Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Ισχυρότερα μικρομεσαία παραγωγής!! Ποιο ψηφιζετε??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ενας παρα πολυ βασικος παραγοντας που καθοριζει στο ποσο αξιοπιστο μπορει να ειναι η να γινει ενα βελτιωμενο αυτοκινητο

    ειτε ειναι big turbo , ειτε ειναι light ειναι ο προγραμματισμος ECU.

    ειναι το κυριο και βασικοτερο μελημα οταν γινεται μια βελτιωση σε οποιοδηποτε κινητηρα, με μελετη ακριβειας στο τι ακριβως πραγματα περιφερειακα η μη χρησιμοποιουνται και με βαση αυτα πρεπει αυτος που αναλαμβανει να προγραμματισει το αυτοκινητο να ξερει ακριβως τι κανει.

    οχι απλα πρεπει να ξερει αλλα να προλαμβανει και να ενημερωνει και τον ιδιοκτητη. Τα περισσοτερα λαθη πιστευω οτι γινονται σε αυτο το κομματι.

    Επειτα αν περασουμε αυτο το κομματι και παμε στο επομενο. δλδ να φτασουμε στα 500+ εκει δεν νοηται οτι χωρις να ανοιξεις τον κινητηρα και να επεμβεις σε πολυ καλυτερα υλικα μεσα(πιστονια-μπιελες κλπ) να ζητας και αξιοπιστια.

    Η αξιοπιστια απο αυτα ακριβως προερχεται.

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η αξιοπιστια ειναι μια σχετικη εννοια που την αντιλαμβανεται ο καθενας διαφορετικα.

    Ο κατασκευαστης πχ πρεπει να κατασκευασει ενα μοτερ που να αντεξει ενα μεγαλο αριθμο χιλιομετρων χωρις να βγαλει σοβαρο προβλημα (και αυτο στο συνολο των αυτοκινητων του και οχι σε ολα που θα κατασκευασει. Οι αστοχιες παντα θα υπαρχουν και ειναι μεσα στις προβλεψεις του κατασκευαστη οτι μπορει να συμβουν)

    Αντιθετα οι ομαδες που συμμετεχουν σε αγωνες θεωρουν αξιοπιστια απλα να βγαλει το αγωνα

    Οταν εμεις λοιπον βελτιωνουμε ενα κινητηρα, πολλες φορες σε ιπποδυναμη διπλασια απο την αρχικη ειναι φυσικο (αλλα και αναμενομενο) η αξιοπιστια να ειναι μειωμενη οτι μετρα και να παρουμε πχ σφυριλατο, μπιελες, βιδες κεφαλης, φλατζες κλπ.

    Εννοειται οτι αν δεν παρουμε κανενα μετρο βελτιωσης και απλα πεταξουμε ενα μεγαλυτερο turbo, που το δουλευουμε και στο τερμα, το μοτερ θα χαιρετησει συντομα, πολυ συντομα.

    Αυτο ειναι κατι που θα πρεπει να εχουμε υποψιν σε ολα τα σοβαρα σταδια βελτιωσης οπως και οτι ενα βελτιωμενο μοτερ απαιτει αναλογο σεβασμο στην χρηση οπως και στην συντηρηση αν θελουμε να μην το παρουμε στα χερια.

    Φυσικα ο προγραμματισμος παιζει τον πρωτο ρολο, καθως οτι και να εχουμε κανει απο πλευρας μηχανικης βελτιωσης, αν αυτος δεν ειναι σωστος, τοτε το μοτερ δεν θα αντεξει.

    Οπως προειπα αστοχιες σε στοκ αυτοκινητα παντα θα υπαρχουν. Και ειδικοτερα αυτα που ειναι και σκασμενα απο πιεση απο το εργοστασιο για να βγαλουν αλογα (A45, Peugeot 308) αλλα και που πανε και ταπα ολη την ωρα.

    Τετοια προβληματα ομως υπηρχαν παντα, οπως και στα Μ series αλλα και σε πολλα αλλα ειδικης κατασκευης αυτοκινητα.

  3. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (17-02-16), BILL007 (17-02-16), chrisgiapz3 (20-01-16), doctore (19-01-16), gant (20-01-16), mr incredible (17-02-16), nik200 (19-01-16), pilot (19-01-16)

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αξιοπιστια ειναι μια σχετικη εννοια που την αντιλαμβανεται ο καθενας διαφορετικα.

    Ο κατασκευαστης πχ πρεπει να κατασκευασει ενα μοτερ που να αντεξει ενα μεγαλο αριθμο χιλιομετρων χωρις να βγαλει σοβαρο προβλημα (και αυτο στο συνολο των αυτοκινητων του και οχι σε ολα που θα κατασκευασει. Οι αστοχιες παντα θα υπαρχουν και ειναι μεσα στις προβλεψεις του κατασκευαστη οτι μπορει να συμβουν)

    Αντιθετα οι ομαδες που συμμετεχουν σε αγωνες θεωρουν αξιοπιστια απλα να βγαλει το αγωνα

    Οταν εμεις λοιπον βελτιωνουμε ενα κινητηρα, πολλες φορες σε ιπποδυναμη διπλασια απο την αρχικη ειναι φυσικο (αλλα και αναμενομενο) η αξιοπιστια να ειναι μειωμενη οτι μετρα και να παρουμε πχ σφυριλατο, μπιελες, βιδες κεφαλης, φλατζες κλπ.

    Εννοειται οτι αν δεν παρουμε κανενα μετρο βελτιωσης και απλα πεταξουμε ενα μεγαλυτερο turbo, που το δουλευουμε και στο τερμα, το μοτερ θα χαιρετησει συντομα, πολυ συντομα.

    Αυτο ειναι κατι που θα πρεπει να εχουμε υποψιν σε ολα τα σοβαρα σταδια βελτιωσης οπως και οτι ενα βελτιωμενο μοτερ απαιτει αναλογο σεβασμο στην χρηση οπως και στην συντηρηση αν θελουμε να μην το παρουμε στα χερια.

    Φυσικα ο προγραμματισμος παιζει τον πρωτο ρολο, καθως οτι και να εχουμε κανει απο πλευρας μηχανικης βελτιωσης, αν αυτος δεν ειναι σωστος, τοτε το μοτερ δεν θα αντεξει.

    Οπως προειπα αστοχιες σε στοκ αυτοκινητα παντα θα υπαρχουν. Και ειδικοτερα αυτα που ειναι και σκασμενα απο πιεση απο το εργοστασιο για να βγαλουν αλογα (A45, Peugeot 308) αλλα και που πανε και ταπα ολη την ωρα.

    Τετοια προβληματα ομως υπηρχαν παντα, οπως και στα Μ series αλλα και σε πολλα αλλα ειδικης κατασκευης αυτοκινητα.
    συμφωνω σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο...απλα με την εξης διαφοροποιηση...

    οτι οι μηχανολογοι-προγραματιστες κτλ κτλ...του εργοστασιου ξερουν ηδη που υποφερει το μοτερ μετα απο τοσες εργατοωρες δοκιμων...εξου και δεν θα σπασει-ραγισει-μπιελαρει τοσο ευκολα οσο αν το φτιαξουμε εμεις παραπανω σε οποιονδηποτε ρεκτιφιατζη-προγραμματιστη-μηχανικο..ο οποιος δουλευει πιο πολυ στα τυφλα..ιδιως αν το μοτερ ειναι καινουργιο στην πιατσα...μετα απο χρονια τα βασικα τα μαθαινουν και αυτοι..παντα εις βαρος του καταναλωτη...και πραγματι μπορει να μην γινει και τιποτα..αν υπαρξει ο πρεπων σεβασμος και γνωση απο πλευρας του ιδιοκτητη..(που συνηθως ομως γινεται...αργα ή γρηγορα...οχι διοτι ο μαστορας ειναι κακος..απλα δεν μπορει να τα ξερει κι ολα!!!!!)

    το σοβαρο ειναι οτι ολοι πατανε πανω στις ανοχες εργοστασιου..γιαυτο και μολις αλλαξεις ριζικα το χαρακτηρα ενος μοτερ..εκει εισαι πραγματικα μονος σου...και ναι μπορει να πετυχει..αλλα μπορει και οχι!

  5. The Following 5 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aristent (17-02-16), BILL007 (19-01-16), chrisgiapz3 (20-01-16), steliosm46 (19-01-16), turbodog (19-01-16)

  6. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    συμφωνω σε ενα πολυ μεγαλο ποσοστο...απλα με την εξης διαφοροποιηση...

    οτι οι μηχανολογοι-προγραματιστες κτλ κτλ...του εργοστασιου ξερουν ηδη που υποφερει το μοτερ μετα απο τοσες εργατοωρες δοκιμων...εξου και δεν θα σπασει-ραγισει-μπιελαρει τοσο ευκολα οσο αν το φτιαξουμε εμεις παραπανω σε οποιονδηποτε ρεκτιφιατζη-προγραμματιστη-μηχανικο..ο οποιος δουλευει πιο πολυ στα τυφλα..ιδιως αν το μοτερ ειναι καινουργιο στην πιατσα...μετα απο χρονια τα βασικα τα μαθαινουν και αυτοι..παντα εις βαρος του καταναλωτη...και πραγματι μπορει να μην γινει και τιποτα..αν υπαρξει ο πρεπων σεβασμος και γνωση απο πλευρας του ιδιοκτητη..(που συνηθως ομως γινεται...αργα ή γρηγορα...οχι διοτι ο μαστορας ειναι κακος..απλα δεν μπορει να τα ξερει κι ολα!!!!!)

    το σοβαρο ειναι οτι ολοι πατανε πανω στις ανοχες εργοστασιου..γιαυτο και μολις αλλαξεις ριζικα το χαρακτηρα ενος μοτερ..εκει εισαι πραγματικα μονος σου...και ναι μπορει να πετυχει..αλλα μπορει και οχι!
    Σωστα, ολα ολα τα μοτερ δεν ειναι ιδια και δεν συμπεριφερονται το ιδιο στην οποια βελτιωση.
    Καποια εχουν μεγαλυτερες κατασκευαστικες αν(τ)οχες, αλλα το ποσο, ειναι κατι που γνωριζει μονο ο κατασκευαστης.

    Γιαυτο και οι οποιες βελτιωσεις ιπποδυναμης γινονται σε μικρα σταδια τουλαχιστον στην αρχη του καθε καινουργιου στο κουρμπετι κινητηρα.

    Και ετσι τα ορια σε εκαστοτε διαφορετικα εξαρτηματα του κινητηρα μαθαινονται μονο οταν τα ξεπερασουμε, κατι που δυστυχως μπορει να σημαινει και ολικη καταστροφη του κινητηρα. Φυσικα παντα την πληρωνει ο καταναλωτης.

    Ο κατασκευαστης γνωριζει τα ορια του εκαστοτε κινητηρα και θα μπορουσε να ενημερωνει για επιμερους εξαρτηματα ποια ειναι τα ορια του οπως πχ να ειχε πληροφορηση για την μεγιστη ροπη που θα μπορουσε να αντεξει η μπιελα, η το μεγιστο οριο στροφων πριν το valve float στις βαλβιδες αλλα ειναι κατι που δεν τον απασχολει και ουτε ειναι υποχρεωμενος να το κανει.

    Trial and error ειναι η βελτιωση δυστυχως,τουλαχιστον στους καινουργιους κινητηρες.

  7. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (19-01-16), chrisgiapz3 (20-01-16), mr incredible (17-02-16), nik200 (19-01-16), Panos 316T (19-01-16), pilot (19-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP