
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Η αξιοπιστια ειναι μια σχετικη εννοια που την αντιλαμβανεται ο καθενας διαφορετικα.
Ο κατασκευαστης πχ πρεπει να κατασκευασει ενα μοτερ που να αντεξει ενα μεγαλο αριθμο χιλιομετρων χωρις να βγαλει σοβαρο προβλημα (και αυτο στο συνολο των αυτοκινητων του και οχι σε ολα που θα κατασκευασει. Οι αστοχιες παντα θα υπαρχουν και ειναι μεσα στις προβλεψεις του κατασκευαστη οτι μπορει να συμβουν)
Αντιθετα οι ομαδες που συμμετεχουν σε αγωνες θεωρουν αξιοπιστια απλα να βγαλει το αγωνα
Οταν εμεις λοιπον βελτιωνουμε ενα κινητηρα, πολλες φορες σε ιπποδυναμη διπλασια απο την αρχικη ειναι φυσικο (αλλα και αναμενομενο) η αξιοπιστια να ειναι μειωμενη οτι μετρα και να παρουμε πχ σφυριλατο, μπιελες, βιδες κεφαλης, φλατζες κλπ.
Εννοειται οτι αν δεν παρουμε κανενα μετρο βελτιωσης και απλα πεταξουμε ενα μεγαλυτερο turbo, που το δουλευουμε και στο τερμα, το μοτερ θα χαιρετησει συντομα, πολυ συντομα.
Αυτο ειναι κατι που θα πρεπει να εχουμε υποψιν σε ολα τα σοβαρα σταδια βελτιωσης οπως και οτι ενα βελτιωμενο μοτερ απαιτει αναλογο σεβασμο στην χρηση οπως και στην συντηρηση αν θελουμε να μην το παρουμε στα χερια.
Φυσικα ο προγραμματισμος παιζει τον πρωτο ρολο, καθως οτι και να εχουμε κανει απο πλευρας μηχανικης βελτιωσης, αν αυτος δεν ειναι σωστος, τοτε το μοτερ δεν θα αντεξει.
Οπως προειπα αστοχιες σε στοκ αυτοκινητα παντα θα υπαρχουν. Και ειδικοτερα αυτα που ειναι και σκασμενα απο πιεση απο το εργοστασιο για να βγαλουν αλογα (A45, Peugeot 308) αλλα και που πανε και ταπα ολη την ωρα.
Τετοια προβληματα ομως υπηρχαν παντα, οπως και στα Μ series αλλα και σε πολλα αλλα ειδικης κατασκευης αυτοκινητα.