Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ. (σε συνέχειες)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    The British Era (masturbation goes Sky High - η μαλκια πάει σύννεφο)


    Μετά την τελευταία σοβαρή καταγεγραμμένη κόντρα μεταξύ του Ιούλιου και του Πόρσιου, τα πράγματα ηρέμησαν ξανά καθώς ο Βρούτος άνοιξε αντιπροσωπεία αμαξών στην Μπολόνια, ο Ιούλιος έπεσε τυχαία επάνω σε ένα μαχαίρι καθως έβγαινε απο το σπίτι του και ο Πόρσιος αποσύρθηκε για να φτιάξει τα αερόψυκτα άλογα που ήθελε για την αμαξά του.

    Ο καιρός πέρναγε και πέρναγε και πέρναγε, ώσπου ήρθε η ώρα να γίνει η μεγάλη διαφορά.

    Η Βρετανία ήταν τότε μια χώρα με πρόβλημα.
    Το 55 προ Χριστού, την είχαν καταλάβει τα στρατεύματα του Ιούλιου και άφησαν το στίγμα τους στις άμαξες της περιοχής.
    Αργότερα ήρθαν οι Ούννοι και οι Οστρογότθοι όπου άφησαν και αυτοί το δικό τους στίγμα.
    Υστερα πέρασαν μια βόλτα οι Σάξωνες, η οποίοι έκαψαν ότι άμαξα βρήκαν μπροστά τους και τέλος πέρασαν και οι Βικινγκς με την Σάαμπάμαηα με κίνηση και στις τέσσερις ρόδες...

    Οπως είναι φυσικό οι κάτοικοι είχαν χάσει τη μπάλα στην κατασκευή αμαξών, και δεν αγόραζαν τίποτα, παρα μόνον έφτιαχναν ότι τους κατέβαινε στο κεφάλι, στην πίσω πλευρά του σπιτιού τους τα απογεύματα της Κυριακής.

    Ένας λοιπόν απο αυτούς τους καημένους ήταν και ο Ράδερφορντ Μπιούμπερτ Γουίλιαμ Εντμουντ Πάρσουνς, που οι φίλοι του για συντομία τον φώναζαν Γουίλ, ενώ αυτοί που τον ήξεραν καλύτερα τον φώναζαν Μπέτυ, ειδικά μετά απο εκείνη τη νύχτα όπου είχε μεθύσει με μπύρα Κορνουάλης και σε ένα τρελό ξεφάντωμα ο κολλητός του ο Τζών του ζήτησε να αναπαραστήσουν την πρώτη κόντρα της ιστορίας στην οποία ο Γουίλ-Μπέτυ έκανε το άλογο και ο Τζων του -πάταγε- καρότα για να πάει πιό γρήγορα.

    Ο Γουίλ λοιπόν, είχε πάρει τη μπύρα του, είχε πάει στην πίσω αυλή του σπιτιού του και κοίταγε την άμαξά που είχε κληρονομήσει απο τον πατέρα του, μια βαριά, επιβλητική και χλιδάτη άμαξα με τα αρχικά RR στο εμπρός μέρος.


    Συνεχίζεται αργότερα.

  2. The Following 10 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (03-05-12), GiannisRob (29-10-10), Kostas_1 (24-05-10), mdenax (24-05-10), Monsta (24-05-10), Nino (24-05-10), Panos 316T (25-05-10), skandalis447 (24-05-10), strof (24-05-10), Κωνσταντίνος (25-05-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειναι πραγματικα κριμα το ταλεντο και η χρηση της γραφης που εχεις να μην αξιοποιηθει...Μου θυμιζεις την ομορφια των κειμενων του Δρ. Γ.Πολιτη (αριστερη λωριδα στο drive για σειρα ετων) ο οποιος ηταν συμμαθητης μου στο παν/μιο και ειχε phd στη φιλοσοφια,γραφωντας με περιφημο τροπο τα συγγραματα του,ταξιδευοντας τον αναγνωστη παντα πρωτη θεση μεσα στο μυαλο του αφηγητη...Απλα συνεχισε οτι κανεις...ειναι υπεροχο...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    gnx (24-05-10), halkida116mpack (02-11-10), Monsta (24-05-10), Thomelef (29-10-10)

  5. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    65
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραίος ρε φίλε!

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι πραγματικα κριμα το ταλεντο και η χρηση της γραφης που εχεις να μην αξιοποιηθει...Μου θυμιζεις την ομορφια των κειμενων του Δρ. Γ.Πολιτη (αριστερη λωριδα στο drive για σειρα ετων) ο οποιος ηταν συμμαθητης μου στο παν/μιο και ειχε phd στη φιλοσοφια,γραφωντας με περιφημο τροπο τα συγγραματα του,ταξιδευοντας τον αναγνωστη παντα πρωτη θεση μεσα στο μυαλο του αφηγητη...Απλα συνεχισε οτι κανεις...ειναι υπεροχο...
    I second that !!!

    Toν υπέροχο Δρ. Γιώργο Πολίτη είχα τη τύχη να τον γνωρίσω από κοντά από την εποχή που δούλευα στη Mototech. Τα κείμενά του στο drive ήταν το highlight του περιοδικού, μετά από εκείνα του Τσιγκρή και του Πατέλου....Ευγενέστατος άνθρωπος, πάντα με ένα χαμόγελο στο στόμα, από τις πιο ευχάριστες φυσιογνωμίες.

    Εδώ και λίγο καιρό έχει κάνει συνεργασία με το Top Gear, είχε γράψει για το 135i και τους έκραζε (με το δίκιο του) που του το είχαν δώσει με αυτόματο κιβώτιο...

    Γνήσιος λάτρης της πίσω κίνησης και των γρήγορων bmw & παλαιών alfa, είναι Χαλανδριώτης και περνάει από το μαγαζί μου όπου και λέμε μια καλημέρα συχνά πυκνά. Πρόσφατα μπήκε με.....ανάποδα και λίγο τέζα στο στενό μου από τη Κηφισίας με ένα C63AMG.

    Γεια σου Γιώργο όπου και να σαι, το ξέρεις ότι πάντα μας ταξιδεύεις με τα όμορφα κείμενά σου.


    sorry για το ΟΤ κύριε Snoopy

  7. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    skandalis447 (25-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP