Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Θέμα: [E46] φρενα Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο τη στιγμη που η δαγκανα εχει δυναμη να ακινητοποιησει τον τροχο και να βαλει μπροστα το abs τα φρενα εχουν ικανοποιητικη δυναμη.
    Αν τους λειπει κατι αυτο ειναι αντοχη που εχει πλεον να κανει με τα υλικα και οχι με τα μεγεθη.
    Οσο για τα μεγεθη ομως... Οι μονοπιστονες δαγκανες ειναι πλευστες.
    Σε πρωτη φαση δουλευουν σαν ακινητες διπιστονες.
    Εκτος αυτου, δεν εχει νοημα να αυξανεις τον αριθμο των εμβολων αν δεν αυξανεται συνολικα η επιφανει που πατα στο τακακι.
    Εδω θα πρεπει να σημειωσουμε οτι δυο πιστονια με αθροιστικη διαμετρο ιση με ενος μεγαλυτερου εχουν πολλη μικροτερη επιφανεια(η επιφανεια του κυκλου ειναι συναρτηση του τετραγωνου της διαμετρου και το (2d)^2=4d^2 για το μονοπιστονο ενω 2d^2 για τα δυο μικρα ισης συνολικης διαμετρου. Ουτε λιγο ουτε πολυ το μονοπιστονο θα ασκησει διπλασια δυναμη απο δυα μικρα που το καθενα εχει τη μιση διαμετρο του. Και αν και σταθερη μια τετραπιστονη μπορει ευκολει να ηττηθει απο μια πλευστη μονοπιστονη.).
    Σαφως και ενα πανακριβο πολυπιστονο κιτ θα προσφερει(οχι πολλα ομως αν εχει σωστα υλικα το μονοποστονο) αλλα αν κανεις δεν το ψαξει και παρει ενα τυχαιο επωνυμο μπορει να βρεθει με πολυ χειροτερα φρενα.

    Τα φρενα του Μ3 υπερεπαρκουν για το βαρος της καροτσας. Αν χρειαζονται κατι ειναι ενα σκληρο τακακι.
    Φυσικα πολλα μπορει κανεις να κανει. Κυριως ομως για τη χαρα του μπαξιματος και οχι για την ουσια του φρεναρισματος.
    Η δύναμη που ασκείται και στις δύο περιπτώσεις είτε μονοπίστονη δαγκάνα είτε πολυπίστονη είναι η ίδια...απλά κατανέμετε ισόποσα στην δεύτερη περίπτωση...

    Όλα αυτά με ίδια επιφάνεια τριβής...

  2. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το Μ3 σταματά από τα 100 σε 32 μέτρα! Αυτό είναι κορυφαία επίδοση..Απλά δεν έχει αντοχή και αυτό οφείλεται κυρίως στα υλικά τριβής όπως πολύ σωστά είπε ο ghost rider, και φυσικά και στα σωληνάκια...ξαναλέω ο Κώστας με καλά τακάκια και σωληνάκια δεν είχε ΚΑΝΈΝΑ θέμα ούτε στην πίστα! Άρα το θέμα τελειώνει! Εγώ προσωπικά το έχω πει ότι τα φρένα τα έβαλα κυρίως γιατί γουστάρω να τα βλέπω! Θα μπορούσα να κάνω και εγώ αυτό που έκανε ο Κώστας και δεν θα είχα κανένα θέμα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. The Following 4 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (23-01-16), ghost-rider (23-01-16), nikos valvetronic (24-01-16), zaharias (23-01-16)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η δύναμη που ασκείται και στις δύο περιπτώσεις είτε μονοπίστονη δαγκάνα είτε πολυπίστονη είναι η ίδια...απλά κατανέμετε ισόποσα στην δεύτερη περίπτωση...

    Όλα αυτά με ίδια επιφάνεια τριβής...
    Η πιεση του κυκλωματος ειναι σταθερη Βασιλη.
    Η δυναμη που ασκειται στο τακακι ειναι ιση με την πιεση επι το εμβαδων των εμβολων.

  5. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (23-01-16), nikos valvetronic (24-01-16), pilot (23-01-16), wheelman (23-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP