-
η bmw αγαπητε μεχρι πριν απο λιγο ελεγε οτι η πραγματικη δυναμη δεν συμπιεζεται. H bmw ηταν για γκαζι ???? ναι για γκαζι lpg χαχαχαχα
Για να παρειις επιδοσεις μεχρι και σε ολη τη σειρα Ε46 αλλα και 90 92 επρεπε να ξεκινησεις απο τους εξακυλινδρους στα 2500 κυβικα και μετα, ολα τα προηγουμενα ηταν... να μην τη πω τη λεξη.. Δεν ασχολιοταν με χαμηλου κυβισμου κινητηρες? 100 μοντελα 1600 κυβικα εχει βγαλει στη σειρα τρια , και στη σειρα ενα
οχι δεν χρειαζοτανε απλα δεν μπορουσε!!ή δεν ηθελε... Ομως τωρα μιλαμε για diesel ή γενικα περι bmw που εχει κανει τη τελευταια εξαετια οσες κωλοτουμπες εχειι κανει και ο συριζα χαχαχχα
Ταξι bmw δεν υπηρχαν και δεν υπαρχουν γιατι δεν υπηρχε υποστηριξη απο συνεργεια μην εθελοτυφλουμε τωρα. οσο για την παραλληλη πορεια με την merc αυτη εχει φυγει κατα πολυ μπροστα!! Η opel και toyota να ηταν μονο αυτες αλλα τουλαχιστον αυτες δεν εκαναν δεκα χρονια να φτιαξιουν ενα αμαξι χωρις προβλημα στους πολλαπλασιαστες η στη κολωνα χαχαχα
Τεσπα και λιγο χιουμορακι κανουμε,
άλλα καλα εχει η bmw και αυτα δεν ηταν ποτε οι υψηλες επιδοσεις σε χαμηλο κυβισμο!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nino : 16-02-16 στις 20:26
-
The Following 3 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:
chrisgiapz3 (17-02-16), gant (16-02-16), Moufas E46 (16-02-16)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP