Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 57

Θέμα: Καινουργιος διτουρμπινος...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν κάνει πάντες το τορσεν.
    Γενικά θα προσπαθεί να σε βγάλει από την στροφή όσο πιο γρήγορα γίνεται και θα πρέπει να το κοροιδέψεις ή να υπερβάλεις για να καταφέρεις κάτι παραπάνω.
    Το πλαίσιο δεν συγκρίνεται με της e46. Είναι γρανίτης.
    Μπορείς να βάλεις διάφορα τμήματα της ανάρτησης από 1Μ για να βελτιώσεις τα χαρακτηριστικά της.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Harisp For This Useful Post:

    BILL007 (19-01-16), nik200 (19-01-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή


  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (19-01-16), chrisgiapz3 (20-01-16), nik200 (19-01-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.336
    Thanked
    7400
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    και απο το video ακομα φαινεται οτι το αμαξι δεν "καθεται" καλα στην γωνια...δειτε πoσο busy ειναι πισω απο το τιμονι ο οδηγος...και ειναι πραγματι καλος...το εννοω...με το m3 θα κλειδωνες τιμονι και θα πηγαινες...με πολυ μικρες κινησεις μετα..εδω σχεδον παλευει να το κρατησει σε γωνια!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nik200 : 19-01-16 στις 15:56

  6. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (20-01-16)

  7. #4
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν κάνει πάντες το τορσεν.
    Γενικά θα προσπαθεί να σε βγάλει από την στροφή όσο πιο γρήγορα γίνεται και θα πρέπει να το κοροιδέψεις ή να υπερβάλεις για να καταφέρεις κάτι παραπάνω.
    Το πλαίσιο δεν συγκρίνεται με της e46. Είναι γρανίτης.
    Μπορείς να βάλεις διάφορα τμήματα της ανάρτησης από 1Μ για να βελτιώσεις τα χαρακτηριστικά της.
    4 χρονια εκανα παντιλικια και drifting με το Quaife και με Ε36 28αρι χωρις ιδιαιτερη δυναμη.....Κανει,αλλα εφοσον στο ''ασε'' ελευθερωνει,σε αναγκαζει σε συνεχεις διορθωσεις με το τιμονι(busy που λεει και ο Νικ)...Επισης προσπαθει και κανει την δουλεια του σωστα,να πατησει την δυναμη κατω οσο δυνατον γινεται,οποτε χανεις σε ''απλωμα'' στο ντριφταρισμα....Πρακτικα στο δρομο ειναι οτι καλυτερο,μολις το συνηθισεις...Στο drift οχι ομως....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (20-01-16), diosak (21-01-16), nik200 (20-01-16), vagmag (20-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP