Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Ισχυρότερα μικρομεσαία παραγωγής!! Ποιο ψηφιζετε??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και τα S54 οι Αμερικανοι τα εφταναν 700 αλογα. Αξιοπιστα οπως ελεγαν. Ξεχασαν ομως να αναφερουν οτι απο την πιεση ειτε σηκωναν καπακι ειτε εσπαγαν λουκια πιστονιου.

    Εχω ασχοληθει αρκετα με το tuning potential και του S54 αλλα και του Ν54. Επετρεψε μου να εχω αλλη γνωμη για τα ποια ειναι τα ορια του Ν54 σε στοκ μορφη.

    Φυσικα ο καθενας εχει δικαιωμα να πιστευει οτι θελει. Η πραξη ομως αλλα αποδεικνυει οπως και τα ουκ ολιγα σπασμενα μοτερ.

    Ευχομαι καλη τυχη σε οσους πιστευουν οτι κλειστο Ν54 μπορει να εχει 700+ αλογα αξιοπιστα
    αλλο ατμοσφαιρικο που το κανεις τουρμπο και αλλο τουρμπισιο που το κανεις big turbo,εχεις πολλα περισσοτερα που μπορουν να πανε στραβα στην πρωτη περιπτωση, και εν πασει περιπτωση δε νομιζω να εχουμε πολλα big turbo ν54 στην ελλαδα για να μπορεσουμε να τους αμφισβιτησουμε ,αν εχεις φτιαξει εσυ καποιο και δεν πετυχε νομιζω θα μπορουσες να μας διαφωτισεις.

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλο ατμοσφαιρικο που το κανεις τουρμπο και αλλο τουρμπισιο που το κανεις big turbo,εχεις πολλα περισσοτερα που μπορουν να πανε στραβα στην πρωτη περιπτωση, και εν πασει περιπτωση δε νομιζω να εχουμε πολλα big turbo ν54 στην ελλαδα για να μπορεσουμε να τους αμφισβιτησουμε ,αν εχεις φτιαξει εσυ καποιο και δεν πετυχε νομιζω θα μπορουσες να μας διαφωτισεις.
    Προφανως αλλο Ν/Α σε turbo και αλλο turbo σε BT. Το παραδειγμα δεν το εδωσα για να συγκρινουμε τις δυο περιπτωσεις αλλα για την αξιοπιστια των Αμερικανων στα λεγομενα τους οταν διαβεβαιωναν οτι τα S54 ειναι αξιοπιστα στα 700 αλογα.

    Στην Ελλαδα αποπειρες ανω των 500 αλογων με στοκ μοτερ ειχαν ασχημη καταληξη. Υπηρχε μελος του φορουμ με 335 που εσπασε και αναφερθηκε σε αυτο.
    Υπαρχει και αλλη περιπτωση πιεσμενου 335 που γνωριζω, και που εσπασε και αυτο. Και πολλες αλλες περιπτωσεις οι οποιες δεν μαθαινονται γιατι κανενας ιδιοκτητης δεν θελει να το συζηταει και να κανει το ευρεως γνωστο σε γνωστους-αγνωστους.
    Με σοβαρους μηχανικους που το εχουμε συζητησει, εχουμε καταληξει οτι μεχρι εκει (500 αλογα δηλαδη) ειναι και τα ορια του N54 για να παραμεινει αξιοπιστος.

    Εγω πολυ θα ηθελα να δω ενα 700αρι με στοκ μοτερ να πιεζεται σε κανα σοβαρο πατημα μεχρι τελικες και οχι τα ψευτοπατηματα δευτεροτριτοτεταρτες που μας εχουν φλομωσει οι Αμερικανοι, γιατι εκει δεν ζοριζεται το μοτερ.

    Εγω συνεχιζω να αμφισβητω οτι το Ν54 μπορει να φτασει 700 με κλειστο μοτερ. Και εσυ μπορεις να συνεχιζεις να πιστευεις οτι φτανει. Ο καθενας εχει δικαιωμα να πιστευει οτι θελει. Κανενα προβλημα

  3. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (17-02-16), m3e36 (17-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP