Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Ισχυρότερα μικρομεσαία παραγωγής!! Ποιο ψηφιζετε??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνω σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο...απλα με την εξης διαφοροποιηση...

    οτι οι μηχανολογοι-προγραματιστες κτλ κτλ...του εργοστασιου ξερουν ηδη που υποφερει το μοτερ μετα απο τοσες εργατοωρες δοκιμων...εξου και δεν θα σπασει-ραγισει-μπιελαρει τοσο ευκολα οσο αν το φτιαξουμε εμεις παραπανω σε οποιονδηποτε ρεκτιφιατζη-προγραμματιστη-μηχανικο..ο οποιος δουλευει πιο πολυ στα τυφλα..ιδιως αν το μοτερ ειναι καινουργιο στην πιατσα...μετα απο χρονια τα βασικα τα μαθαινουν και αυτοι..παντα εις βαρος του καταναλωτη...και πραγματι μπορει να μην γινει και τιποτα..αν υπαρξει ο πρεπων σεβασμος και γνωση απο πλευρας του ιδιοκτητη..(που συνηθως ομως γινεται...αργα ή γρηγορα...οχι διοτι ο μαστορας ειναι κακος..απλα δεν μπορει να τα ξερει κι ολα!!!!!)

    το σοβαρο ειναι οτι ολοι πατανε πανω στις ανοχες εργοστασιου..γιαυτο και μολις αλλαξεις ριζικα το χαρακτηρα ενος μοτερ..εκει εισαι πραγματικα μονος σου...και ναι μπορει να πετυχει..αλλα μπορει και οχι!
    Σωστα, ολα ολα τα μοτερ δεν ειναι ιδια και δεν συμπεριφερονται το ιδιο στην οποια βελτιωση.
    Καποια εχουν μεγαλυτερες κατασκευαστικες αν(τ)οχες, αλλα το ποσο, ειναι κατι που γνωριζει μονο ο κατασκευαστης.

    Γιαυτο και οι οποιες βελτιωσεις ιπποδυναμης γινονται σε μικρα σταδια τουλαχιστον στην αρχη του καθε καινουργιου στο κουρμπετι κινητηρα.

    Και ετσι τα ορια σε εκαστοτε διαφορετικα εξαρτηματα του κινητηρα μαθαινονται μονο οταν τα ξεπερασουμε, κατι που δυστυχως μπορει να σημαινει και ολικη καταστροφη του κινητηρα. Φυσικα παντα την πληρωνει ο καταναλωτης.

    Ο κατασκευαστης γνωριζει τα ορια του εκαστοτε κινητηρα και θα μπορουσε να ενημερωνει για επιμερους εξαρτηματα ποια ειναι τα ορια του οπως πχ να ειχε πληροφορηση για την μεγιστη ροπη που θα μπορουσε να αντεξει η μπιελα, η το μεγιστο οριο στροφων πριν το valve float στις βαλβιδες αλλα ειναι κατι που δεν τον απασχολει και ουτε ειναι υποχρεωμενος να το κανει.

    Trial and error ειναι η βελτιωση δυστυχως,τουλαχιστον στους καινουργιους κινητηρες.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (19-01-16), chrisgiapz3 (20-01-16), mr incredible (17-02-16), nik200 (19-01-16), Panos 316T (19-01-16), pilot (19-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP