-
Αν δλδ παρα το λαθος αφημα του γκαζιου ειχε λιγο κανει δεξια το τιμονι μπορει να εφευγε πιο ευθεια και να προλαβαινε να διορθωσει...
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα" 
-
The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:
-
φυσικά, αν προλάβαινε να ισιώσει το τιμόνι! Αλλα, προσωπικά, θεωρώ πως το 70% σε μια ''πάντα'' είναι η διόρθωση! Αν δεν μπορείς να το κάνεις σωστά έχεις μεγάλες πιθανότητες να σε ''χαστουκίσει'' το αυτοκίνητο και εκεί η κατάσταση ξεφεύγει λίγο και πρέπει να έχεις αρκετή εμπειρία για να μην το χάσεις..βέβαια αν έχεις εμπειρία θα ξέρεις και πως να το διορθώνεις χωρίς υπερδιόρθωση! χαχαχαχαχ...
Ολη η ουσία είναι να πας κόντρα στο ένστικτο αυτοσυντήρησης και να μείνεις στο γκάζι! Γενικά όμως θέλει προπόνηση όλο αυτό..
Ολα αυτά φυσικά ισχύουν και για τις μοτοσυκλέτες, όντας πισωκίνητες..εκεί βέβαια το φαινόμενο είναι απείρως ποιο..''δραματικό'' και επίπονο!!
στο 0:10 ακούγεται χαρακτηριστικότατα το, λάθος, κλείσιμο του γκαζιού!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.

-
The Following 5 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:
chrisgiapz3 (08-02-16), diosak (26-01-16), isou (26-01-16), katsaraios (26-01-16), Vasilis M3 (26-01-16)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP