Σελίδα 8 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 104

Θέμα: Πίσω πάτωμα Ε46 Μ3 + Ε46

  1. #71
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από όσο μπορώ να καταλάβω του redish πιάνει περισσότερη επιφάνεια άρα μάλλον και καλύτερο δέσιμο. Μήπως είναι όμως υπερβολικό να ξυστεί και να κολληθεί τόση επιφάνεια?Του turner ούτε που θα φαίνεται επισκευασμένο νομίζω...
    Αφού επισκευαστεί ανάμεσα έχει δοκιμαστεί κάποια άλλη κόλλα εκτός BMW να γεμίσει και να το κάνει μπετό?
    Στο δικό μου συγκεκριμένα έχω μια μικρή τριχιά που οι πιο πολλοί λένε να μην του κάνω τίποτα ακόμα...εμένα με τρώει για να είμαι ειλικρινής και σίγουρα με το καιρό χειρότερο θα γίνει καλύτερο δε θα γίνει.

  2. #72
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μητσης με 300-350 εουρος και δικες του ενισχυσεις-''κουτια'' που τρυπαει μονο απο κατω και ενωνει το πατωμα του πορτπαγκαζγγγγγγ και τελειωσες. Κι εγω μια τριχα ειχα.

  3. #73
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νομίζω ότι χωρίς το από μέσα είναι μίση δουλειά.

  4. #74
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τι εννοεις να ξυστει τοση επιφανεια.

    τα σημεια που "ποναει" το αυτοκινητο ειναι συγκεκριμενα.

    οι ενισχυσεις μπαινουν στα σημεια που παταει η γεφυρα και 2 εχτρα λαμακια με το ιδιο παχος εκει που παταει το διαφορικο. για να ειναι στο ιδιο υψος.

    πανω ακριβως απ το πατωμα στα σημεια που παταει το διαφορικο κοβεις τα κοματακια τις λαμαρινας. και ενισχυεις και το μεσα φυλλο της λαμαρινας καθως το πατωμα ειναι σαν σαντουιτς εχει 3 φυλλα λαμαρινας.

    απο εκει και περα μπορεις να χρησιμοποιησεις προιοντα της Wurth για παραδειγμα η κατι αντιστοιχο το οποιο μπορει ευκολα ενας καλος φανοποιος να σου εξηγησει.

    Καλα ειναι να το πας σε καποιον που εχει ξανακανει αυτη τη δουλεια ετσι ωστε να μην πειραματιζεται στο δικο σου αυτοκινητο, αν και δεν ειναι πυρηνικη φυσικη.

    Ενας καλος φανοποιος θα ξερει τι θα κανει.

    Μια τιμη φανοποιοου για αυτη τη δουλεια δεν ξερπερναει τα 200ευρω τουλαχιστον για βορειο ελλαδα.

    Απο εκει και περα παιρνεις και το κιτ αυτο και εισαι οκ. Εχει και χαρτι με οδηγιες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη steliosm46 : 04-01-16 στις 23:28

  5. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (05-01-16)

  6. #75
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι εννοεις να ξυστει τοση επιφανεια.

    τα σημεια που "ποναει" το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι συγκεκριμενα.

    οι ενισχυσεις μπαινουν στα σημεια που παταει η γεφυρα και 2 εχτρα λαμακια με το ιδιο παχος εκει που παταει το διαφορικο. για να ειναι στο ιδιο υψος.

    πανω ακριβως απ το πατωμα στα σημεια που παταει το διαφορικο κοβεις τα κοματακια τις λαμαρινας. και ενισχυεις και το μεσα φυλλο της λαμαρινας καθως το πατωμα ειναι σαν σαντουιτς εχει 3 φυλλα λαμαρινας.

    απο εκει και περα μπορεις να χρησιμοποιησεις προιοντα της Wurth για παραδειγμα η κατι αντιστοιχο το οποιο μπορει ευκολα ενας καλος φανοποιος να σου εξηγησει.

    Καλα ειναι να το πας σε καποιον που εχει ξανακανει αυτη τη δουλεια ετσι ωστε να μην πειραματιζεται στο δικο σου αυτοκινητο, αν και δεν ειναι πυρηνικη φυσικη.

    Ενας καλος φανοποιος θα ξερει τι θα κανει.

    Μια τιμη φανοποιοου για αυτη τη δουλεια δεν ξερπερναει τα 200ευρω τουλαχιστον για βορειο ελλαδα.

    Απο εκει και περα παιρνεις και το κιτ αυτο και εισαι οκ. Εχει και χαρτι με οδηγιες.
    Της redish ειναι μεγαλύτερη η ενίσχυση σαν κολλημα(κάνει ένα Γ σε σχέση με τοu turner που είναι flat)

  7. #76
    Εγγραφή
    30-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    338
    Thanked
    557
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τα κολλαει ολα απο κατου εννοουσα ///μ ιλιε

  8. #77
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οι διαφορες ειναι μικρες μην νομιζεις.

    και το Γαμα που κανει εκει ενταξει δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα.

    εκει ουτος η αλλος θα μπει αργκον και θα κολλησει τα παντα. Μπορεις να βαλεις και ενα δικο σου λαμακι εχτρα αμα θες δεν ειναι κατι δυσκολο.,

    Εγω προσωπικα εκανα Copy το κιτ του Turner στον παντογραφο και στραντζα-ψαλιδι για τις καμπυλες.

    λαμαρινα ντε καπε ειναι τα λαμακια αυτα στην ουσια.

  9. #78
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υπάρχει κάποιος που μπορεί να τα δώσει για κόπια ?
    Δυστυχώς οι έξω τα πουλάνε πιο φτηνά απ ότι εδώ στην Ελλάδα.

  10. #79
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ελπίζω αυτός που σου είπε το ¨μην κανείς τπτ ακομα¨ να μην ειναι επαγγελματίας.

    Δλδ τι θα πρέπει να γίνει για να μπεις στη διαδικασία του να το φτιάξεις? να ανοίξει σαν μαρουλι?

    Πολυ καλά κανείς και μπαίνεις στη διαδικασία να το φτιάξεις και ακομα καλύτερα που ψάχνεις να το φτιάξεις και με ενίσχυση. Εγώ 2 φορές το έκανα, την πρώτη χωρίς ενίσχυση και ξανάνοιξε και την δεύτερη με ενίσχυση με το κιτ της turner.

    Να ξέρεις πάντως ότι ενίσχυση σε συνάρτηση σινεμπλοκ γέφυρας ειναι αυτο που θα ξενοιασεις απο αυτο το θέμα. Τα μαμά σινεμπλοκ κανουν μεγάλη ζημιά, μιας και πατάνε μονο περιμετρικά της επιφάνειας τους και όχι σε όλη την επιφάνεια. Τα powerflex πχ, εκτός του ότι έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια, έχουν και flat top, όπου τα κάνει να πατάνε σε όλη τους την επιφάνεια. + το γεγονός ότι ειναι και πιο καλά και θα νιώθεις ότι εχεις πίσω μέρος τσιμέντο...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (05-01-16), JiMk86 (05-01-16), Vassilis ///M (05-01-16)

  12. #80
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αιμίλιε εγώ το είχα κάνει στο συνεργείο που και οι δύο ξέρουμε. Είχε γίνει με ενισχύσεις custom και όχι κάποιο κιτ turner κλπ. Επίσης η όλη διαδικασία έγινε από κάτω και δεν χρειάστηκε να κόψουμε μέσα στο πορτ μπαγκαζ που δείχνει πολύ άσχημο. Εκεί έχουν φτιάξει δεκάδες Μ3 και το ξέρεις, είναι πολύ safe επιλογή. Επίσης, όπως είπε και ο Θωμάς τα powerflex με το που το ενισχύσεις είναι απαραίτητη επιλογή για την γέφυρα.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  13. The Following User Says Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    JiMk86 (05-01-16)

Σελίδα 8 από 11 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP