Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 24

Θέμα: Ψάχνω ειδικό στις εισροές υδάτων

  1. #11
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η λεγόμενη τσίχλα δεν είναι η καλύτερη λύση!

    Καλός καθαρισμός της λαμαρίνας και μπαρμπριζόκολλα. Βέβαια όταν θα χρειαστεί να ξεκολλήσει η επένδυση (π.χ για επισκευή γρύλου στο παράθυρο -not in peugeot ) τότε θα πρέπει να σκιστεί και να μπει καινούργια.
    Όπως το λες Βασίλη, την τελευταία φορά μπήκε μπαρμπριζόκολλα, αλλά κάποια κενά έμειναν.
    Τώρα θέλει καινούγια επένδυση που κοστίζει 55ε. εκτός και αν καταφύγω στην ανέξοδη λύση χοντού νάυλον, το oποίο όμως θεωρώ προχειρότητα και δεν το γουστάρω.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 27-01-16 στις 11:24
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  2. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (27-01-16)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φαντάζομαι μπήκες μέσα και σου εριχναν το νερό ε;
    Τσεκαρες λάστιχα πόρτας;
    Λάστιχο παμπριζ

  4. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    george.x82 (27-01-16)

  5. #13
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ όλους σας για το ενδιαφέρον και τις συμβουλές σας!
    Να φανταστείτε εσείς έχετε ασχοληθεί περισσότερο από όλους τους επαγγελματίες!

    Να σας πω λοιπόν τι έκανα σήμερα
    Πέρα από την έξτρα μόνωση που έκανα στο νάιλον της πόρτας του οδηγού πρίν λίγες μέρες μόνος μου, πήρα την κατάσταση στα χέρια μου και πήγα σε φίλο με εργαλεία γιατί δυστυχώς δεν διαθέτω και πολλά εργαλεία και ξεκινώ το ξήλωμα, χαρτόνι, κάθισμα οδηγού, ζώνη το κάτω μέρος που πιάνει στο κάθισμα, το εσωτερικό μαύρο πλαστικό του μαρσπιε οδηγού, το κάτω μέρος του μαύρου πλαστικού τις μεσαίας κολονας (για να απελευθερωθεί η μοκέτα) και τέλος ένα τμήμα του αντίστοιχου μαύρου πλαστικού του μαρσπιε της πίσω αριστερής πόρτας για να απελευθερωθεί κι εκεί ένα μέρος της μοκετας.
    Σήκωσα λοιπόν όλη την μοκέτα και την διπλωσα προς το τούνελ πάνω δηλαδή από τον λεβιέ και γενικά της μεσαίας κονσόλας.
    Η κατάσταση τραγική....πολύ νερό σκέτη απογοήτευση.
    Για καλή μου τύχη πίσω από τον οδηγό δεν υπήρχε σταγόνα και η μόνωση αλλά και η μοκέτα ήταν στεγνά.
    Η μόνωση όμως του οδηγού έσταζε όταν την σήκωνα.
    Ευτυχώς είχε σκούπα που τραβούσε νερά, οπότε τράβηξα ότι μπορούσε η σκούπα και τα υπόλοιπα στραγγιζα την μόνωση και τα έπαιρνα τα υπόλοιπα με πανί που εστρωνα από κάτω.
    Τέλος για να φύγει και το ποσοστό της υγρασίας που κρατάει η μόνωση ξεκίνησα το σεσουάρ και από τις δύο πλευρές της μόνωσης!
    Όλη η παραπάνω διαδικασία μαζί με το μονταρισμα μου πήρε 5 ώρες!

  6. The Following User Says Thank You to george.x82 For This Useful Post:

    wheelman (27-01-16)

  7. #14
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αφού τελείωσα με το μονταρισμα είπα να δω αν έγινε δουλειά με την έξτρα μόνωση του νάιλον που είχα κάνει αφού είχα δει ότι είχα τουλάχιστον από εκεί εισροή.
    Με ανοιχτή την πόρτα μου έριχναν νερό στο τζάμι του οδηγού και από την άλλη πλευρά εγώ κοιτούσα αν θα βγει έστω και μία σταγόνα.
    Έπεσε πολύ νερό επί 10 λεπτά ασταμάτητα με λάστιχο ποτίσματος συν στον καθρέφτη γιατί δεν ξέρω πως είναι στην βάση του, αν έχει πρόσβαση το νερό από εκεί.
    Ελπίζω να ήταν αυτό και να μην πάει χαμένος ο κόπος μου.
    Θα συνεχίσω να το παρακολουθώ και πάω για αγορά εργαλείων τουλάχιστον τα βασικά γιατί τους βαρέθηκα όλους.

  8. #15
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδή είμαι παθών στο πεζώ 206, γι αυτό επιμένω κιόλας.
    3 φορές επανατοποθετήθηκε με κόλλα (ματζούνι) που εφαρμόζει με θεμοπίστολο και πάλι κάτι σταγόνες όταν το παρκάρω μισό πάνω σε πεζοδρόμιο και το αμάξι γέρνει μονόπαντα, κυλούν μέσα. Προφανώς θα ήθελε τέλειο καθάρισμα το προηγούμενο υλικό, το οποίο μάλλον δημιουργεί κάποια κενά.

    Σε προτείνω να ρίχνεις νερό στο τσάμι με ένα λάστιχο και να παρατηρείς το κάτω μέρος της πόρτας αν στάζει απ την ταπετσαρία.
    Αυτό ακριβώς έκανα φίλος όπως διάβασες παραπάνω!

  9. The Following User Says Thank You to george.x82 For This Useful Post:

    gant (27-01-16)

  10. #16
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η λεγόμενη τσίχλα δεν είναι η καλύτερη λύση!

    Καλός καθαρισμός της λαμαρίνας και μπαρμπριζόκολλα. Βέβαια όταν θα χρειαστεί να ξεκολλήσει η επένδυση (π.χ για επισκευή γρύλου στο παράθυρο -not in peugeot ) τότε θα πρέπει να σκιστεί και να μπει καινούργια.
    Ή για επισκευή μύλου κλειδαριάς, κάπως έτσι την πάτησα και δεν την έκλεισε σωστά ο μάστορας η έστω δεν φρόντισε να βάλει κάτι για να την στεγανοποίηση.
    Τι να πεις...παθαίνεις και μαθαίνεις αλλά ο μάστορας δεν το γνωρίζει αυτό;
    Η απάντηση που βρίσκω είναι ότι είτε είναι άσχετος είτε λέει δεν βαριέσαι είτε το κάνει επίτηδες για να σου πάρει κι άλλο μεροκάματο!

  11. The Following User Says Thank You to george.x82 For This Useful Post:

    Apostolos (29-05-16)

  12. #17
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gant Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως το λες Βασίλη, την τελευταία φορά μπήκε μπαρμπριζόκολλα, αλλά κάποια κενά έμειναν.
    Τώρα θέλει καινούγια επένδυση που κοστίζει 55ε. εκτός και αν καταφύγω στην ανέξοδη λύση χοντού νάυλον, το oποίο όμως θεωρώ προχειρότητα και δεν το γουστάρω.
    Έτσι φίλε επειδή το έψαξα για να την αντικαταστήσω έχει 50 ευρώ και πάει με το μέτρο!
    Το θέμα είναι ότι είναι ένα απλό νάιλον απλά είναι BMW!
    Οπότε τι έκανα...πήγα σήμερα οργανωμένος για κάθε ενδεχόμενο που ίσως δεν καθόταν καλά το νάιλον που έχω και είναι της μάνας του , αν εντοπιζα κάποια τρύπα κ.τ.λ. , πήρα λοιπόν νάιλον χοντρό οπότε αν χρειαζόταν να κόψω πατρόν , κάτι τελικά που δεν χρειάστηκε τουλάχιστον προςτο παρών
    Αλλά 50 ευρώ για 1 μέτρο νάιλον δεν θα έδινα!

  13. #18
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φαντάζομαι μπήκες μέσα και σου εριχναν το νερό ε;
    Τσεκαρες λάστιχα πόρτας;
    Λάστιχο παμπριζ
    Το είχα κάνει κι αυτό χωρίς όμως να έχω βγάλει κάθισμα, απλά είχα αφαιρέσει το χαρτόνι και σήκωσα μοκέτα και μόνωση όσο μπορούσα να τα τραβήξω από τα πεντάλ προς το κάθισμα.
    Ξεκίνησε ο αδελφός μου να ρίχνει νερό πρώτα χαμηλά στο μαρσπιε μετά στο κάτω μέρος της πόρτας μετά δεξιά της πόρτας και αριστερά μετά τζάμι οδηγού μετά στο πάνω οριζόντιο μέρος της πόρτας με την οροφή μετά στις λεκάνες δεξιά και αριστερά μετά παρμπρίζ και τέλος ηλιοροφη.
    Εγώ από μέσα αλλά δεν φαινόταν από που έμπαιναν τα νερά γιατί δεν γινόταν σωστά η δουλειά! Πρέπει να αφαιρεθούν όλα , αν γινόταν έτσι από την αρχή πιστεύω δεν θα είχα όλη αυτή την ταλαιπωρία.
    Οπότε το μόνο που πιστεύω ότι εκλέχθηκε με την παραπάνω διαδικασία ήταν ότι δεν έβλεπα νερά να έρχονται από την μετόπη οπότε ίσως από το παρμπρίζ δεν παίρνει.
    Για το λάστιχο της πόρτας δεν έτρεχαν νερά τουλάχιστον πάνω στην ταπετσαρία της πόρτας , τώρα αν φταίει το κάτω μέρος θα το έβλεπα όταν είδα που έπαιρνε από το νάιλον γιατί τότε είχα βγαλμένη την ταπετσαρία της πόρτας άρα πολύ καλύτερη και άμεση επαφή.

  14. #19
    Εγγραφή
    27-05-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    46
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα παιδιά...

    Τα νεότερα είναι ότι δεν φαίνεται να παίρνει νερό αλλά δεν καθησυχάζομαι δεν έχει περάσει ακόμη το τεστ, από τότε έχει βρέξει μόνο 2 φορές και ήταν για λίγο οπότε περιμένω.

    Το θέμα τώρα είναι τι μπορώ να κάνω με την επιφανειακή σκουριά που μου έχει κάνει το στάσιμο νερό μπροστά από την βάση του πεντάλ γκαζιού. Είναι μία μικρή επιφάνεια 10χ10cm και θέλω να κάνω κάτι άμεσα για να το σώσω.
    Βασικά θα περιγράψω μια διαδικασία παρακάτω που βρήκα στο net (καθότι άσχετος) απλά θα ήθελα όποιος γνωρίζει να με συμβουλέψει μην κάνω καμιά πατάτα και γενικά προτάσεις.

    Λοιπόν πρώτο βήμα θα πρέπει να ξεκινήσω αφαιρώντας την σκουριά, αυτό είδα ότι μπορώ να το κάνω με δύο τρόπους, α)Μηχανικά με γυαλόχαρτο (με δείκτη σκληρότητας P220 νομίζω) ή συρμάτινη βούρτσα , β)Χημική με διάφορα προϊόντα που κυκλοφορούν στο εμπόριο από αντίστοιχες εταιρίες.

    Αφού αφαιρεθεί καλά όλη η σκουριά και δω λαμαρίνα, δεύτερο βήμα καθαρίζω επιμελώς την επιφάνια για να εφαρμόσω το αστάρι. Κάποια διατίθενται και σε σπρέι για εύκολη εφαρμογή περνώντας 3 χέρια. Σαφώς περιμένοντας να στεγνώσει το κάθε χέρι πριν περαστεί το επόμενο και αφού περαστεί και το τρίτο και στεγνώσει με ένα μαλακό γυαλόχαρτο τρίβω την επιφάνεια για να γίνει λεία (δεν ξέρω δείκτη σκληρότητας).

    Τέλος βάφω την επιφάνεια με χρώμα που έχω προμηθευτεί από χρωματοπωλείο έχοντας τον κωδικό του χρώματος του αυτοκινήτου μου, για το πάτωμα του οδηγού που θέλω να δουλέψω νομίζω ότι δεν χρειάζεται στο τέλος βερνίκι.

    Έχω βρει κάποιες εταιρίες που μπορώ να προμηθευτώ υλικά χημικά για την αφαίρεση της σκουριάς όπως και αστάρι, αν επιτρέπεται να τις γράψω ας μου πει ένας διαχειριστής για να μου πείτε γνώμες. Χρωματοπωλείο είναι το μόνο εύκολο πιστεύω και ξέρω ένα κατάστημα ελπίζω μόνο να μην έχει κλείσει.

    Sorry για το post σεντόνι ελπίζω να μην κούρασα.

  15. #20
    Εγγραφή
    01-01-10
    Περιοχή
    Λάρισα
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    844
    Thanked
    388
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εμενα εμπαζε απο τις πορτες επειδη ηταν ξεκολημενη στη βαση η μονωση (ε46), και απο τα κλιπς της πορτας με την επενδυση επειδη ελειπε λαστιχακι.μου τα ριχνε ακριβως κατω απο τη μοκετα αν ριξεις νερο απο εξω και ανοιξεις μετα την πορτα κοιτωντας το λαστιχο του κασωματος θα καταλαβεις απο που γλυφει.Πουστια μου πηρε 2 ωρες να το δω
    ΒΜW FANS

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP