Γι αυτο πουλιουνται στο 10ρικο.... το πληρωνεις μετα που το αγοραζεις, η το σκιζεις και το πουλας σε κανα 6μηνο 9χιλ ευκαιρια κτλ...
Αυτοκινητο που εκανε γυρω στο 100.οοο Ε χρηζει και του αναλογου κοστους/σερβις..
Γι αυτο πουλιουνται στο 10ρικο.... το πληρωνεις μετα που το αγοραζεις, η το σκιζεις και το πουλας σε κανα 6μηνο 9χιλ ευκαιρια κτλ...
Αυτοκινητο που εκανε γυρω στο 100.οοο Ε χρηζει και του αναλογου κοστους/σερβις..
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
costask2 (23-01-16), dionisisM3 (23-01-16), Kazakos Garage (23-01-16), pilot (22-01-16), zaharias (22-01-16)
Παιδιά, το αυτοκίνητο το μόνο που χρειαζόταν ουσιαστικά ήταν τα μέταλλα..τα οποία θα μπορούσαν άνετα να ''βγάλουν'' αρκετά χλμ ακόμα! Του Χρήστου για παράδειγμα ήταν σε καλύτερη,σχετικά, κατάσταση και το μοτέρ του έχει σχεδόν 170Κ χλμ!..η φλάντζα της κεφαλής ήταν σε άριστη κατάσταση και τα μαμά μπουλόνια σφιχτά, εφόσον δεν είχα πυράκια και το μοτέρ δεν ''κούτσαινε'' ούτε καίει λάδια, δεν θα είχε θέμα..
Απλά, όπως είπα, η προληπτική συντήρηση είναι πολύ σημαντικό θέμα..και τα μέταλλα, δυστυχώς, είναι αυτό που είναι σε αυτά τα μοτέρ και όπως έχω πει, προσωπικά πάντα, δεν με απασχολεί ούτε με πειράζει που τα άλλαξα στα 125Κ χλμ..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη pilot : 22-01-16 στις 23:03
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
A8hnaios (22-01-16), aristent (23-01-16), costask2 (23-01-16), doctore (22-01-16), Kazakos Garage (23-01-16), Leonidas_E39 (22-01-16), nikos valvetronic (24-01-16), vagmag (22-01-16)