εθνικής τα τελευταία 500 περίπου χιλιόμετρα . Τι να φταει κ η κοπέλα ... Χαμογέλασε , πήρε τα χρήματα κ δίνοντας την απόδειξη μας είπε οτι ο δρόμος για Θεσσαλονίκη ειναι κλειστός στα Μάλγαρα ....
Λίγο πιο υπήρχαν κώνοι που οδηγούσαν στην έξοδο για Βέροια χωρίς τροχαία να ενημερώσει . Για όποιον γνωρίζει αν βγεις εκεί , στο κλειδί , η παράκαμψη ειναι πολύ μεγάλη για να πας Θεσσαλονίκη ...
Ήταν απίστευτο !
10 λεπτά απο τη Θεσσαλονίκη κ οι κώνοι μας έστελναν σε ένα κύκλο που εκείνη την ώρα φάνταζε οτι θα διαρκέσει άλλη μια ώρα !!!
Πήρα την απόφαση κ παρέκαμψα τους κώνους κ κατευθύνθηκα στη επόμενη έξοδο για Μαγλαρα .
Η εθνική εννοείτε οτι ήταν άδεια ( είχαμε παρακάμψει κ τους κώνους ) αλλά ήταν το ίδιο άδεια απο την Κατερίνη ... Σαν ταινία τρόμου ... Άδειος δρόμος , ένα μόνο αυτοκινητο να κινείται , σκοτεινά , βροχή πολύ ... Κ το υπόλοιπο σενάριο δικό σας ...
Λίγο πριν τα διόδια Μαλγάρων ( κ αφού φτάσαμε εκεί με τη ψυχή στο στόμα ... Αν ήταν κλειστά η έξοδος για Μάλγαρα έπρεπε να κάνουμε πίσω την εθνική πιθανός στο λάθος ρεύμα !!!! ) , διαπιστώσαμε οτι η έξοδος ήταν ανοιχτή .
Τελευταία παράκαμψη λοιπόν Μάλγαρα , κύμινα , χαλάστρα , εθνική ξανά κ Βουρ για το σταθμό τρένων που είχε αφήσει ο φίλος το αυτοκινητο του . Είχε κατέβει Αθήνα με το τρένο κ ανέβηκε μαζί μου με αυτοκινητο για καλύτερα Χσχαχα
Αν δεν χρειάζεται το επόμενο διάστημα να ταξιδέψετε ... Μην το κάνετε !
Αν ειναι ανάγκη , πάρτε τρένο , αεροπλάνο , καράβι ή οπλιστείτε με πολύ υπομονή !
Δε νομίζω οτι αξίζει κάτι την τόση κούραση κ κυρίως επικινδυνότητα !
Υγ: τα έγραψα απο κινητό . Ζήτω συγνώμη αν κάποια δεν ειναι πολύ κατανοητά ή αν κάποιες λεπτομέρειες ειναι κουραστικές .
Έχω την εντύπωση ότι θα είναι καλύτερα να ανέβουν με αυτοκινηταμαξα τα παιδιά από κάτω..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
doctore (19-02-16)